päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,632,086 views

UnityF

Posts: 15,721

#27901 • • UnityF joo just se

Kirsikka, 14.4.2007 23:32:
Tänään pidettiin meidän tytön nimenantojuhlat, meni hyvin ja tyttö sai ihania lahjoja :)

Niin ja nimeksi tuli Tinja Neelia *sydän*





aaaw *hali*
larzizi

Posts: 1,661

#27902 • • larzizi
Semmoset noin 15 tunnin yöunet, joilla sai vähän paikattua edellisen yön kahta tuntia *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

asdf

Posts: 3,155

#27903 • • asdf
Aijai, uus taulu-tv ja DVD-soitin, nice. *sydän*
Jna

Posts: 613

#27904 • • Jna
Noku on toi aurinko ja sit kaikkee..*hihu*
Timce

Posts: 5,381

#27905 • • Timce
Edelleen hyvin humalassa, vaikka viimeisestä drinkistä on jo 9 tuntia aikaa.. O_o ja tässä olotilassa ei vielä osaa pelätä sitä krapulaa, joka on illaksi luvassa, siitä plussaa. Sen lisäksi Atlantic ocean - Waterfall, jonka kuulin todella pitkästä aikaa ja Subilta tulee Katuhaukka.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Careen

Posts: 74

#27906 • • Careen d a n c e m a c h i n e s
Aivan tajuttoman mahtava olo *hihu* 9 päivän reissu Englannis ja Ranskassa huipentu kivasti Turussa kylpyläs rentoutuen. Huikeet bileet, todella energistä musaa ja hillittömän mukava porukka messissä. Nyt sit viikko töitä ja Laaserpointtiin *joo*

~ Careen

--
K

alphamagic

Posts: 3,628

#27907 • • alphamagic
Ihana ulkoilulenkki auringossa täydellisen musiikin kera *plur*
Laatuaikaa itselle ja ajatuksille *sydän*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

AnssiV

Posts: 1,798

#27908 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
Varsinkin aamu.. ..kaunista, niin kaunista.. ..nainen kietoutuneena vain lakanaan parvekkeella auringon noustessa.. *pihkassa*
Jago

Posts: 4,039

#27910 • • Jago un-trained monkee
kävelyllä tuli huomattua että meiän lähellä asustele ainakin 10 haapana paria*joo*

oli muutenkin kiva pitää taas saarnaa siitä miten vähän ihmisten käytös on kehittynyt alkuihmisistä*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Pätkis

Posts: 1,038

#27911 • • Pätkis Pikkis
Kävin lyömässä golfpalloa*iloinen* Ensinnäkin osuin siihen miltei joka kerta, ja toisekseen se myös useimmiten lensi suoraan, pari kertaa jopa pitkälle.

Jos edistyminen jatkuu tätä vauhtia, mä todellakin vaihdan lajia*ding*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

sensei

Posts: 125

#27912 • • sensei Käyttäjä
Jees jees..istuskelen pihalla ja nautiskelen auringosta..*pepsodent*
Siren

Posts: 826

#27913 • • Siren Seinäruusu
-Herääminen kullan viekusta *plur*
-Grillauskauden avaus *slurps*
-Tunnin ruokalepo pehmeellä aurinkotuolilla auringossa *hihu* *hihu* *hihu*
-28 kilsan pyöräilylenkki, tän kevään eka et voi olla hiukka peppu kipee huomenna *tirsk*

Ainoo miinus on, et pitää lukee kokeisiin tää ilta.. ois niin ihana vaan rentoutua.. mut edes tää ei kyl saa latistettuu tän päivän kaikkia hienoja juttuja *hymy*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

KooKie

Posts: 4,338

#27914 • • KooKie aka. Petress Pan
Muru oli hankkinut mulle hammasharjan luokseen. Mulla ei tosiaan ole näitä naisten ihmissuhdeoppaiden suitsuttamia ongelmia yhtä ainuttakaan. Mies ei unohda merkkipäiviä (edes niitä, jotka ei mulle mitään merkkaa), ei ahdistu mun sen luona olevista tavaroista (vaan oikeastaan tykkää niistä), ei friikkaa naistenvaivoista, ei "pistä tupakaksi" seksin jälkeen jne... Mistä hitosta ne Cosmot ja Trendit ja Bridget Jonesit noi on edes repäisseet? Nimim. Maailman suurimman timantin omistaja.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

ezzy

Posts: 8,060

#27915 • • ezzy Droid-pappa

KooKie, 15.4.2007 18:29:
Muru oli hankkinut mulle hammasharjan luokseen. Mulla ei tosiaan ole näitä naisten ihmissuhdeoppaiden suitsuttamia ongelmia yhtä ainuttakaan. Mies ei unohda merkkipäiviä (edes niitä, jotka ei mulle mitään merkkaa), ei ahdistu mun sen luona olevista tavaroista (vaan oikeastaan tykkää niistä), ei friikkaa naistenvaivoista, ei "pistä tupakaksi" seksin jälkeen jne... Mistä hitosta ne Cosmot ja Trendit ja Bridget Jonesit noi on edes repäisseet? Nimim. Maailman suurimman timantin omistaja.



Kohta joku voinee esittää sulle ns. "gay"-kortin *lmao*
KooKie

Posts: 4,338

#27916 • • KooKie aka. Petress Pan

ezzy, 15.4.2007 18:30:
Kohta joku voinee esittää sulle ns. "gay"-kortin *lmao*



Ai hitto, mä luulin, että se kortti oli käyntikortti, kun mies sen ensitreffeillä esitteli! Mut hei, ei se mun kanssa muuten seurustelisikaan. ;)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

anniharha

Posts: 1,937

#27917 • • anniharha
Puistolöysäily liian vähissä vaatteissa, käsittämättömän huono idea vaihtaa kortinpeluu viimeksi ala-asteella harrastettujen amatööriennustuksien comebackiin, kotimatka vitamiinipitoisen musiikin soidessa ämpyltä ja pelkästään toi auringonpaistekin, ah *plur*

--
and though my words could save the world they never come out right

RiD

Posts: 2,817

#27918 • • RiD Nukemi
Tänään illalla auringonlasku korkealla kalliolla muutaman kaljan ja muun viihdykkeen kera hyvässä seurassa. *plur* +20 astetta ulkona!

--
*super* *possu*

Avatar
#27919 • • *Mirri* Guest
Grillikausi avattu. Pincci pallogrilli, iso läjä ruokaa, skumppaa, mansikoita ja loistoseuraa. *sydän*
Avatar
#27920 • • Kiito Guest
Pikemmin "päivän =DDDD"

Kävin tuossa kaupassa juuri.
Palatessani, ohi ajaa fillareilla kaks teinijätkää joista jälkimmäinen kyyditsi
tarakalla viel kolmatta idioottia.

No, jälkimmäisen fillarin ajaja alkaa
huutelemaan "vitun hinttari!" -läppää ja heiluttelee keskisormea,
siinä huudellessa jäbä ei huomaa ajolinjojaan kunnolla ja
ajaa suoraan edellä ajavan frendinsä takarengasta päin ja
samassa vetää hirveät leivät.

Siinä lensi komeassa kaaressa niin kyyditsijä kuin kyydittävä!
Naureskellen kävelin poikien ohi ja toisella oli ainakin leuassa
huomattava vekki josta valui kiitettävästi verta ja toisella ilmeisesti
huuli hajalla.

En kääntänyt toista poskea ja jäänyt poikia auttamaan.