girl who like boys,boy who like boys,boy who like girls,girl who likes girls...

371 posts, 19 pages, 132,546 views

Howdy

#241 • • Howdy Oldie

Chainboy:
---
kilobitti:
---
pizzacat:
Noin 3/4 tuntemistani gay-kamuista (erit. Helsinki) käy klubittamassa, joten toi lähes 20% ei tunnu mitenkään epäuskottavalta. Gay-kundit nimenomaan pyörii näissä piireissä, ovat aina pyörineet ja tulevat aina pyörimään. Plz. *plur*

---

mutta missä sitten on kaikki gay-naiset?

edit: tilastossa niitä on nolla.

[muokattu 16.11.2003 22:54]

---

juuh pizzacat on kyllä ihan oikeassa, ei klubi scenessä liiku kyl yhtään lepakoita.... en tunne yhtäkään ja sen verran paljon kyl tunnen ihmisiä/ vähemmistöjä et olen kyl samaa mieltä et ei ne kyl tälläisestä musasta / tyylistä diggaa..... hassua kyl ? homoja kyl riittää vaikka muille jakaa mut ei lesboja.... *hih* mut aina ei voi voittaa.... *iloinen**pahis*

*enkeli*

[muokattu 2.12.2003 10:59]

Veikkaan et se on siinä kun muijat on luonnostaan iso osa BI porukkaa niin niistä harvemmin tulee mitään 100% lesboja .. hmm .. mä oon vissiin humanoidi *ding*

--
Käpy vailla vertaa

tomppi

#242 • • tomppi thzombie ™
Vaihtoehdoista nainen, mies, androgyyni ja sukupuolineutraali,
SINÄ OLET SUKUPUOLINEUTRAALI

Kuvauksesi:
Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan. Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Olet sukupuolen suhteen hyvin tasapainoinen, yhtä vähän kumpaankaan sukupuoleen sitoutunut. Tulet hyvin toimeen muiden sukupuoliryhmien - miesten, naisten ja mieheyttä ja naiseutta itsessään yhdistävien androgyynien kanssa - , koska et ole niin kaukana muista ryhmistä.

Naisellisuuspisteesi: -12
Miehekkyyspisteesi: -12

Jotain semmoista *joo*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Peikkotyttö

#243 • • Peikkotyttö
Pojat on kivoi,tytötki on kivoi..mut toimivaan parisuhteeseen pystyisin vain poikien kanssa...en kestäisi tiettyjä naisellisia luonteenpiirteitä ja tyttöjuttuja..vaikka tyttö olen itsekin*nauru*

--
Groove is in the Heart

-Kerttu-

#244 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
hmm..tää pisti oikein miettimään mikä olen..kai mä olen hetero..mut naisistakin on kokemusta..ja naiset on ihania..ja voisin lisääkin niitä kokeilla..*slurps* vaikuttaa ehkä bisseltä..mutta mutta..en mä ikinä voisi kuvitella eläväni toisen naisen kanssa parisuhteessa..Naiset on niin hankalia! *nauru*

Elikkäs..mikäs minä nyt sitten olenkaan..*ding*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

La Petite

#245 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Mä pidän, tykkään, rakastan *uros* a

Suurin osa mun ystävistänikin on *uros* a

naiset on vaan niin vaikeita tapauksia,
minä mukaanluettuna

*iihhih*

ja testin mukaan:

Olet nainen. Sinussa on paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juuri lainkaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään ja selkeästi erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Pisteet:
Naisellisuuspisteet 6
Miehekkyyspisteet -24

Mä oon niin neiti
*iihhih*

[muokattu 21.3.2004 07:18]

--
Rem tene, verba seqventur

<><

#246 • • <>< ¤blub¤
sukupuolineutraali nainen...
Naisellisuuspisteesi: 0
Miehekkyyspisteesi: -6
*igor* ehkä niinkin...

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

-Kerttu-

#247 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Pitihän munkin se testi käydä tekemässä..Ja näin se sanoi:

SINÄ OLET NAINEN!

Naisellisuuspisteesi 16
Miehekkyyspisteesi -6

Olet nainen. Sinussa on hyvin paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat selkeästi liittyä naisten ryhmään sekä erottautua vahvasti miesten ryhmästä. Olet valinnut hyvin feminiinisen ja äärimmäisen epämaskuliinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Että näin..Tulipahan sekin tarkistettua! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

#248 • • Relic Guest

[Nuclear]:
SINÄ OLET ANDROGYYNI MIES

Miehekkyyspisteesi: 12

Melko paljon maskuliinista miestä ja ripaus feminiinistä naista...että näin.
*plur*

elä jaksa.. tiiät itekki et toi tulos o ihan päin....
#249 • • sakk303 Guest
Sukupuolineutraali

Kuvauksesi :

(tulokseesi liittyvä pidempi kuvaus tulisi tähän, jos se vain löytyisi täältä)

nais -20
mies - 14

*

öö.. heh. juu en tajua. kai oon sit jotain kuitenkin *ding**igor**iloinen*
noena

#250 • • noena first breath after coma
Enpä ole kunnolla tehnyt mitään naispuolisen henkilön kanssa, muuta kuin suudellut yms.*vink* mutta aaaaaina se on vähän mieltä kiehtonut.. kaiketi.. ehkä.. *blush* *hih* mutta miehet on (ainakin) tällä hetkellä paljon mun mieleen! *nauru*
mutta suhteeseen alkaisin (kaiketi) vaaan miehen kanssa, koska en tällä hetkellä uskoisi että se oikein onnistuisi naispuolisen henkilön kanssa.. mutta mistä sitä tietää? *justjoo* *nauru*

[muokattu 21.3.2004 02:02]

--
TwistedLife™ Amusement Park

Steven Hoaks

#251 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Panfobia:
Poikaystäväni mielenrauhan säilyttämiseksi pitänee vastata että ihan perushetero oon... *iloinen*

Melkein samat sanat paitsi että tässä tapauksessa kyseessä on tyttöystäväni. Muuten... Ari... How are you doing? *vink*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

alizania

#252 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
i love boys*plur*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

#253 • • astaroth Guest
Olen hetero. Mutta kyllä sitä tulee usein jätkiäkin katseltua, ei ”siinä” mielessä, vaan pikemminkin ns. arvostelupohjalta. Tyyliin: ”Joo, tolla häiskällä on varmaan aika paljon vientiä...”. Eli ei ole mitään sen kummempaa. That's it!*piis*
Gish

#254 • • Gish Welcome to the jungle
Taidan olla vielä hieman kyseenalainen *igor*
Karvinen

#255 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Tulos:

Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan. Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Olet sukupuolen suhteen hyvin tasapainoinen, yhtä vähän kumpaankaan sukupuoleen sitoutunut. Tulet hyvin toimeen muiden sukupuoliryhmien - miesten, naisten ja mieheyttä ja naiseutta itsessään yhdistävien androgyynien kanssa - , koska et ole niin kaukana muista ryhmistä.

Jaa...
Miehekkyyspisteet: -6
Naisellisuuspisteet: -10

En pysty kuvittelemaan seurustelevani naisen kanssa. Suutelemaan naisia pystyn, ja teen sen ilomielin!

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

innae

#256 • • innae PaskaJätkä
Olen androgyyni mies.
Sinussa on paljon maskuliinista miestä ja ripaus feminiinistä naista. Olet lähes androgyyni persoona eli mieheytesi ja naisellisuutesi ovat aika tasapainossa ja sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta. Olet sukupuolen suhteen itsevarma.

Olet mies eli sinussa on paljon maskuliinisuutta. Sinulla on miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Maskuliinisuus on sinulle tärkeää ja osaat nauttia mieheydestäsi.

Miehekkyyspisteesi: 16

--
PaskaJätkä

#257 • • niomic Guest
Naisellisuuspisteesi: -2
Miehekkyyspisteesi: -2

Pitäskö tähän vaan sanoo et

et_vaan_osaa.jpg[tm]

Onkin sit aivan eri asia et mitä piirteitä tulee esille normaalissa kanssakäymises, mieli kun on niin kiero*pahis**enkeli*

[muokattu 12.4.2004 05:06]
Coon--

#259 • • Coon-- 5,2 mmol/l
Hmm mä en oikeen pidä tota testiä luotettavana, jos olet mies joka pitää nahka-asusteista ja vaaleanpunaisesta väristä ja huolitellusta ulkonäöstä niin saat satavarmasti tulokseksi 100% gay.
Miten mikään noista liittyy seksuaalisuuteen? ööh *ding*
Tein aikoja sitten tuon testin ja sain vastaukseks androgyyni-bi-ihmisen. Täytyy häpeäkseni (ja testin haukuttuani) myöntää että se kyllä osuu aika oikeaan.
Trendi-bisseksi en itseäni sanoisi, ihastun/rakastun ihmisen persoonaan sama se onko se miehen vai naisen kropassa.... mutta jos ajatellaan puhtaasti seksuaalista tyydytyksen hakua niin... hmm viime aikoina miehet ovat kyllä vieneet voiton sillä alueella *ding**hmph**nauru*
anthocyan

#260 • • anthocyan Kohti valoa...
Sinussa on melko paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä. Olet sukupuolisesti hyvin harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella.

Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset kriittisestikin. Et juurikaan välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan käyttäydyt melko sukupuolivapaasti. . Olet sukupuolen suhteen melko itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten että naisellisten puoliesi kautta.

Tulet hyvin toimeen miesten, naisten ja sukupuolineutraalienkin kanssa, koska et itsekään ole niin kaukana näistä muista sukupuoliryhmistä.

Tuloksesi on merkitty ruudukossa tällä värillä.
Naisellisuuspisteesi: 12
Miehekkyyspisteesi: 8

*nauru*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-