girl who like boys,boy who like boys,boy who like girls,girl who likes girls...

371 posts, 19 pages, 128,779 views

Panfobia

Posts: 521

#41 • • Panfobia
Olipa muuten aikalailla mielenkiintosempi kun toi Nelosen testi. *hymy*

Naisellisuuspisteesi: -6
Miehekkyyspisteesi: -22

Tuloksena sukupuolineutraali...hmmm... *voiei*

--
*sydän*

Roger Roger

Posts: 3,372

#42 • • Roger Roger Kentti
Se Tresin ilmoittama testi oli parempi.
Tulos oli:
Naisellisuuspisteesi: -4
Miehekkyyspisteesi: 16

[muokattu 5.11.2002 17:45]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Jone

Posts: 8,258

#43 • • Jone Archibald Haddock
"Vaihtoehdoista nainen, mies, androgyyni ja sukupuolineutraali,
SINÄ OLET ANDROGYYNI

Naisellisuuspisteesi: 12
Miehekkyyspisteesi: 4

Kuvauksesi
Sinussa on melko paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä. Olet sukupuolisesti hyvin harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella.

Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset kriittisestikin. Et juurikaan välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan käyttäydyt melko sukupuolivapaasti. . Olet sukupuolen suhteen melko itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten että naisellisten puoliesi kautta.

Tulet hyvin toimeen miesten, naisten ja sukupuolineutraalienkin kanssa, koska et itsekään ole niin kaukana näistä muista sukupuoliryhmistä."

Sellainen minä nyt sitten testin mukaan olen.


*nauraa**sydän**nauraa*
Roger Roger

Posts: 3,372

#44 • • Roger Roger Kentti
*nauru**nauraa**nauru**nauraa**hih*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#45 • • Kirsikka Guest
Hmm.. nelosen testin mukaan 26 % ja sepustus tais olla toi Olet naisellinen nainen, mutta tarpeen tullen sinusta löytyy myös potkua ja uskallat pitää puoliasi miehisessä maailmassa.

Ja tuo toinen testi:
Naisellisuuspisteesi: 10
Miehekkyyspisteesi: -18

Olet nainen. Sinussa on paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juuri lainkaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään ja selkeästi erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

että kai mä sit oon ihan tyttö joo *iloinen*

[muokattu 5.11.2002 23:36]
terrae

Posts: 454

#46 • • terrae
Panfobia:

Mun mielestä taas miehinen vartalo on paljon seksikkäämpi. Enkä nyt tällä tarkota mitään muskelimasa-kroppaa todellakaan, sellaset ei oo mun makuun. *eiei*



Oon ihan samaa mieltä.

Ja tuosta testistä tuli tulos:
"Sinä olet androgyyni"
-Naisellisuuspisteesi: 4
-Miehekkyyspisteesi: 2

"Sinussa on melko paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä. Olet sukupuolisesti hyvin harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella.

Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset kriittisestikin. Et juurikaan välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan käyttäydyt melko sukupuolivapaasti. . Olet sukupuolen suhteen melko itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten että naisellisten puoliesi kautta.

Tulet hyvin toimeen miesten, naisten ja sukupuolineutraalienkin kanssa, koska et itsekään ole niin kaukana näistä muista sukupuoliryhmistä."
Avatar
#47 • • tuntematon Guest
Naisellisuuspisteesi: -6
Miehekkyyspisteesi: 8


Aikas vähän pisteitä, varsinki noita naikkospisteitä olisin odottanut enemmän...*hmph*
Salien

Posts: 1,148

#48 • • Salien El Croco
SINÄ OLET SUKUPUOLINEUTRAALI NAINEN

Naisellisuuspisteesi: 0
Miehekkyyspisteesi: -6

*nauru**nauru**nauraa*

Perkele, vastasin ihan rehellisesti, että musta on mukava keskustella kuukautisista ja viettää aikaa ryhmissä, jossa on paljon naisia... ja tietenkin vastaan oman kotini siivoamisesta ko asustelen yksin.. tänkö siitä sitten saa palkkioksi kun on rehellinen..*iloinen*

Noh, pitää varmaan tästä lähtien ruveta pissaamaan istuvilteen.. noi testithän on aina oikeessa.*iloinen*

-Salamanteriina

--
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki...

tuitui

Posts: 1,258

#49 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
toi ei näytä mulle tulosta :(

tein testin ja painan näytä tulos...mut ei tapahdu mitään...

tyhmää!! (mua aina soretaan) *nyyh*

- hulivili hupakko -

*suru*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Danskuh

Posts: 675

#50 • • Danskuh pikku-Dee
sukupuoleni testin mukaan olen NAINEN,ja ylpeä siitä,paljon naisellisia piirteitä,ja toiminnan tyylejä.*hih* aika hauska...mut oon ylpeä myös kaikist muista riippumatta kuka pitää mistäkin.*ökkö*

[muokattu 6.11.2002 01:38]
Danskuh

Posts: 675

#51 • • Danskuh pikku-Dee
ja ihan hetero olen*hymy*
Katrina

Posts: 605

#52 • • Katrina
Naiseus 22 ja miehisyys -28. Pitäisi kuulema kehittää hiukan maskuliinisia puolia pärjätäkseni.

Minä mielestäni vastasin rehellisesti.

Olen ihan eukko!
[Nuclear]

Posts: 5,855

#53 • • [Nuclear] el aprendiz
SINÄ OLET ANDROGYYNI MIES

Naisellisuuspisteesi: 0
Miehekkyyspisteesi: 12

Melko paljon maskuliinista miestä ja ripaus feminiinistä naista...että näin.
*plur*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Dragonfly

Posts: 542

#54 • • Dragonfly Mariarawr
naisellisuuspisteet : 0
miehikkyyspisteet : -6
sukupuolineutraali nainen *LOL* *nauraa*

--
Uguu~

tuitui

Posts: 1,258

#55 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Tänään toi testi toimi mullakin ja tulos oli seuraava:

Naisellisuuspisteesi: 16
Miehekkyyspisteesi: 0

Sinussa on hyvin paljon feminiinistä naista ja ripaus maskuliinista miestä. Olet lähes androgyyni persoona eli mieheytesi ja naisellisuutesi ovat aika tasapainossa ja sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta. Olet sukupuolen suhteen aika itsevarma.

Olet nainen eli sinussa on paljon feminiinisyyttä. Sinulla on paljon naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

- hulivili hupakko -

*uros*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

TanyaK

Posts: 745

#56 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Nyt mä todella alan miettiä että tunnenko mä itseäni..hmm..
Roger Roger

Posts: 3,372

#57 • • Roger Roger Kentti
Tanya:

Nyt mä todella alan miettiä että tunnenko mä itseäni..hmm..


Paremmin kuin minä sinut *iloinen**iloinen*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

kissi

Posts: 2,436

#58 • • kissi niihä?
Salamanteri:

SINÄ OLET SUKUPUOLINEUTRAALI NAINEN

Naisellisuuspisteesi: 0
Miehekkyyspisteesi: -6

*nauru**nauru**nauraa*

Perkele, vastasin ihan rehellisesti, että musta on mukava keskustella kuukautisista ja viettää aikaa ryhmissä, jossa on paljon naisia... ja tietenkin vastaan oman kotini siivoamisesta ko asustelen yksin.. tänkö siitä sitten saa palkkioksi kun on rehellinen..*iloinen*

Noh, pitää varmaan tästä lähtien ruveta pissaamaan istuvilteen.. noi testithän on aina oikeessa.*iloinen*

-Salamanteriina


Way to go Salamanteriina!!!*nauraa**nauraa**nauraa*
Apua et kuolen taas nauruun!!!*nauraa**nauru**iloinen*
kissi

Posts: 2,436

#59 • • kissi niihä?
No niin nyt tein itsekkin testin...*pelle*
Naisellisuus: 12
Miehekkyys:-12

Olet nainen. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juurikaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Osaat nauttia naisellisuudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään sekä jonkin verran erottautua miesten ryhmästä. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole täysin tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja miesten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.

Aivan juuri niin! *iloinen* Olen naisellinen nainen enkä kyllä muuta haluis ollakkaan. Kivaa olla nainen, jota mies saa sit passata! *vink*
Jone

Posts: 8,258

#60 • • Jone Archibald Haddock
Meja:

Kivaa olla nainen, jota mies saa sit passata! *vink*



Joka kerta kun kuulen kummalta tahansa sukupuolelta edes leikillään tollaisen kommentin toivon että kyseinen henkilö joutuisi kunnon "nyrkin ja hellan välissä"-suhteeseen.

*mur*