girl who like boys,boy who like boys,boy who like girls,girl who likes girls...

371 posts, 19 pages, 129,314 views

kissi

Posts: 2,436

#61 • • kissi niihä?
Jone:

Meja:Kivaa olla nainen, jota mies saa sit passata! *vink*

Joka kerta kun kuulen kummalta tahansa sukupuolelta edes leikillään tollaisen kommentin toivon että kyseinen henkilö joutuisi kunnon "nyrkin ja hellan välissä"-suhteeseen.

*mur*


No huh!!!!
Meillä taitaa olla hieman eri käsitykset passaamisesta ja siitä millä tavalla sen tarkoitin!
Tarkoitin, että joskus on vaan mukava, kun voi heittäytyä avuttomaks esim. joittekin autoihin, tekniikkaan, kodin kunnostamiseen tms. liittyvissä asioissa ja mies hoitaa hommat eikä itse tartte tietää kaikista asioista! Nainen sitten taas voi puolestaan hoitaa miehen puolesta ne hommat, jotka siltä paremmin luonnistuu.

Ja passaamisesta muuten... kuule kyllä se vaan on välillä aivan mahtavaa, jos toinen huomioi jotenkin ja itse saa vaan rentoutua!!! Tässä asiassa on tietenkin muistettava, että sen passaamisen tulee olla vuorovaikutteista eli kumpikin vuorollaan! Et varmaan itsekkään pistäisi pahaksesi, jos naisesi hellii ja passaa sinua joskus!??? Mistään elämäntapa passaamisesta ei tässä nyt todellakaan ollut kyse!

Tuollaiset nyrkki- ja hellapuheet saat kyllä pitää ihan omina juttuinasi, mut kiva ja kiitos, jos sellaista tulevaisuutta mulle kaavailet! Ei vaan vittu tuu toteutuu, et sori vaan!

Sulle sen sijaan toivon vähemmän väkivallatonta tulevaisuutta... *piis*
Panfobia

Posts: 521

#62 • • Panfobia
Kylläpäs Jone saa tunteet kuumenemaan missä sitten liikkuukaan... *piis*

--
*sydän*

Katrina

Posts: 605

#63 • • Katrina
Jone:

Meja:Kivaa olla nainen, jota mies saa sit passata! *vink*

Joka kerta kun kuulen kummalta tahansa sukupuolelta edes leikillään tollaisen kommentin toivon että kyseinen henkilö joutuisi kunnon "nyrkin ja hellan välissä"-suhteeseen.

*mur*



Siis eiköhän meistä joskus toivo saavansa edes hetken olla muiden passattavana. Ei siihen välttämättä perheväkivaltaa tarvitse sekoittaa.

Olen itse ollut erttäin väkivaltaisessa parisuhteessa enkä toivo kenellekään koskaan mitään samankaltaista!
Panfobia

Posts: 521

#64 • • Panfobia
Niin, todellakin on passaamista (palvelua alistettuna) ja sitten on passaamista (välittämisen osoittamista tekemällä pieniä elämää helpottavia asioita)... Eka on *eiei* ja toka on*joo*. *piis*

--
*sydän*

Avatar
#65 • • Hannu Garbo Guest
Meja:

Jone:Meja:

... sellaista tulevaisuutta mulle kaavailet! Ei vaan vittu tuu toteutuu, et sori vaan!

*piis*



Tosta sen verran, että harva nainen/mies tuskin pariutuessaan hyväksyy moista alistamista...yleensä tilanteeseen vaan ajaudutaan huomaamatta, kunnes onkin jo liian myöhäistä sanoa alttarilla "ei kiitos" *uuh*.
Eipä tässä muuta. Peace & love ja onnea valitsemillanne reiteillä *hymy*
Avatar
#66 • • yana Guest
MOI OLEN NAINEN

Naisellisuuspisteesi: 8
Miehekkyyspisteesi: -2

*nauraa*


enkä edes diggaa siivoo sisustaa enkä keskustella kuukautisista.

[muokattu 6.11.2002 16:39]
kissi

Posts: 2,436

#67 • • kissi niihä?
Hannu Garbo:

Meja:Jone:Meja:

... sellaista tulevaisuutta mulle kaavailet! Ei vaan vittu tuu toteutuu, et sori vaan!

*piis*

Tosta sen verran, että harva nainen/mies tuskin pariutuessaan hyväksyy moista alistamista...yleensä tilanteeseen vaan ajaudutaan huomaamatta, kunnes onkin jo liian myöhäistä sanoa alttarilla "ei kiitos" *uuh*.
Eipä tässä muuta. Peace & love ja onnea valitsemillanne reiteillä *hymy*


Mutta koskaan ei ole liian myöhäistä lähteä pois...
Jokaisella on oikeus valita, millaisessa suhteessa elää!*hymy*
tuitui

Posts: 1,258

#68 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Meja:

Mutta koskaan ei ole liian myöhäistä lähteä pois...
Jokaisella on oikeus valita, millaisessa suhteessa elää!*hymy*





siinä vaiheessa se lähteminen ei kyl sit enää olekaan niin helppoa! *vinkvink*

- hulivili hupakko -


*uuh*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Avatar
#69 • • Hannu Garbo Guest
Marski:

Meja:Mutta koskaan ei ole liian myöhäistä lähteä pois...
Jokaisella on oikeus valita, millaisessa suhteessa elää!*hymy*



siinä vaiheessa se lähteminen ei kyl sit enää olekaan niin helppoa! *vinkvink*

- hulivili hupakko -


*uuh*




TOTTA! Vai miksi muuten niiiin moni nainenkin elää esim. väkivaltaisessa suhteessa *täh*
Jone

Posts: 8,258

#70 • • Jone Archibald Haddock
Panfobia:

Kylläpäs Jone saa tunteet kuumenemaan missä sitten liikkuukaan... *piis*



Jeps. Provosoiminen on niin kivaa. *justjoo*

Myönnän että läväytän verbaalisella ruoskalla nopeammin kuin monet muut, mutta ainainen ihkuilu ja idiotismi ei vaan sovi mulle.
Panfobia

Posts: 521

#71 • • Panfobia
Jone:

Myönnän että läväytän verbaalisella ruoskalla nopeammin kuin monet muut, mutta ainainen ihkuilu ja idiotismi ei vaan sovi mulle.


Kukin tyylillään. *piis*

No mutta noista väkivaltasista suhteista vielä sen verran, että helppoahan se on tässä puhua, että kyllä mä jättäisin sellasen miehen (/naisen), joka pahoinpitelee mua, mutta se on ihan toinen asia olla oikeasti sellaisessa suhteessa. Ei siitä niin vain lähdetä. Ja jotkut eivät mun käsitykseni mukaan edes välttämättä halua lähteä, he vain jaksavat toivoa asioiden muuttuvan paremmaksi...mut nyt menee kyl total off topiciks. Ehkä pitäs panna pystyyn oma foorumi tälle keskustelulle. *hymy*

--
*sydän*

Jone

Posts: 8,258

#72 • • Jone Archibald Haddock
Korjataanpas täällä nyt kuitenkin vielä ihmisten käsitystä siitä mitä sanoin kun ilmeisesti monet haluavat lukea sanojani kuin piru Raamattua.

En todellakaan toivo oikeasti kenenkään joutuvan väkivaltaiseen suhteeseen. Vastustan väkivaltaa sen kaikissa muodoissa. Olen kuitenkin sitä mieltä että naisten puolelta toi miesten passaamaan pistäminen on mennyt monella tapaa överiksi. Tasa-arvo tuntuu olevan nykyään sitä että mies keksii kaikkia kivoja yllätyksiä ja passaa suhteen toista osapuolta kun taas naisilla ei tunnu olevan enää mitään velvotteita sen suhteen että myöskin mies tuntisi olonsa suhteessa tärkeäksi.

Toisin sanoen olen sitä mieltä että nykynaisista turhan monet ovat täydellisiä tyranneja ilman että ymmärtävät sitä olevansa.

(Nyt kehotan sitten lukemaan ton viestin vielä kerran ennenkuin fleimaatte takaisin jotain täysin käsittämätöntä.)

Eli itseasiassa nyt kun luin Mejan postauksen kokonaan niin sähän olet ihan samaa mieltä kuin minäkin? Siksi en nyt oikein ymmärräkään mikä mättää. *ding*

[muokattu 6.11.2002 17:51]
Jone

Posts: 8,258

#73 • • Jone Archibald Haddock
Avernian:

Hannu Garbo:TOTTA! Vai miksi muuten niiiin moni nainenkin elää esim. väkivaltaisessa suhteessa *täh*

Ja miks niiiiiiin moni ihminen yleistää ton vain naisten ongelmaksi *täh*



Sooooo true. Miehistä ollaan aina tekemässä sitä suhteen aggressiivista osapuolta ja tuntuu toisinaan että sitä saa olla pyytelemässä anteeksi miehuuttaan sen takia. Tiedän itse että jos olisin väkivaltaa sisältävässä suhteessa niin olisin varmasti se vastaanottava osapuoli. Olenkin tuonut yleensä näkemykseni väkivallasta julki heti suhteen alkumetreillä, koska mun mielestäni se on niin iso "NO-NO."
kissi

Posts: 2,436

#74 • • kissi niihä?
Jone:

Tasa-arvo tuntuu olevan nykyään sitä että mies keksii kaikkia kivoja yllätyksiä ja passaa suhteen toista osapuolta kun taas naisilla ei tunnu olevan enää mitään velvotteita sen suhteen että myöskin mies tuntisi olonsa suhteessa tärkeäksi.


Jos sulla on tollasia kokemuksia, se ei tarkoita, että asia on kaikkien kohdalla noin! Itse ainakin olen pitänyt aina tärkeänä, että MOLEMMAT panostavat suhteesen yhtälailla.
Sitä paitsi minusta on varsin mukavaa keksiä yllätyksiä tai hemmotteluhetkiä partnerilleni (silloin kun olen ollut suhteessa) eikä se todellakaan ole mikään velvoite vaan ilo! *plur*
Mutta ehkäpä tämä tuli tällä selväksi... Ärsyttää vaan, kun tuntematta ihmistä ja tietämättä, mitä toinen tarkoittaa, ollaan noin kärkkäitä kommentteja antamassa! *hmph*

Mutta kuten sanottu, kukin tyylillään!
Avatar
#75 • • Hannu Garbo Guest
Avernian:

Meja:Ärsyttää vaan, kun tuntematta ihmistä ja tietämättä, mitä toinen tarkoittaa, ollaan noin kärkkäitä kommentteja antamassa! *hmph*


Hei! Me ei tunneta sua. Piste. Sillon ainoa minkäpohjalta voi kommentoida on omat mielipiteet ja kokemukset. Onko joku sua tässä henkilökohtaisesti tehnyt muka syylliseksi kaikkeen maailman kurjuuteen?





Niin, meja, älä siis ota ittees kommentteja, joita täällä saat *vink*. Sama pätee muihinkin teihin =) !
Eihän kukaan sua täällä voi tuntee, muutenkuin todellakin kirjoittamiesi viestien perusteella...ja niiden pohjalta luotu kuva useimmiten on jotain aivan muuta kuin todellisuus *piis*
Salien

Posts: 1,148

#76 • • Salien El Croco
yana4000:

MOI OLEN NAINEN

Naisellisuuspisteesi: 8
Miehekkyyspisteesi: -2

*nauraa*

enkä edes diggaa siivoo sisustaa enkä keskustella kuukautisista.



Moi Yananiina... ruvetaanx lesboix.*sydän*

t: Salamanteriina

*nauraa**nauraa**nauraa*

--
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki...

tiipi

Posts: 506

#77 • • tiipi
palaan näihin testituloksiin...

eli nelosen testistä tuli 06%
"Olet perinaisen ruumiillistuma. Helmat heiluen heittäydyt unelmien miehesi vietäväksi."

itse en kyllä pidä itteäni läheskään noin naisena.
vaikka samaa toi toinenki testi väitti:

Naisellisuuspisteesi: 8
Miehekkyyspisteesi: -16

"Olet nainen. Sinussa on paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juuri lainkaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä....... "

eikä!

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

kissi

Posts: 2,436

#78 • • kissi niihä?
Avernian:

Meja:Ärsyttää vaan, kun tuntematta ihmistä ja tietämättä, mitä toinen tarkoittaa, ollaan noin kärkkäitä kommentteja antamassa! *hmph*


Hei! Me ei tunneta sua. Piste. Sillon ainoa minkäpohjalta voi kommentoida on omat mielipiteet ja kokemukset. Onko joku sua tässä henkilökohtaisesti tehnyt muka syylliseksi kaikkeen maailman kurjuuteen?


Ai eiks tää oo muka henkilökohtaista?*täh*
"...toivon, että kyseinen henkilö joutuisi kunnon "nyrkin ja hellan välissä" -suhteeseen."

Tuntu vaan pahalta... *snif* tai vitutti oikeestaan!
Jone

Posts: 8,258

#79 • • Jone Archibald Haddock
Meja:


Ai eiks tää oo muka henkilökohtaista?*täh*
"...toivon, että kyseinen henkilö joutuisi kunnon "nyrkin ja hellan välissä" -suhteeseen."

Tuntu vaan pahalta... *snif* tai vitutti oikeestaan!



Luehan se viesti nyt uudestaan ajatuksella. Väännän sen taas auki mahdollisimman selkokieliseksi että ymmärrät mitä sillä tarkoitin:

"Mielestäni suhteet, joissa toinen osapuoli odottaa toiselta ties mitä älyttömyyksiä olematta valmis antamaan itse mitään, ovat perseestä ja olisi ihan hyvä jos tällaisille tyranneille joku vähän opettaisi tapoja (enkä tarkoita väkivallalla) että osaisivat olla ihmisiksi. Tyranni voi olla joko mies tai nainen, en lähde siihen ottamaan kantaa, mutta yhtä kaikki tollainen on sietämätöntä."

Alkuperäiset kommentithan olivat:

Meja: Kivaa olla nainen, jota mies saa sit passata!

Jone: Joka kerta kun kuulen kummalta tahansa sukupuolelta edes leikillään tollaisen kommentin toivon että kyseinen henkilö joutuisi kunnon "nyrkin ja hellan välissä"-suhteeseen.

-

Missä kohtaa tossa sanon että toivon nimenomaan sulle yhtään mitään? Sanoin vain että on aina yhtä ärsyttävää kuulla tollaista asennetta.

Tuliko nyt selväksi?

[muokattu 6.11.2002 18:40]
kissi

Posts: 2,436

#80 • • kissi niihä?
Avernian:

Meja:
Ai eiks tää oo muka henkilökohtaista?*täh*
"...toivon, että kyseinen henkilö joutuisi kunnon "nyrkin ja hellan välissä" -suhteeseen."

Tuntu vaan pahalta... *snif* tai vitutti oikeestaan!

*selailee taaksepäin*
*blush* Ai. Se oli sitten henkilökohtaista. *hups*
No mutta! Et sä voi ottaa nokkiisi kommentista ihmiseltä joka ei sua tunne joka ei varmaan ole ikinä sua nähnytkää ja joka heittää vaan läppää.
...se oikeus on varattu mulle.*hih*

Ja eikös Jone lähes melkein käytännössä pyytänyt anteeksi ja korjannut sanomistaan tuossa jo?*täh*


Joo kyllä. Kaikki on okei nyt. No hard feeelings mihinkään suuntaan. *hymy*
*piis* Immeiset!