371 posts, 19 pages, 132,573 views
Ankeus: kyl! jotkut miehet osaavat suudella niin että oksat pois!
Sinussa on hyvin paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä. Olet sukupuolisesti hyvin harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella.
Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset - kriittisestikin. Et välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan teet mitä haluat ja käyttäydyt sukupuolivapaasti. Olet sukupuolen suhteen itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta. Haluatkin toteuttaa itseäsi sukupuolisesti, koska sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa. Olet hyvin sukupuolinen, sukupuolisempi kuin ihmiset yleensä - sukupuolesta innostunut sukupuolikokeilija ja seikkailija .
Viihdyt sukupuolessasi - niissä kaikissa. Sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa ihmisissä. Voit olla jopa sukupuolimaaninen tai yliherkistynyt sukupuolelle.
Chainboy:
hei haloo.. miten noi tulokset on nyt noin pompahtanut, yhtäkkiä 65 gay kundia kuin aikasemmin se pyöri siinä 20 tienoilla... jollain on ollut tosi hauskaa....
Ankeus:
ihmetyttää itteäni lähinnä se, kuka täällä oikeasti pitää pojista edes jonkinverran. voin vaikka lyödä vetoa että salettiin joukossa on mukana noita ns. trendi-bissejä ja trendi-homoja joiden mielestä se on vaan siistii
hyperventilaatio:
---
Ankeus:
ihmetyttää itteäni lähinnä se, kuka täällä oikeasti pitää pojista edes jonkinverran. voin vaikka lyödä vetoa että salettiin joukossa on mukana noita ns. trendi-bissejä ja trendi-homoja joiden mielestä se on vaan siistii
---
No varmaan suuri osa tytöistä pitää pojista.
Ja sitten minä. Jonkin verran.
Ankeus:
No siis itse voin myöntää että pidän pojista sekä tytöistä.. muttamutta..
hyperventilaatio:
---
Ankeus:
ihmetyttää itteäni lähinnä se, kuka täällä oikeasti pitää pojista edes jonkinverran. voin vaikka lyödä vetoa että salettiin joukossa on mukana noita ns. �trendi-bissejä ja trendi-homoja� joiden mielestä se on vaan �siistii�
---
No varmaan suuri osa tytöistä pitää pojista.
Ja sitten minä. Jonkin verran.