Meja:Kivaa olla nainen, jota mies saa sit passata!
Joka kerta kun kuulen kummalta tahansa sukupuolelta edes leikillään tollaisen kommentin toivon että kyseinen henkilö joutuisi kunnon "nyrkin ja hellan välissä"-suhteeseen.
*mur*
No huh!!!!
Meillä taitaa olla hieman eri käsitykset passaamisesta ja siitä millä tavalla sen tarkoitin!
Tarkoitin, että joskus on vaan mukava, kun voi heittäytyä avuttomaks esim. joittekin autoihin, tekniikkaan, kodin kunnostamiseen tms. liittyvissä asioissa ja mies hoitaa hommat eikä itse tartte tietää kaikista asioista! Nainen sitten taas voi puolestaan hoitaa miehen puolesta ne hommat, jotka siltä paremmin luonnistuu.
Ja passaamisesta muuten... kuule kyllä se vaan on välillä aivan mahtavaa, jos toinen huomioi jotenkin ja itse saa vaan rentoutua!!! Tässä asiassa on tietenkin muistettava, että sen passaamisen tulee olla vuorovaikutteista eli kumpikin vuorollaan! Et varmaan itsekkään pistäisi pahaksesi, jos naisesi hellii ja passaa sinua joskus!??? Mistään elämäntapa passaamisesta ei tässä nyt todellakaan ollut kyse!
Tuollaiset nyrkki- ja hellapuheet saat kyllä pitää ihan omina juttuinasi, mut kiva ja kiitos, jos sellaista tulevaisuutta mulle kaavailet! Ei vaan vittu tuu toteutuu, et sori vaan!
Sulle sen sijaan toivon vähemmän väkivallatonta tulevaisuutta...