81 posts, 5 pages, 30,479 views
Joo sitä myydään tos meijän ostarin kulmalla, miten niin?*hahjust*serotonot:
---
Ankeus:
en nyt sano mitään että kuka on kyseessä, mutta kyseinen henkilö oli ottanut 2C-I:ta 20mg joka on eräänlainen psykedeelinen pilleri huume.
---
mistä 2c-i:tä saa pillereinä?
[muokattu 6.11.2003 14:23]
Plug:
---
serotonot:
---
Ankeus:
en nyt sano mitään että kuka on kyseessä, mutta kyseinen henkilö oli ottanut 2C-I:ta 20mg joka on eräänlainen psykedeelinen pilleri huume.
---
mistä 2c-i:tä saa pillereinä?
[muokattu 6.11.2003 14:23]
---
Joo sitä myydään tos meijän ostarin kulmalla, miten niin?*hahjust*
crystal:
ja siinä tuli sitten poltettua hieman liikaa, yli 40x määrä siihen verrattuna mitä olin tottunut polttamaan.
Njah:
---
crystal:
ja siinä tuli sitten poltettua hieman liikaa, yli 40x määrä siihen verrattuna mitä olin tottunut polttamaan.
---
no mihinkä määrään sitten olet tottunut? 0,01? toi 40x kuulostaa kyl jo aika hurjalta..
päivänsäde:
toissa wloppuna luulin nähneeni avaruusolion.. sillä oli isot punaiset silmät ja se tuijotti tosi omituisesti, mutta sit huomasinki katsoneeni peiliin.. hmm.. *hahjust*
ee102:
Päätinpä tässä ajankuluksi tarttua vanhaan aiheeseen. Itse olen nyt vähän rauhoittanut menoani, mutta vähän vaikka ja minkälaista kokeilleena tulee kyllä mieleen joitain kokemuksia hallusinaatioista. Kerran aloitin bileet Oulu-Turku-junassa essoilla. (EI NÄIN! ) Istuin hyvissä nousuissa junan penkillä ja katselin ulos, missä kyllä näkyi lähinnä peltoja ja metsää. Yhtäkkiä näin kuitenkin erään pellon keskellä isoja ihmispatsaita. Vähän ajan päästä tajusin niiden olevankin vain puita.
Savuissa olen myös kokenut jonkin verran hallusinaatioita. Kerran luulin yhtä siltaa poliisiautoksi. Näin poliisitkin, mutta sitten havahduin yhtäkkiä ja tajusin, ettei siellä ollutkaan mitään.
Kerran olin puolestaan ihan vaan niin väsynyt, että kuulin ison koiran haukahduksen Hesburgerissa, vaikkei siellä mitään koiria ollut.
Sienistä hallusinaatioita on eniten tullut. Ne ovat lähinnä sateenkaarenvärisiä arkkikuvioita ja lähinnä valkoisilla pinnoilla. Ihmiset ovat toisinaan alkaneet näyttää sieniltä, joiden seassa on valkoisia matoja ja edellämainittuja arkkikuvioita. Tasainen tie on alkanut tuntua kuoppaiselta ja talot ovat alkaneet näyttää vinoilta. Usein arkkikuvioiden sekaan on tullut myös hienon muotoisia kuvia, jotka ovat koostuneet pienistä sienistä. Myös oma peilikuva vääntyy pikkuhiljaa sienen näköiseksi, kun sitä hetken tuijottaa. Kädet näyttävät pulleilta, kirjavilta ja rumilta. Hallusinaatiot käyvät sienissä usein erityisesti julkisilla paikoilla hyvin päälle käyviksi ja epämiellyttäviksikin. Toisaalta, voiko baari, joka on täynnä isoja sieniä ja matoja muulta näyttääkään.
Nil:
---
---
Vähennäppäs lääkitystäs...