päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,642,342 views

Maihku

Posts: 1,186

#8841 • • Maihku neiti hankala
kävin äipänkaa kiertelemäs kauppoja nii se halus ostaa mulle vihreetä ja sinistä kiksukarvaa*hihu*mukaan tarttu kivaa kangastakin ja muuta kaikkee kivaa....kiva shoppailla äipänkaa ku se maksaa kaiken*iloinen*
NiMo

Posts: 483

#8842 • • NiMo PolkkaPuppe
koko päivä on ollu kyllä ihan *nauru* heti kun heräs.. on ollu kyllä hyvä päivä.. *lmao**lmao**lmao*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

Jutu

Posts: 3,054

#8843 • • Jutu Blondi
Saa nukkua pitkään kun ei tarvii mennä kouluun *jiihaa*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Individual

Posts: 10,942

#8844 • • Individual HYPNO!

hedi:
Vähän riemu repesi, kun olin tähän saakka luullut, et joudun Goom- risteilyllä kuuntelee jotain CMXää (sori vaan bändille), mutta huomasinkin, että siellä soittelee myös ORKIDEA,jee!*jiihaa*



"Joutua kuuntelemaan cmx:ää". *eiei*
Hotblood

Posts: 387

#8845 • • Hotblood
Mun MP3-soitin -sanelin-radio-USB-muisti on tullut! Varsinkin sanelinominaisuutta oon odottanut kuin kuuta nousevaa, saa vihdoinkin ADHD-muistivihkosen siirtää historiaan *iloinen*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Avatar
#8846 • • candyraver Guest
ihana viikonloppu takana*plur* nyt tosin hieman haikein fiiliksin nukkumaan..mutta hyvää kannattaa odottaa*iloinen*
e-will

Posts: 372

#8847 • • e-will joor worst naitmeir
kysyin kaverilta tunteeks se ketään hyvännäköstä nymfomaania
'joo, mun pikkuveli'

onneks se oli kuullut väärin mun kysymyksen =)

--
vailla täyttä ymmärrystä

UnityF

Posts: 15,721

#8848 • • UnityF joo just se
Heränny vähän aikaa sitten... *haukottel*
Pojat tuhisee tossa viel ihan unten mailla.. *hihu*
Ajattelin laittaa taikinan kohoo ja leivon heille sämpylöitä aamupalaksi *slurps*
Ja tunnin päästä käyn kaupassa ostamassa marjoja niin teen marjapiirakkaa ja vanilja kastiketta välipalaksi. *plur* Pojat saa tänään kivan aamiaisen *joo*

On vain hyvä mieli.. *hymy*
ee102

Posts: 775

#8849 • • Edited ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Kävin aamulla uimassa kilometrin, ja nyt oon jo pesemässä pyykkiä. Oon harvinaisen aikaansaavalla, energisellä ja hyvällä tuulella. *hih* Taidanpa nyt alkaa luutuaan lattiaa. Mikäs tässä on ollessa, ku voi kuunnella hyviä biisejäki samalla täysillä. *jiihaa*
solena

Posts: 60

#8850 • • solena -tigresse-
Loma!
Ja luminen Tampere <3333
Avatar
#8851 • • *Mirri* Guest
Mun äiti on maailman ihanin. *sydän*
keijukainen

Posts: 1,599

#8852 • • keijukainen kiksumurmeli
vika tentti tehty tältä viikolta ja pääsee jo kotii koulusta *hymy* ja vaatekaappi vihdoinki pystyssä... kiitos mun *super*miehelle! *vink**pus*

--
*seepla*

Tarsu

Posts: 2,449

#8853 • • Tarsu
- aamulenkki
- hyvä aamiainen
- sämpylät
- pullat
- koht hyvää ruokaa
- sulkapallo
- hierontaöljy

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

minttu83

Posts: 179

#8854 • • minttu83
Olen just tällä hetkellä niin energinen ja täynnä uskoa omaan tulevaisuuteeni et ei voi muuta kuin hymyillä. Sain lisäks just ihan kuningasidean kuinka tehdä erään toisen ihmisen päivästä vähän iloisempi :)

--
Wake me up when September ends

innae

Posts: 1,377

#8855 • • innae PaskaJätkä
hahaah, pomo soitti kun olin just lähtenyt himasta ulos ja sanoi jos tulisinkin vasta 15 (piti mennä 13) kun olen 02 asti. Sopii ihan hyvin mulle :)
Ja tuo yltiösöpö koira joka on poikki kun juossetti koirapuistossa ihan hirmuisesti lumikasoissa.

--
PaskaJätkä

ee102

Posts: 775

#8856 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Pakko vielä todeta näin ku meikäläisen päivä alkaa olla aika lopuillaan, että harvinaisen onnistunu päivä. *iloinen* Sainpa ripustettua tossa just toisenki pyykkikoneellisen ja vieläki vois melkeen pesasta yhen. Oispa aina tämmösiä päiviä, että kaikki velvollisuudet vois tehä hyväntuulisesti ja mielellään. Niitä päiviä on ollu mun elämässä niin harvoin. Ja aurinkoki on paistanu todella kauniisti. Nyt se kyllä on jo laskenu, ja hämärtää, mutta vieläki on sen verran energiaa, että kaipa tässä jaksaa vielä töissäki käydä. Pitäs vissiin useammin alkaa heräämään jo aamuyöstä. *nauru*
Verottaja

Posts: 1,174

#8857 • • Verottaja no-life / luuviulu
Tietokoneeni on jälleen "elävien" kirjoissa *muhaha*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

nomic

Posts: 4,120

#8858 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
jäin uudestaan koukkuun FF6:een *blush*
keijukainen

Posts: 1,599

#8859 • • keijukainen kiksumurmeli
Sain vihdoinki orkidean *hih* saa nähä kuinka kauan se pysyy mulla hengissä *iloinen*

--
*seepla*

Fyrisch

Posts: 4,525

#8860 • • Fyrisch
Hauskaa kuinka ircis voi saada räjähdyksen aikaseks ku mainitsee sanan sivari :)