girl who like boys,boy who like boys,boy who like girls,girl who likes girls...

371 posts, 19 pages, 132,676 views

tuitui

#81 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
tää ei kuulu tähän topikkiin muto pakko laittaa...ja vaikka *ankka*lle valitinkin topikkien ohi puhumisesta ^______^

mut kuitenkin...kun puhutiin tosta väkivaltisesta suhteesta ja siitä miksi mies aina syyllistetään väkivaltaiseksi osapuoleksi ja nainen uhriksi....

no ootteko kattonut metroissa ja muissa kulkuvälineissä olevia mainoksia joissa o slogan "yksikin lyönti on liikaa"
ja sit siinä o hääpuvussa olevan naisen kuva ja toinen on sellainen missä o mies vihaisen näköisenä ja slogan "tarviitko sinäkin apua?"...siis toi o niin naurettavaa..mulle tuli ihan paha-olo, koska tosissaan niitäkin suhteita on missä naiset ovat väkivaltaisia..ja niitä on PALJON...niistä ei vaan puhuta..miksi mainokset ja muu media muutenkin aina käsittää ongelman noin yksipuolisesti..eikö miehille voisi olla jotain apu/kriisipuhelinta? ja mainoksia joissa kehotetaan miehiä kertomaan moisesta?..mut naisia aina kehotetaan tekemään jotain asian eteen...

ehkä miehillä kunnia ja ylpeys ei anna periksi kertoa siitä että nainen pahoinpitelee...ei se mun mielestä ole yhtään sen anteeksiannettavaa kuin tuo toinen tapaus..

no johan tuli taas tekstiä ja jne..

*ankka* voi sit tehdä tälle uuden topikin/siirtää jne jos o tarvetta...

mut oli kuitenkin pakko sanoa *pelle*

- hulivili hupakko -

*purr*

[muokattu 6.11.2002 19:10]

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

tuitui

#82 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Avernian:

Kaiken takana on nainen... *vink*

Eikö toi ollut jo vähän ilkeesti sanottu...ja yleistetty?? *vink*

- hulivili hupakko -

*poks*

[muokattu 6.11.2002 19:47]

--

tuitui

#83 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Avernian:

Kaiken takana on nainen... *vink*

Eikö toi ollut jo vähän ilkeesti sanottu...ja yleistetty?? *vink*

- hulivili hupakko -

*poks*

[muokattu 6.11.2002 20:01]

--

patis

#84 • • patis 10
omatestitulokseni:

Naisellisuuspisteesi: -18
Miehekkyyspisteesi: -6

"(tulokseesi liittyvä pidempi kuvaus tulisi tähän, jos se vain löytyisi täältä)"

mitäköhän topmmonenki sitte niinku tarkottaa *justjoo*
Mafia

#85 • • Mafia
uhuh! jopas on kovat keskustelut.
Jone on kyllä mun mielestä ihan oikeessa. Suhteen hyvin vointi lähtee molemmista- Tosin jos kundi
dikkaa paasata naista koko ajan saamatta mitään takas niin hyvä niin. MUTTA
Itse tykkään tuottaa naiselle mielihyvää ja haluan näyttää naiselleni, että kuinka paljon siitä dikkaan
mutta myös vaadin naiselta jotain. En tyydy muutamaan hellään sanaan ja katseeseen.
ELI: jos annan naiselle kaikkeni niin odotan myös naiselta kaikkea!!
Olikohan tuo tarpeeksi sekavasti selitetty? *joo**joo*

[muokattu 7.11.2002 10:38]
SuttiS

#86 • • SuttiS Drama Queen
Meja:

Avernian:Meja:
Ai eiks tää oo muka henkilökohtaista?*täh*
"...toivon, että kyseinen henkilö joutuisi kunnon "nyrkin ja hellan välissä" -suhteeseen."

Tuntu vaan pahalta... *snif* tai vitutti oikeestaan!

*selailee taaksepäin*
*blush* Ai. Se oli sitten henkilökohtaista. *hups*
No mutta! Et sä voi ottaa nokkiisi kommentista ihmiseltä joka ei sua tunne joka ei varmaan ole ikinä sua nähnytkää ja joka heittää vaan läppää.
...se oikeus on varattu mulle.*hih*

Ja eikös Jone lähes melkein käytännössä pyytänyt anteeksi ja korjannut sanomistaan tuossa jo?*täh*
Joo kyllä. Kaikki on okei nyt. No hard feeelings mihinkään suuntaan. *hymy*
*piis* Immeiset!

Meja, iisisti! *piis* *vink**piis*

--
Suoritus tekee mestarin.

kissi

#87 • • kissi niihä?
Kyllä kyllä! *nauru*
2000

#88 • • 2000 Opetuslapsi
Jepjep, ei se näköjään ole niin testistä kiinni:

Naisellisuuspisteesi: -12
Miehekkyyspisteesi: 8

Olet mies. Sinulla on miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Persoonassasi on huomattavasti enemmän miehekkyyttä kuin naisellisuutta. Sinussa ei ole juurikaan naisellisia ominaisuuksia. Olet luonteva mies, joka ei pidä meteliä sukupuolestaan.

Haluat jossain määrin liittyä miesten ryhmään sekä erottautua naisten ryhmästä. Olet valinnut maskuliinisen ja epäfeminiinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla femiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi

Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja naisten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.

--
2 nasty 4 U

nina¤

#89 • • nina¤ -eläinlaps
Kuinkas moni nainen pitää naisista, ja myöskin toteuttaa toiveensa? en oo kyllä montaa tavannut... *nauru* kyseessä muotiilmiö *täh* vai epävarmuus?
Siis itsekin kuulun näihin joukkoihin *plur* Mun mielestä naisen vartalo on paaaljon kiihottavampi... *pahis* vai johtuuko se siitä, että katseltavaksi tarjotaan vain sitä?

--
..for me to POOP ON..

#90 • • yana Guest
Lucid Dream:

Kuinkas moni nainen pitää naisista, ja myöskin toteuttaa toiveensa? en oo kyllä montaa tavannut...

minkä toiveen? kyllä mä ainakin tunnen paljon tyttöjä jotka diggailevat toisistaan fyysisestikin ;)
milla

#91 • • milla
tykkään kivoista ihmisistä:)

oon kyl muutaman kerran tavannut sellasen tytön kehen oon ihastunu ja oisin voinu vaikka seurustella. mut en oo kyl uskaltanut sanoa mitään:(

fyysiset kontaktit sitten jääköön omaksi tiedokseni:)
Roger Roger

#92 • • Roger Roger Kentti
milla:

fyysiset kontaktit sitten jääköön omaksi tiedokseni:)

Älä! Kerro ihmeessä! *pahis*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Alex

#93 • • Alex Life is shit & it is GREAT!!
En oo koskan tavanut sellaista miesta kehen oon ihastunu, ja en edes haluuu...*blush* Mut ei mul on mitaan vastaan naiden ihmisten joiden elamatapa on erilainen kuin mulla... Lopun lopussa jokaisella on oma elama ja jokainen itte paata kenesta se tykka.. *ding* Ja ei sille voi eika tarvi mitaan tehda. (Se oli mun mielipite) *ankka*

--
Nähdään helvetissä.. ..kohta ollaan kaikki siellä! *piis**pahis**piis*

Wintermute

#94 • • Wintermute peacemaker
Hmm...

"Sinulla ei ole juuri lainkaan naisellisia persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä."

"Olet valinnut maskuliinisen ja hyvin epäfeminiinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi."

Koetin kuitenkin vastata tuohon mahdollisimman rehellisesti. Oletin, että romanttisuus ja hellyys olisivat tuossa testissä automaattisesti iskeneet allekirjoittaneeseen jonkinmoisen kaunosielun leiman.

No, vaikken miksikään äärilaidan ihmiseksi itseäni ole ajatellutkaan, niin olen ihan tyytyväinen tulokseen... *hymy*

[muokattu 10.11.2002 23:10]

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

#95 • • suntio Guest
Alex:

En oo koskan tavanut sellaista miesta kehen oon ihastunu, ja en edes haluuu...*blush* Mut ei mul on mitaan vastaan naiden ihmisten joiden elamatapa on erilainen kuin mulla... (Se oli mun mielipite) *ankka*

Jokaisella ihmisellä, vaikka olisikin hetero, on jossain elämän vaiheessa kokemus "ihastumisesta" vastakkaiseen sukupuoleen. Näin sanovat ainakin viisaat ja lukeneet.
#96 • • kode Guest

Jokaisella ihmisellä, vaikka olisikin hetero, on jossain elämän vaiheessa kokemus "ihastumisesta" vastakkaiseen sukupuoleen. Näin sanovat ainakin viisaat ja lukeneet.

pitäsköhän viisaiden ja lukeneiden sit kuitennii vähän tarkistaa käsitteistöö... luulis heteroille olevan aika luonnollista ihastuu vastakkaiseen sukupuoleen *joo*

mutjuu... saivartelu sikseen

tarkoittaakos tuo siis jotta kaikilla ihmisillä on ollut omasta suuntautumisestaan poikkeavia ihastumisia, ts. onko tutkimuksen otoksessa ollut mukana vain heteroita vaiko ei?
joku viite johkii faktiseen tietoon ois jees... q ois kiva tietää ja sillee.
#97 • • suntio Guest
kode:

pitäsköhän viisaiden ja lukeneiden sit kuitennii vähän tarkistaa käsitteistöö... luulis heteroille olevan aika luonnollista ihastuu vastakkaiseen sukupuoleen *joo*

mutjuu... saivartelu sikseen

OHO siis samaan sukupuolta
Ilmeisesti mä en ole viisas ja lukenut ihminen

tarkoittaakos tuo siis jotta kaikilla ihmisillä on ollut omasta suuntautumisestaan poikkeavia ihastumisia, ts. onko tutkimuksen otoksessa ollut mukana vain heteroita vaiko ei?
joku viite johkii faktiseen tietoon ois jees... q ois kiva tietää ja sillee.

Sori, ei ole antaa mitään tarkkaa tutkimusta tai osoitetta missä näin on kerrottu, mutta tälläisiä väitteitä olen kuullut monestakin eri suunnalta.
Vaikka tämä kuulostaa mututuntumalla heitetyltä jutulta, ei se tarkoita sitä, etteikö se voisi olla totta.

Itse olen "täysin" hetero, tyttö löytyy kainalosta ja kaikki miespuoliset ihmiset tuntuvat vastemmielisiltä, jos heitä ajattelee Sillä tavalla. Mutta on minulla ollut elämäni aikana yksi kokemus, missä olen tuntenut vetoa erästä saamaa sukupuolta olevaan kohtaan, tosin vain pikaisesti.

En sitten tiedä tekeekö se minusta bi:n vai onko kyseessä "nuoruuden" seksuaalista epävarmuutta? ota nyt meistä ihmisistä selvää. *täh*

Olisi kiinostavaa tietää minkälaisia kokemuksia muilla clubituslaisilla on. En sitten tiedä uskaltaako ihmiset puhua tälläisistä asioista "omalla" nimellään, sillä olivat ihmiset vaikka kuinka plur niin aina on ennakkoluuloja ja pelkoa.
HzO

#98 • • HzO 9mm burana auttaa
*uros*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Syder

#99 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
*uros* + *pupu* = *sydän*

--
Divida et impera.

TanyaK

#100 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Roger Roger:

Tanya:Nyt mä todella alan miettiä että tunnenko mä itseäni..hmm..
Paremmin kuin minä sinut *iloinen**iloinen*

toivottavasti..se ois jo pelottavaa!!