päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,643,462 views

bubble

Posts: 117

#8861 • • bubble
Ihanaa ku jotkut viel jaksaa soittaa ja kysyy muuten vaan jakselemisii

-> ku on kipee ni tommonen soittoki pelkästään piristää kummasti päivää *hihu*

Kyl kaverit vaan rokkaa *sydän*
Avatar
#8862 • • tintsu Guest
Ehdottomasti se ettei tarvnnu tulla yleisillä kouluun, serkku nappas kyytiin ja toi tänne!
Plus illalla pääsee ehkis niin mega parhaalle keikalle, että ajatuskin saa perhoset lentelee masussa. *sydän**sydän* Jeije, ja huomenna ei oo kouluu joten voi vetää vielä pidemmän kaavan mukaan tänään, ku eilen. Tulis jo ilta. *jiihaa*
Jone

Posts: 8,258

#8863 • • Jone Archibald Haddock
Kamerani muistikortti meni paskaksi omia aikojaan viime viikon lopulla ja en ole vielä saanut uutta vaikka takuu onkin voimassa. Tästä johtuen olin ns. "kusi sukassa" viikonlopun suhteen kun on kuitenkin kaksi kuvauskeikkaa sovittuna. Onneksi hädän ollessa suuri avun saa Lahdesta ja Akir0-Riston lainaan lähettämät muistikortit saapuivat tänään pyydettyäni niitä eilen iltapäivällä. *plur*
sapeli

Posts: 11,768

#8864 • • sapeli jokukukamikä?
Nukkumisen sijaan selailin netistä vanhoja lempparipelejä... Löysin kauan sitten kuolanneeni Wheel of Time FPS-pelin ja pelailin sitä aamuhämärässä kuset housussa *blush* Hiippailua varjoisien Shadar Logothin raunioiden keskellä jossa pelkkä sumukin voi hyökätä kimppuun *pahis*

Ja sit äsken mä löysin abandonwarena Ascendancyn, parhaan avaruusstrategiapelin mitä olen koskaan nähnyt, mutta en ole melkein 10 vuoteen nähnyt sitä missään *plur* *jiihaa*

Kattoo kuinka kauan menee ennenkuin mä saan tehtyä mitään oikeasti hyödyllistä *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

aurinko

Posts: 895

#8865 • • aurinko mustikkainen noitanainen
oli niin kivaa höpötellä eilen mukavien ihmisten kanssa *hihu*

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Optik

Posts: 1,691

#8866 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Mun eilis-illan ja tämän aamun :) on ollut ehdottomasti

Robin Williams - Live at Broadway

Hyvin harva hollywood-tason näyttelijä osaa vetää stand-up komiikkaa... Noh, Eddie Murphy ja Jim Carrey aloittivat uransa tehden stand-uppia, mutta näinköhän enää viitsisivät siihen hommaan ryhtyä..?

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

vaavu

Posts: 1,324

#8867 • • vaavu vara-vana
Ostettiin tänään asunto villen kanssa. Aika passelisti sen kunniaksi, että viikonloppuna tulee täyteen 5 vuotta seurustelua. :)
Pinxu

Posts: 196

#8868 • • Pinxu
Tossa pomo katteli tietokoneella tehtyjä piirrustuksiaan tulosteena.Ja sano mulle "Kattos sääki ny,ku ei tää oo lainkaa samalaine ku näytöllä".Nooh..minä etevänä tyttönä käänsi paperin oikeinpäin,ja totesin sen olevan ihan samanlainen ku näytössäki oleva. *kiitoskiitos*
Late

Posts: 3,441

#8869 • • Late team Lasse
Huomenna kattomaan asuntoa kultsin kanssa. *plur**sydän* Ehanaa! *hihu*
Avatar
#8870 • • x Guest
vikat tentit takana, edessa parin viikon loma ennen kevatlukukauden alkua, marko anna ja lasse tulossa viikonlopuks, lauantaina red lightissa soittelemassa nick warren ja sunnuntaina erick morillo. good times *jiihaa*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#8871 • • Aziz Combat Fighter

Pinxu:
Tossa pomo katteli tietokoneella tehtyjä piirrustuksiaan tulosteena.Ja sano mulle "Kattos sääki ny,ku ei tää oo lainkaa samalaine ku näytöllä".Nooh..minä etevänä tyttönä käänsi paperin oikeinpäin,ja totesin sen olevan ihan samanlainen ku näytössäki oleva. *kiitoskiitos*



Tommosten juttujen jälkeen pitää vaan sanoa nopeesti et "Onnittelut. Läpäisit testin!"
AaKo

Posts: 637

#8872 • • AaKo Tosi veivaaja
Minusta tuli sitten eno!!! ja minkälaisen enon tyttövauva saikaan minusta *nauru*

--
En se mää ollut!!!

aivastus

Posts: 499

#8873 • • aivastus Ärsyttävä
Iso läjä valmiita koodauksia valmiina. Nyt maistuis vaikka olut *ding*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Nacu

Posts: 1,293

#8874 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

xcft:
Iso läjä valmiita koodauksia valmiina. Nyt maistuis vaikka olut *ding*



Ole hyvä. En mä kuitenkaan jaksa näitä kaikkia. *hih*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

keijukainen

Posts: 1,599

#8875 • • keijukainen kiksumurmeli
yks ihana ihminen joka jaksaa katella mua vaikka osaan olla välillä tosi ärsyttävä *sydän*

--
*seepla*

MaSari

Posts: 1,986

#8876 • • MaSari space jammer

keijukainen:
yks ihana ihminen joka jaksaa katella mua vaikka osaan olla välillä tosi ärsyttävä *sydän*



Yhdyn tähän *sydän*

Kiitos kulta. pus <3

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

aivastus

Posts: 499

#8877 • • aivastus Ärsyttävä

Nacu:
---
xcft:
Iso läjä valmiita koodauksia valmiina. Nyt maistuis vaikka olut *ding*

---


Ole hyvä. En mä kuitenkaan jaksa näitä kaikkia. *hih*


Kiitos *plur*
Kyllä nyt elämä hymyilee *hymy*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

sapeli

Posts: 11,768

#8878 • • sapeli jokukukamikä?
Mun hampaaseen ei satu enää *jiihaa* Mä voin pureksia ja syödä taas normaalisti *aplodit*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Twist

Posts: 925

#8879 • • Twist Team Kemuttajat
Heräsin 4tunnin yöunien jälkeen pirteänä ja kaveri tuli käymään aamukahveella... Sit viel ystäväni painaa minulle tänään paidan *iloinen*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#8880 • • Edited Aziz Combat Fighter
Työvuorosuunnittelija anto maanantain vapaaksi tosi lyhyellä varotusajalla! ^___^

Nyt pääsee lauantaina laivalle!

edit: Vittu, ei se ollukkaa niin helppoa.