girl who like boys,boy who like boys,boy who like girls,girl who likes girls...

371 posts, 19 pages, 128,456 views

MonkeyMan

Posts: 140

#1 • • MonkeyMan tHe ApiNa
no nii nyt on siis tullut aika kertoa totuus ja astua kaapista ulos ellei ole jo...

--
Want more hugs,want more love in your life? Give some away....

Texx

Posts: 650

#2 • • Texx ^_^
tykkään kaikist _o) *justjoo*

--
*piis*

Mafia

Posts: 126

#3 • • Mafia
JaikS! *hih**sydän**sydän**sydän**sydän*
Panfobia

Posts: 521

#4 • • Panfobia
Poikaystäväni mielenrauhan säilyttämiseksi pitänee vastata että ihan perushetero oon... *iloinen*

--
*sydän*

Panfobia

Posts: 521

#5 • • Panfobia
Avernian:

ainakin mun kokemuksen mukaan.*hymy*


Hmm...kerropas näistä kokemuksistas..? *iloinen*

--
*sydän*

Avatar
#6 • • yana Guest
Panfobia:

Poikaystäväni mielenrauhan säilyttämiseksi pitänee vastata että ihan perushetero oon... *iloinen*


mun mielestä ainakin bi-tyttöjä on kiva deittailla varsinkin kun ne välillä haluaa kaverin mukaan *vink*
Panfobia

Posts: 521

#7 • • Panfobia
yana4000:

mun mielestä ainakin bi-tyttöjä on kiva deittailla varsinkin kun ne välillä haluaa kaverin mukaan *vink*


Arvasinkin, että joku heittää tän pointin kehään... *nauru*

--
*sydän*

Dragonfly

Posts: 542

#8 • • Dragonfly Mariarawr
Avernian:

?
Eikös kaikki naiset o bi ja suurin osa miehistä väitä olevansa straight?
ainakin mun kokemuksen mukaan.*hymy*


no niin no... mä oon kyl nuoleskellu/kourinu pimua mut en mä ihan niiiiiiin_paljon niistä tykkää :=:) enköhän mäki heteropimu oo ihan.. ainaki selvinpäin
*hih*

--
Uguu~

Panfobia

Posts: 521

#9 • • Panfobia
Dragonfly:

mä oon kyl nuoleskellu/kourinu pimua mut en mä ihan niiiiiiin_paljon niistä tykkää :=:) enköhän mäki heteropimu oo ihan.. ainaki selvinpäin


No kyllähän tyttöjäkin on toisinaan tullut pussailtua, mutta eihän se vielä bitä ihmisestä tee... *hymy*

--
*sydän*

Dragonfly

Posts: 542

#10 • • Dragonfly Mariarawr
Panfobia:

Dragonfly:mä oon kyl nuoleskellu/kourinu pimua mut en mä ihan niiiiiiin_paljon niistä tykkää :=:) enköhän mäki heteropimu oo ihan.. ainaki selvinpäin
No kyllähän tyttöjäkin on toisinaan tullut pussailtua, mutta eihän se vielä bitä ihmisestä tee... *hymy*


no niin! siinä toinen asiantuntija.. sanos toi mun kamuille...? jooko?
*nauraa*

--
Uguu~

Avatar
#11 • • Pirpeli Guest
olen bi. 50/50. niin outoa kuin se onkin*ding*kun joidenkin mielestä se ei oo mahdollista?vai?
Avatar
#12 • • Kirsikka Guest
Luulisin olevani lähinnä hetero, vaikka kyllähän sitä on tullut pussailtua aika paljon tyttöjenkin kanssa.. *hih* Mutta en kyllä pystyisi kuvitella esim. seurustelevani tytön kanssa..
Avatar
#13 • • Cera Guest
*plur*
no esim joo. Tykkään kaikista. Pojista nyt kuitenkin enemmän

*pihkassa*

Vaikka useesti nään tyttöjä, jotka on monel tapaa ihanempia ku pojat *hellokitty*

ihuihu ^___^
TanyaK

Posts: 745

#14 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Kyllä "pientä" peliä täytyy aina tyttojen kesken pitää*slurps*
Mutta sellaista tyttöä en ikävä kyllä ole vielä tavannut/löytänyt kenen kanssa haluaisin seurustella. Me naiset olemme niin kovin hankalia*blush*
Mutta voisin sanoa että mun osalta tää homma menee tohon bi osastoon..
Panfobia

Posts: 521

#15 • • Panfobia
vaeltajatar:

kun joidenkin mielestä se ei oo mahdollista?vai?


Miksi muka ei olisi mahdollista? Sehän vain rikastaa elämää ja antaa lisää valinnanmahdollisuuskia. *hih*

No mutta musta ei kyllä naisen kanssa seurustelemaan / seksiin olisi, siinä suhteessa olen ihan straight. Ensinnäkin sen takia, että kuten jo todettiinkin, ollaan me naiset kuitenkin aika mystisiä / hankaliakin otuksia. Ainakin ne naiset, joita minä olen tavannut. *hymy* Ja seksissä mä kaipaan ehdottomasti sitä pientä [niinno enemmän tai vähemmän... *hih*] eroa miesten ja naisten välillä. *hymy*

--
*sydän*

Avatar
#16 • • Pirpeli Guest
Juuh, se antaa lisää mahdollisuuksia kaikeen. mutta jotkut ovat sanoneet, että ei oo mahdollista olla 50/50 bi. Se on kuulemma mahdotonta. Aina mukamas tykkää jommasta kummasta enemmän. Mä taasen oon kokenu sen, että vietettyäni mukavaa aikaa jonkun kivan tirpan kanssa, alkaa pian tekemään mieli miestä, ja toisinpäin. Eli kummastakin tykkään yhtä paljon.*slurps**plur**slurps*
2000

Posts: 420

#17 • • 2000 Opetuslapsi

Olet elävä todiste täysverisestä heteromiehestä. Joskus jopa liian "äijä" tähän aikaan ja tähän maailmaan.



Testi oli tuolla nelosen sivuilla *hih*

Jeps, ihan niin kuin testi väitti, väittäisin olevani ihan täysiverinen heteromiäs *joo**joo**joo*

--
2 nasty 4 U

Pan

Posts: 140

#18 • • Pan
Ois kyllä hienoa olla lesbo nainen: Ajatelkaa, 4 rintaa!
mutta täytyy tyytyä olemaan hetero mies

Breast Breasts hohoho! *sydän**possu*

--
Positiivinen pakana

Pan

Posts: 140

#19 • • Pan
Avernian:

?
Eikös kaikki naiset o bi ja suurin osa miehistä väitä olevansa straight?
ainakin mun kokemuksen mukaan.*hymy*



joku/jokin tutkimus on kertonut, että me kaikki olemme biseksuaaleja.
*täh*

--
Positiivinen pakana

terrae

Posts: 454

#20 • • terrae
Tätä topiccia jo oottelinki. *hih*

Minä olin sen nelosen testin (www.nelonen.fi/qaf) mukaan 26% homo eli testin mukaan "naisellinen nainen, mutta tarpeen tullen sinusta löytyy myös potkua ja uskallat pitää puoliasi miehisessä maailmassa". Eli just sellanen niinku tiesinki jo olevani. Hetero.