päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,626,188 views

unoha

Posts: 929

#27861 • • unoha Lti-/UG Collective
1.)Otin lopputilin nykyisestä firmasta, kivat erorahat tulos*hih*
2.)Sain tietää päässeeni rekka"E" ryhmään koulussa*jiihaa*
3.)Kesätyöpaikka varmistettu*aplodit*

Sekä pääsy uuteen firmaan, keikkapaikat tiedossa*kuolaa* <--Paremmat palkat sekä edut ku enntisessä työpaikas...*hymy*

--
Never Quit !

keijukainen

Posts: 1,599

#27862 • • keijukainen kiksumurmeli
autoista eilen vaihdettu renkaat.. ja äsken ajelu avoautolla ilman kattoa *plur*
ja ihan just saunaa *hihu*

--
*seepla*

Julli Kuustonen

Posts: 432

#27863 • • Julli Kuustonen luuppiiluuppii

Duracell, 13.4.2007 19:45:
Isä Mitro kävi meillä tänään kylässä *hihu* Siinä on muuten uskomattoman härski äijä, oikeesti...rupes mullakin välillä posket punottamaan *blush* *nauru* Ja aika kivasti nauratti porukkaa naapurissa jutuillaan, mukava ihminen *joo*



Näin evlut miehelle käy kateeksi, Isä Mitro on ihan kunkku.

--
I put the cock in peacock. Some people put the pea in it, but i am not so interested in that.

Fresia

Posts: 764

#27864 • • Fresia vähän outo
Ystävät *sydän* *hali* Mä en tiedä, miten oisin selvinnyt ilman tiettyjä ihmisiä tästä päivästä *hymy*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

jeesboks

Posts: 4,064

#27865 • • jeesboks p u p u
Puolentoistatunnin kävelylenkki takana, ai että kun oli kivaa *plur* Hyvää musiikkia, auringonlasku ja kiva ilma *sydän* Muutenkin viimesen viikon verran fiilikset ollu tosi hyvät ja tuntuu vihdoin siltä, että paistaa se aurinko risukasaankin välillä *hihu*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

_RixU_

Posts: 320

#27866 • • Edited _RixU_
Uus tuCCA! vitsiiiiiii et tuli taas tosi bueno tästä! <3
Poppana

Posts: 207

#27867 • • Poppana Tehotyttö
Viikonloppu!
Nyt taas muistan miten ihanaa on viettää kaksi päivää viikosta lomaa raskaan työviikon jälkeen.*plur*

--
*hellokitty*

Avatar
#27868 • • Sunshine^82 Guest
rauhallinen koti-ilta, huomena sitten vois käydä alkossa hakemas jotain hyvää *slurps* ja lähtee terasseja katteleen.. *hymy* onkohan ne auki jo? *ding*
Miinapiina

Posts: 3,494

#27869 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 13.4.2007 11:14:

nii mäki pääsen!



ai että oli mukavaa, hyvää ruokaa *kuolaa* ja kiva crissy!! *sydän*

ehottomasti päivän :)

--
pinkki on pop!!!

KooKie

Posts: 4,338

#27870 • • KooKie aka. Petress Pan
Vanhat hassut ja rakkaat kundit. Tippa tulee linssiin, kun miettii kaikkea sitä, mitä ollaan koettu pikkuteineinä (nythän mä olen jo iso teini). Ajat muuttuu, eikä mun tapauksessa todellakaan huonompaan suuntaan, mutta kyllä mulla on ikävä noita mussuja. Sain käskyn visiteerata Renon liepeillä joidenkin pro-snoukkaajien kämpässä, kun Jenkkeihin päin olen muutenkin suuntaamassa ja kaveri on samaan aikaan kuvaamassa siellä. Veresteltäisiin vanhoja muistoja uusissa ympyröissä! Hyvä, mutta haikea fiilis.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Jazmine

Posts: 1,009

#27871 • • Jazmine Pösilö

Fresia, 13.4.2007 20:37:
Ystävät *sydän* *hali* Mä en tiedä, miten oisin selvinnyt ilman tiettyjä ihmisiä tästä päivästä *hymy*



Sulle kans *super*iso *hali*

--
Polcca on parasta *sydän*

lunake

Posts: 800

#27872 • • Edited lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Ilta oli kylläkin päivän *reps*... *iloinen*
Wanhempi mies totesi baarissa, että oisi kiinnostunut musta enemmänkin jos hänelle ei tulisi pedofiilioloa mun seurassa. *nauru*

..kotio tullessa heitin luomivärisetin maahan, jo toistamiseen ja jäin jumiin hissinoveen avainnauhasta. *lmao*

..ja takana pari sidukkaa ja pari drinksua, heleposti!

Tupeen vaalennus selkeesti sai nupin sekaisin! *vink*

--
Hedelmällisyys on påp!

Avatar
#27873 • • Taika Guest
lähes 12h yöunet, näillä kyllä pitäisi jaksaa työpäivä sekä illan ulkoilu*hihu*
eli tänään illalla näkee pitkästä aikaa muitakin kuin työkavereita, meidän asiakkaita tai nukkumattia <3
Jupe

Posts: 571

#27874 • • Jupe
Ei krapulaa ja (toivottavasti) mukava duunipäivä tulossa... *hihu* Ja kelit senkun paranee, ei ole aurinkokaan vähään aikaan paistanut kun aamulla herää ajoissa.

--
&quot;Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta.&quot; -Aulis Blomstedt

KooKie

Posts: 4,338

#27875 • • KooKie aka. Petress Pan
Mulla on dilemma, josko lähteä korjailemaan eilisillan löysäilyn ja mässäilyn aiheuttamaa morkkista salille, vai lenkkipolulle. Jotennii toi keli kuitenkin houkuttelisi ulos. Molempi parempi, life's wonderful. <3

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#27876 • • KooKie aka. Petress Pan

mayah, 14.4.2007 08:06:
Mä pyörin myös saman ongelman äärellä, paitsi ilman mässäilyjä ja morkkista. Siel on kyllä luvattu nättiä ilmaa, eli taidan kallistua tuohon Töölönlahden ympäri tallustelemiseen :)



Mäkin valitsin auringon paisteessa juoksemisen ja jopas on hyvä ja reipas olo! Krapulattomat aamut. <3

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avernian

Posts: 7,451

#27877 • • Avernian Kerettiläinen
Varmistusherätyssoitto kaverille oli kuin olikin tarpeellinen! *nauru*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*