girl who like boys,boy who like boys,boy who like girls,girl who likes girls...

371 posts, 19 pages, 128,750 views

-P

Posts: 4,972

#201 • • -P

ella_:
---
kuu:
Naisten kanssa suuteleminen on ihanaa. Paljon pehmeempää. *pihkassa*

---


onhan se ihan, mutta ei kyllä mitenkään päin voita miehen kanssa suutelemista *sydän*



kyl! jotkut miehet osaavat suudella niin että oksat pois! *sydän*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Samu

Posts: 517

#202 • • Samu Bodhisattva
Testit on kivoja!!

Olet mies. Sinussa on paljon mieheyttä, miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juurikaan naisellisia persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Miehekkyys on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia mieheydestäsi.

Haluat selkeästi liittyä miesten ryhmään sekä erottautua naisten ryhmästä. Olet valinnut hyvin maskuliinisen ja epäfeminiinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla feminiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää feminiinisiä puoliasi.

Naisellisuuspisteesi: -2
Miehekkyyspisteesi: 18

Mutta jottei menis ihan OT:ks kun kaikki vaan postaa testiensä tuloksia niin palataanpa itse aiheeseen; Eli meitsi kuuluu tohon \”boy who likes girls\”-kategoriaan.

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

mcmadman

Posts: 42

#203 • • mcmadman
Olen Androgyyni

Naisellisuuspisteesi: 12

Miehekkyyspisteesi: 8

Sinussa on melko paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä. Olet sukupuolisesti hyvin harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella.

Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset kriittisestikin. Et juurikaan välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan käyttäydyt melko sukupuolivapaasti. . Olet sukupuolen suhteen melko itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten että naisellisten puoliesi kautta.

Tulet hyvin toimeen miesten, naisten ja sukupuolineutraalienkin kanssa, koska et itsekään ole niin kaukana näistä muista sukupuoliryhmistä.

--
<-- Ueberdiktatorium -->

Metsäpiru

Posts: 418

#204 • • Metsäpiru metsäpiruilee
jassoo... mä olen nainen

Naisellisuuspisteesi: 4
Miehekkyyspisteesi: -6

että näin *joo*
jo-ann

Posts: 75

#206 • • jo-ann
enpä tälläistä tulosta odottanu *ding*. pitää vissiin vaihtaa omiin asetuksiinikin tuo sukupuoli-asia oikein *iloinen*

sinä olet adnrogyyni

Naisellisuuspisteesi: 24
Miehekkyyspisteesi: 4
Jammailija

Posts: 3,224

#208 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Ankeus: kyl! jotkut miehet osaavat suudella niin että oksat pois!



Yhdyn tuohon! Joidenkin miesten kans on kyl ollu hubaa. Mä tykkään suutelemisesta ja sit ku joku tyyppi osaa suudella hyvin ni... Hitto, antaa mennä, uuuuh*vink*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Kanelli

Posts: 191

#209 • • Kanelli kesyttämätön
Olet nainen. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juurikaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Osaat nauttia naisellisuudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään sekä jonkin verran erottautua miesten ryhmästä. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole täysin tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja miesten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.


Tuloksesi on merkitty ruudukossa tällä värillä.
Naisellisuuspisteesi: 12
Miehekkyyspisteesi: -4



*nauru* *super*

--
...she can be all four seasons in one day.

She

Posts: 717

#210 • • She
Olet androgyyni

Naisellisuuspisteesi: 14
Miehekkyyspisteesi: 6

Kiva kuulla... *pupu*
Avatar
#211 • • Galadhan Guest
Naisellisuuspisteesi: -12
Miehekkyyspisteesi: 10
Avatar
#212 • • hyperventilaatio Guest
Tulos:
Naisellisuuspisteesi: 16
Miehekkyyspisteesi: 18

Sinussa on hyvin paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä. Olet sukupuolisesti hyvin harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella.

Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset - kriittisestikin. Et välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan teet mitä haluat ja käyttäydyt sukupuolivapaasti. Olet sukupuolen suhteen itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta. Haluatkin toteuttaa itseäsi sukupuolisesti, koska sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa. Olet hyvin sukupuolinen, sukupuolisempi kuin ihmiset yleensä - sukupuolesta innostunut sukupuolikokeilija ja seikkailija .

Viihdyt sukupuolessasi - niissä kaikissa. Sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa ihmisissä. Voit olla jopa sukupuolimaaninen tai yliherkistynyt sukupuolelle.



Olen siis androgyyni.
Chäz

Posts: 1,381

#213 • • Chäz Namutäti
Tulos:
Naisellisuuspisteesi: -6
Miehekkyyspisteesi: -10

SINÄ OLET SUKUPUOLINEUTRAALI
Kuvauksesi
Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan. Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Olet sukupuolen suhteen hyvin tasapainoinen, yhtä vähän kumpaankaan sukupuoleen sitoutunut. Tulet hyvin toimeen muiden sukupuoliryhmien - miesten, naisten ja mieheyttä ja naiseutta itsessään yhdistävien androgyynien kanssa - , koska et ole niin kaukana muista ryhmistä.




*ding* *hymy*

--
Yhden hulluus tuottaa paljon hulluja..

You are who you pretend to be, so you better pretend to be someone you can live with

Chainboy

Posts: 363

#214 • • Chainboy
hei haloo.. miten noi tulokset on nyt noin pompahtanut, yhtäkkiä 65 gay kundia kuin aikasemmin se pyöri siinä 20 tienoilla... jollain on ollut tosi hauskaa....

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

-P

Posts: 4,972

#215 • • -P

Chainboy:
hei haloo.. miten noi tulokset on nyt noin pompahtanut, yhtäkkiä 65 gay kundia kuin aikasemmin se pyöri siinä 20 tienoilla... jollain on ollut tosi hauskaa....



ihmetyttää itteäni lähinnä se, kuka täällä oikeasti pitää pojista edes jonkinverran. voin vaikka lyödä vetoa että salettiin joukossa on mukana noita ns. ”trendi-bissejä ja trendi-homoja” joiden mielestä se on vaan ”siistii”

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#216 • • hyperventilaatio Guest

Ankeus:
ihmetyttää itteäni lähinnä se, kuka täällä oikeasti pitää pojista edes jonkinverran. voin vaikka lyödä vetoa että salettiin joukossa on mukana noita ns. ”trendi-bissejä ja trendi-homoja” joiden mielestä se on vaan ”siistii”



No varmaan suuri osa tytöistä pitää pojista.
Ja sitten minä. Jonkin verran.*hymy*
-P

Posts: 4,972

#217 • • -P

hyperventilaatio:
---
Ankeus:
ihmetyttää itteäni lähinnä se, kuka täällä oikeasti pitää pojista edes jonkinverran. voin vaikka lyödä vetoa että salettiin joukossa on mukana noita ns. ”trendi-bissejä ja trendi-homoja” joiden mielestä se on vaan ”siistii”

---


No varmaan suuri osa tytöistä pitää pojista.
Ja sitten minä. Jonkin verran.*hymy*



No siis itse voin myöntää että pidän pojista sekä tytöistä.. muttamutta..*uros*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#218 • • hyperventilaatio Guest

Ankeus:
No siis itse voin myöntää että pidän pojista sekä tytöistä.. muttamutta..*uros*


Niin minäkin.
Ei silti, kyllä muakin ihmetyttää varsinkin tuo gay-miesten suuri lukumäärä, yhtään tunnustusta kun ei siltä suunnalta ole kuulunut.
trolli

Posts: 744

#219 • • trolli

hyperventilaatio:
kyllä muakin ihmetyttää varsinkin tuo gay-miesten suuri lukumäärä, yhtään tunnustusta kun ei siltä suunnalta ole kuulunut.


joo, ei tääl tod ole 65:ttä homoa*iihhih*
Chainboy

Posts: 363

#220 • • Chainboy

hyperventilaatio:
---
Ankeus:
ihmetyttää itteäni lähinnä se, kuka täällä oikeasti pitää pojista edes jonkinverran. voin vaikka lyödä vetoa että salettiin joukossa on mukana noita ns. &#65533;trendi-bissejä ja trendi-homoja&#65533; joiden mielestä se on vaan &#65533;siistii&#65533;

---


No varmaan suuri osa tytöistä pitää pojista.
Ja sitten minä. Jonkin verran.*hymy*



noh mä en ainakaan kuulu niihin trendi _ homo tyyppeihin , mut muuten.... kyllä....
*hymy*

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan