päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,632,270 views

Avatar
#27881 • • Edited ALIEN Guest

wammi, 14.4.2007 12:04:
ompas syntiset aatteet. onneks se oli vaan aurinko.



toi vielä mitään.. tietäisitpä puoliakaan mun liitosta Luciferin kanssa.

ps. [14.4.2007 11:52] Lene: There's no light.
jeesboks

Posts: 4,064

#27882 • • jeesboks p u p u
Saanut heti aamusta tehtyä vaikka mitä ja kohta aattelin lähtee lenkille kun arska paistaa noin kivasti *plur*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Avatar
#27883 • • ALIEN Guest
bassdrive.comin rumpubassot <3
MiMoSa

Posts: 1,664

#27884 • • MiMoSa
Multa kysyttiin äsken 2 kertaa paperit. Eka alkossa kun ostin viiniä ja sit cittarissa kun ostin siideriä. Tätä ei oo tapahtunu pitkään aikaan ja tuli jotenkin hyvä mieli.*iloinen* Toivo ei ehkä ole sittenkään vielä menetetty.*pepsodent*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Sallakat

Posts: 2,220

#27885 • • Sallakat jungle, baby !
vaikka telkka pamahtikin rikki ei haittaa. kaupasta tarttui läppäri mukaan ja ilma on mitä mahtavin! partsigrillausta ja beer festival myöhemmin *jiihaa*
larzizi

Posts: 1,661

#27886 • • larzizi
Kuinka ihanaa onkaan kamalan krapulan jälkeen huomata, että elämä alkaa vihdoin voittaa *plur*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

RiD

Posts: 2,817

#27887 • • RiD Nukemi
Pullo viskiä <3

--
*super* *possu*

Miinapiina

Posts: 3,494

#27888 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tää päivä.

käytiin tänään tivolissa miron, mun siskon ja serkun kanssa *pepsodent*

oli tosi kivaa, kävin itekkin sellasessa hilavitkuttimessa... *hihu*
aurinko paisto ja oli tosi lämmin.

aamullakin ulkoiltiin ja silloinkin oli lämmin. tosi mukava päivä ollut *joo*

--
pinkki on pop!!!

Rubicon

Posts: 550

#27889 • • Rubicon
Jo toinen yhteishaku ohitettu saamatta yhtään mitään aikaseks opiskelujen suhteen.
Eikä mua ees haittaa et oon laiska idari*nauru*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Avatar
#27890 • • pia^^ Guest
Tää päivä ja eilinen *sydän* olen onnellinen *jiihaa*
Syce

Posts: 1,649

#27891 • • Syce
koko viikonlopun rötväys...=)
peepe

Posts: 904

#27892 • • peepe
Aamupala terassilla ja mansikkajätskiä auringonpaisteessa...sieltä se kesä tulee :)
Freja

Posts: 8,775

#27893 • • Freja Sihteeri
Sain siivottua makkarin. Ihan kokonaa. Hemmetti tääl o fiiniä! Äijäkin sai VIHDOIN siirrettyä muuttolaatikollisen CDitään täältä pois ja piiloon. Tääl o ni ihanan siistiä. Harmi vaa ku huomenna vasta mattojen puistelu vuorossa, niin nyt on aika matoton tää huone. Mut ei se mitään, on nii nättiä *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Amarie

Posts: 261

#27894 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
aurinko paistaa, syönyt jäätelöä ja juonut yhden ykkösoluen, kun istuttiin paidatta parvekkeella ottamassa aurinkoa porukassa. Hiton hyvä mieli. Ja näin yhden kaverin sattumalta. <3

--
In her eyes I see the sky.

Sssan*

Posts: 651

#27895 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
mun synttäribileet!!talo täynnä kavereita ja fiilistäm *tanssittel*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

maiu

Posts: 328

#27896 • • Edited maiu ..miau..
juhlistettiin tänään vappua hyvässä seurassa koffarissa.. sää oli mitä mainioin, mielentila sitäkin parempi,oli skumppaa, serpenttiiniä, vaahtokarkkeja, vappupillejä ja -hattuja.. Mitä vois muuta vaatia?!! ny on naama vähä palanu, mut ei haittaa. Kohta Ahjoon. Kerrassaan täydellinen päivä!!!

..niin joo, vappua juhlittiin jo nyt siks, että sillon kuitenki sataa räntää ja ahditais. Nyt ei tarvii ahdistuu, ku on jo etukäteen juhlittu. Eikä tarvi ladata MITÄÄN odotuksia sille päivälle. Hoidettu pois alta.

--
sitä saa, mitä tilaa

Avatar
#27897 • • Kirsikka Guest
Tänään pidettiin meidän tytön nimenantojuhlat, meni hyvin ja tyttö sai ihania lahjoja :)

Niin ja nimeksi tuli Tinja Neelia *sydän*
Heli

Posts: 1,489

#27898 • • Heli vai kuka se oli
ihanaa seuraa ja hyvää alkoo !!!1

--
ei se väärin ole.

Nightmare

Posts: 137

#27899 • • Nightmare
Koko viikonloppu meni Sexibition messuilla ollessa töissä siellä*pahis**plur* Ja juuri pääsin kotiin tämän päivän jatkoilta joissa oli myös todella hauskaa*hihu**tanssittel* Ja nyt nukkumaan*nukkuu*
Sallakat

Posts: 2,220

#27900 • • Sallakat jungle, baby !
loitopäivä tulossa *jiihaa* meidän partsin grillikauden avajaiset ynnä muuta mukavaa!