Hallusinaatiot ja legendat

81 posts, 5 pages, 29,152 views

Avatar
#41 • • astaroth Guest
Lukionaikaisen kaverini isoveli oli aikoinaan ottanut viikon ajan alkoholia ja happoja. Näillä olikin sitten pitempiaikainen vaikututs hänen elämäänsä.
Hän kerran tunnilla huusi yht'äkkiä "Pommi!" ja syöksyi luokan nurkkaan turvaan jne. Kyseinen herra pyrkii kuitenkin elämään normaalia elämää. Hän kirjoitti pari vuotta sitten ylioppilaaksi ja elää päällepäin ihan kuten kuka tahansa hänen ikäisensä. Mutta välillä tulee hankaluuksia, kun vieläkin seinät saattavat minä hetkenä tahansa ruveta aaltoilemaan ja avaruusaluksia ilmestyy taivaalle.
Näin siis vielä ainakin vuosi sitten. En tiedä, ovatko harhat helpottuneet tänä aikana ollenkaan.
T0mbstone

Posts: 728

#42 • • T0mbstone The Process.

Astaroth:
Lukionaikaisen kaverini isoveli oli aikoinaan ottanut viikon ajan alkoholia ja happoja. Näillä olikin sitten pitempiaikainen vaikututs hänen elämäänsä.
Hän kerran tunnilla huusi yht'äkkiä "Pommi!" ja syöksyi luokan nurkkaan turvaan jne. Kyseinen herra pyrkii kuitenkin elämään normaalia elämää. Hän kirjoitti pari vuotta sitten ylioppilaaksi ja elää päällepäin ihan kuten kuka tahansa hänen ikäisensä. Mutta välillä tulee hankaluuksia, kun vieläkin seinät saattavat minä hetkenä tahansa ruveta aaltoilemaan ja avaruusaluksia ilmestyy taivaalle.
Näin siis vielä ainakin vuosi sitten. En tiedä, ovatko harhat helpottuneet tänä aikana ollenkaan.



Mitä tästä opimme: kannattaa harkita happojen vetämistä parikin kertaa. Piilevät psyykkiset sairaudet eivät ole hyväksi psykoaktiivisten kemikaalien käytön kanssa.

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

SikaihQ

Posts: 485

#43 • • SikaihQ faijas

T0mbstone:
---
Astaroth:
Lukionaikaisen kaverini isoveli oli aikoinaan ottanut viikon ajan alkoholia ja happoja.
---

Mitä tästä opimme: kannattaa harkita happojen vetämistä parikin kertaa. Piilevät psyykkiset sairaudet eivät ole hyväksi psykoaktiivisten kemikaalien käytön kanssa.



Tai ehkä kannattaa harkita enemmänkin älläsdeeen ja alkoholin vetämistä VIIKON PUTKENA.
Lucky-13th

Posts: 383

#44 • • Lucky-13th
Kuten myös unissakin, pienikin pelonaihe voi viedä nautinnon painajasten puolelle.

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

FAIRI

Posts: 558

#45 • • FAIRI

Jammailija:


Vaan kuinkas tää kaveri ois voinu tajuta, ku nää äijätkin oli ihan metsurinnäköisiä, eivätkä oikein sopineet gaystereotypiaan.
Vainot, vainot, vaiiiinoooooooot*nauru*!



hihii *lmao*

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Juhgu

Posts: 7,921

#46 • • Juhgu Virnistelijä
Pilvipäiden hauskoja kommelluksia: linkki. Tuo on yksi parhaista ketjuista ikinä *hymy*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

liikkuva muna

Posts: 2,652

#47 • • liikkuva muna an egg on the move

mayah:
Joutuu tän threadin lukemisen jälkeen taas toteemaan, miten tyytyväinen mä olen mun elämäni valinnoista. Kukin tehköön tyylillään, mä olen onnellinen näin.



Todellakin. *joo*

Paitsi et mäkin oon muuten kuullu sellasen jutun et yks jätkä veti LSD:tä ja sit se luuli faijaansa kottikärryn vararenkaaks ja vaihto sen biltemassa metriin ässätexin kuvioitua lasikuitutapettia, joka olikin sen äiti!
Tarsu

Posts: 2,449

#48 • • Tarsu

Juhgu:
Pilvipäiden hauskoja kommelluksia: linkki. Tuo on yksi parhaista ketjuista ikinä *hymy*


Eijjumalaut, tää on ihan paras :D

Pari sivua lukenu ja nauranu ihan kippurassa..
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

e-will

Posts: 372

#49 • • e-will joor worst naitmeir
jos syö ensin bileissä naksun ja sit valvoo sen yön ja pajauttaa siihen päälle ja sit menee aamujatkoille ja ottaa 2C-I:tä niin voi olla niin jännää että ei pääse kahta metriä edemmäs pöydästä missä istut. puhumattakaan että pystyisit tilaamaan baarimikolta juotavaa jonka naama vääntyy niin hassusti että repeet samantien. naurat ensin ihan kaikelle ja sit ohi kävelee joku muija ja repet ihan kybällä ku se kattoo sua, sit tajuu et tuli vaa katottua sitä ja naurettua kipeenä, se oli sille varmaan joku kolaus itsetunnolle.... Sitten kun sitä kestää 12h eikä se enää oo kivaa ni sit voi alkaa ahdistamaan jo. mut muuten siinä kyllä kuulemma voi nauraa ihan vitun kipeesti kaikelle ja jopa luulla että pisuaari on 10 kertaa sua isompi että pitää vähäsen varoa ettei sinne tipahda.
niin eli tää oli mun yhden kaverin kertomana siitä 2C-I:stä. ei ollu pilleri ku kapseli

--
vailla täyttä ymmärrystä

1ncarnation

Posts: 542

#50 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
noh essoissa jossa on Trace of LSD voi nähdä esimerkkiksi näkymättömiä aitoja ( Tennispalatsin vieressä ) McDonaldsissä pilli kokiksessa vaikka sitä ei ole, punaiset hämähäkit juoksevat pitkin kättä...
Kaikkea kivaa sitä sattuu jollekki..*täh*

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

T0mbstone

Posts: 728

#51 • • T0mbstone The Process.

mayah:
Hah *nauru* joopa joo. Vilpittömät anteeksipyyntöni mielenrauhasi järkyttämisestä hurjalla off-topikillani. Pahoittelen väärinymmärryksestä, että luulin tämän keskustelun olevan avoin myös niille, ketkä eivät ole kokeneet hallusinaatioita huumausaineiden vaikutuksen alaisena. Mä menenkin tästä kailottamaan ilosanomaani jonnekin toiseen topikkiin.



Itse vähän ihmettelin myös sun itsetodistelua. Ootko nyt täysin varma siitä että olet tehnyt oikeita valintoja kun sitä pitää ihan julkisesti todistella itselleen ja muille?-) Itse ainakin oletan et jokainen on sinut omien valintojensa kanssa automaattisesti eikä tarvitse hakea varmuutta omille päätöksilleen esim tällaisista topiceista.
Tämäkin topic antaa aika suppean kuvan psykedeeleistä loppupeleissä joten miten voit tietää mitä valinnoillasi menetit jos et ole itse kokeillut mitään psykoaktiivista kemikaalia?-)

hieman offtopiccina mutta liittyen asiaan voinee mainita et eräillä amazonin alkuperäiskansoilla kuuluu "elämän valintoihin" aloittaa käyttää 13-14 vuotiaana suht vahvaa psykedeeliä ayahuaskaa osana kasvuprosessia ja he tuskin ovat yhtään onnettomampia kun mekään... *hymy*

*piis*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Marchand

Posts: 201

#52 • • Marchand
hauskin kokemus meitsil on happoreissulta kun kävelin pitkin tampereen katuja kaverin kämpälle etkoilemaan niin "pystyin" lukemaan ihmisten ajatukset kun ne käveli mua vastaan *nauru* osa oli ihan hyvällä fiiliksellä liikenteessä perjantai iltana mut osalla tuntu olevan paska ilta tulossa. Että tällänen juttu *nauru**nauru**nauru*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#53 • • liikkuva muna an egg on the move

T0mbstone:

hieman offtopiccina mutta liittyen asiaan voinee mainita et eräillä amazonin alkuperäiskansoilla kuuluu "elämän valintoihin" aloittaa käyttää 13-14 vuotiaana suht vahvaa psykedeeliä ayahuaskaa osana kasvuprosessia ja he tuskin ovat yhtään onnettomampia kun mekään... *hymy*

*piis*



Tuli mieleen dokumentti jossa jonkin Keski-Afrikan maan 10-12v tyttöjä haastateltiin: "Voi, minusta on kivaa että sukuelimeni silvotaan. Tuleva aviomieheni voi olla sen jälkeen varma koskamattomuudestani." Ei nyt ihan sana sanaan mennyt, mutta pointtina kuitenkin mun mielestä noista alkuperäiskansojen "kummallisista" tavoista on huono hakea tukea omalle toiminnalleen.

Eiks noi muuten tolla ayahuascalla käy moikkailemassa jotain henkiä?
serotonot

Posts: 3,137

#54 • • serotonot Paul Easy

alek száhala:
Tuli mieleen dokumentti jossa jonkin Keski-Afrikan maan 10-12v tyttöjä haastateltiin: "Voi, minusta on kivaa että sukuelimeni silvotaan. Tuleva aviomieheni voi olla sen jälkeen varma koskamattomuudestani." Ei nyt ihan sana sanaan mennyt, mutta pointtina kuitenkin mun mielestä noista alkuperäiskansojen "kummallisista" tavoista on huono hakea tukea omalle toiminnalleen.

Eiks noi muuten tolla ayahuascalla käy moikkailemassa jotain henkiä?



Nomut jos toi on niille tärkeää niin miksei se sais olla? Miksei sellaiset asiat jotka ovat päälaellaan suhteessa sun eettisiin ja moraalisiin toimintamalleihin voi olla jollekin oikeita?
Avatar
#55 • • astaroth Guest

Juhgu:
Pilvipäiden hauskoja kommelluksia: linkki.


icon_lol.gif
T0mbstone

Posts: 728

#56 • • T0mbstone The Process.

mayah:
Ja toistetaan nyt vielä, toteamus ja todisteleminen on kaksi eri asiaa.



Ei ole. Toteamuksella voidaan todistella ja vahvistaa omaa mielipidettä/päätöstä. Jostain syystä koin tässä tapauksessa toteamisen todisteluksi.

mayah:
Missattiinko tässä taas tarkotuksella se kohta, kun sanoin että: kukin tehköön tyylillään.



Toi pieni sivuhuomautus ei välttämättä kumoa sitä että naiiviin lausahdukseen ei otettaisi kantaa.(en voinut vastustaa kiusausta, sorry:) Mut olen samaa mieltä kanssasi, kukin tehköön tyylillään. *hih*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Karski

Posts: 6,049

#57 • • Karski Pomon kätyri
Toi metakeskustelu sit varsinaiseen huumetopikkiin
tästä eteenpäin, eiks joo.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

T0mbstone

Posts: 728

#58 • • Edited T0mbstone The Process.

alek száhala:

Tuli mieleen dokumentti jossa jonkin Keski-Afrikan maan 10-12v tyttöjä haastateltiin: "Voi, minusta on kivaa että sukuelimeni silvotaan. Tuleva aviomieheni voi olla sen jälkeen varma koskamattomuudestani." Ei nyt ihan sana sanaan mennyt, mutta pointtina kuitenkin mun mielestä noista alkuperäiskansojen "kummallisista" tavoista on huono hakea tukea omalle toiminnalleen.
Eiks noi muuten tolla ayahuascalla käy moikkailemassa jotain henkiä?



Aika hataraa lähteä vertaamaan henkistä kasvua ja ympärileikkausta. Noita "kummallisia" tapoja riittää aika läjä myös länsimaisilla ihmisillä, niitä vaan ei kaikki huomaa tai uskalla kyseenalaistaa.
Googlella löytyy läjä infoa ayahuascasta joten siitä turha enempää.... :)


edit: selaimen refresh olis auttanu huomaamaan tresin kommentin ajoissa ;)

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Juhgu

Posts: 7,921

#59 • • Juhgu Virnistelijä

mayah:
---
Tarkoitukseni ei todellakaan ollut todistella yhtään mitään yhtään kenellekään.


Olipas. Tai leijua ainakin. Mutta yksi parin rivin postaus - jos siitä(kin) joku snorttaa herneen niin voih kyynel *hih*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Juhgu

Posts: 7,921

#60 • • Juhgu Virnistelijä

T0mbstone:
---
hieman offtopiccina mutta liittyen asiaan voinee mainita et eräillä amazonin alkuperäiskansoilla kuuluu "elämän valintoihin" aloittaa käyttää 13-14 vuotiaana suht vahvaa psykedeeliä ayahuaskaa osana kasvuprosessia ja he tuskin ovat yhtään onnettomampia kun mekään... *hymy*


"suht vahvaa" :P
Vaikka itse olenkin varsin suvaitsevainen huumeiden suhteen, tuo tapa on minusta aika kammottava. Ayahuasca on sen luokan päihde että sen kokeileminen pitäisi IMO tehdä paljon vanhempana ja 100% vapaaehtoisesti.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)