päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,632,743 views

Fresia

Posts: 764

#13921 • • Fresia vähän outo
Päivän yleinen *itutus alkaa haihtua, kun serkku piristi käynnillään. Sai taas jauhaa omista ja toisen säädöistä ja NAURAA. Nyt vaan nukkumaan, aamusta jumpalle, päivällä junaan ja illalla keikalle. Odotus jo suuri *tirsk*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

AntiVirus

Posts: 36

#13923 • • AntiVirus Team 2hero
Kertaus harjoitukset ohitse ja kaverit oli järkänneet mulle ilmaisen lipun Prodigyn keikalle!! Mikäs sen mukavampaa palata "sodasta" :)
Baby-G

Posts: 377

#13924 • • Baby-G
Parin päivän reissu Tallinnassa. *plur* Tänään jokunen tunti sit palasin kotiin kassillisten kanssa täynnä uusia ihastuksiani *pihkassa*
embie

Posts: 531

#13925 • • embie Shwoopsie poo
Mun juoksukunto on parantunu tooooooooosi paljon!! tänään juoksin Hernesaaresta kotiin asti ja just katoin kartasta: se on n. 2km *hihu*
Chare

Posts: 412

#13926 • • Chare kiltti tyttö
olin mun parhaan kaverin kans kattomas ensi-illas tyttö olet tähti -leffaa.. voi *plur* että oli kiva leffa! ja muutenki vaa oli niin kiva ilta.. *sydän*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

ZaZa

Posts: 262

#13927 • • ZaZa

Chare, 22.10.2005 03:09:
olin mun parhaan kaverin kans kattomas ensi-illas tyttö olet tähti -leffaa.. voi *plur* että oli kiva leffa! ja muutenki vaa oli niin kiva ilta.. *sydän*




Samat sanat... Oli kivaa... oot rakas! *sydän* *plur* *hali* *pus*
enpä tiedä mitä tekisin ilman sua...

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Rocca

Posts: 3,064

#13928 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Päivän ja illlan ja koko ens viikon meganaurut tuli baarissa... Eli siel oli jäbä ketä oli tanssilattialla koko illan.. ja seisos vaan ja heilutti helvetin rumasti jalkaa ja taputti aina välillä tahtia... ajattelin et ok ei siin mitään antaa pojan vetää... mut se et se teki sitä koko illan... ei yhtään tanssiaskelta... vaan koko illan vaaan taputti ja heilutti jalkaa... noh eiks sitten joku menny kysyy kaveriporukasta et miks helvetissä se tekee niin... Selvis et "dj tykkää siitä ku sille antaa tahtia, ja et se pysyy tahdissa...." ja viimiset sanat oli et "et ihan vinkkinä vaan" *nauru**nauru* voihan se näinkin olla... mut se jäbä oli todella rasittava... *igor*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Kanifarmari

Posts: 479

#13930 • • Kanifarmari
Jäi hyvä mieli eilisestä Nightwishin keikasta*plur*
Hienoja liekkimeininkejä, stroboja, valoja ja ilotulituksiakin jopa*aplodit*
Tarjan ääni aiheutti kylmiä väreitä*hymy*
Hieno elämys, vaikka nyt olikin tollanen massakeikka...
Ihanaa oli myös nähdä lapsiperheitä nautiskelemassa!
KooKie

Posts: 4,338

#13931 • • KooKie aka. Petress Pan
Tää loma taas *plur*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Sinza

Posts: 2,227

#13932 • • Sinza
Eilisilta *sydän**plur*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

pirpeli

Posts: 5,533

#13933 • • pirpeli
Yleinen fiiliksenparannustapahtuma.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#13934 • • GoA Guest
Vaikka mieltä painaa yksi ikävä asia niin fiilis on silti pirun hyvä. Myönnetään että on pieni nousu päällä mutta synttärit, systeri seurana pitkästä aikaa ja pitkästä aikaa bileisiin pitämään hauskaa niin olo on mitä mainioin. Lisäksi hyvä musiikki popitettuna hifeistä luo tunnelmaa oikein mukavasti. Ei voi muuta sanoa kuin että elämä on ihanaa vaikka siihen kuuluukin kaikenlaisia ylä -ja alamäkiä. =)
Tiikerriii

Posts: 1,113

#13935 • • Tiikerriii Tj
uskalsin tehdä jotain sellaista mitä olen lykännyt jo 5kk ...nyt on hyvä fiilis ja jatkoa odotellaan ;)

--
RÄYH!!!!

Ninka

Posts: 564

#13938 • • Ninka
joku enkeli *enkeli* tuli tänne tänään ja vei mut hetkeks pois, kiitos siitä *sydän*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*