päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,632,909 views

Hansu

Posts: 481

#8802 • • Edited Hansu

Zyklonius:
Migod, sain äsken monivuotisen uurastuksen päätteeksi graduni valmiiksi. *jiihaa*


Onneks olkoon! *hymy* Tohtiiko kysyä mikä ala on kyseessä?
Itselläkin on enää loppuhiontaa vaille valmis. Eihän siellä yliopistossa ole mennytkään kuin lähes 7 vuotta...
Avatar
#8803 • • astaroth Guest
Pulkkamäessä oli pirun hauskaa siitäkin holimatta, että vieläkin on aivan karsee darra. :)
Avatar
#8804 • • GoA Guest
Olin laittanut kaverille eilen känässä tekstiviestiä:

ota ra4lkuu. tuu herään.k

Mitä lienee päässä liikkunut tuossa vaiheessa...
Cassu

Posts: 634

#8805 • • Cassu Vieras omassa elämässä
voitin huutokaupat huuto.netissä.....tiukkaa oli.....mut voitto aukesi.....*pahis*

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Lin

Posts: 230

#8806 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

Individual:
R.E.M tuli näki ja voitti. Se on helppoa kun sen osaa.
Kiitos!



*joo*
*aplodit*
*iloinen*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

Cassu

Posts: 634

#8807 • • Cassu Vieras omassa elämässä


Mitäs ostit?


Ostin Mike Modanon 2004-2005 Upper Deck Game Jersey -97MM jääkiekkokortin.....toinenkin olis halunnu kait sen mut jätti viimeisen huudon huutamatta......niiku tietty arvata saattaa......toisaalta tuo kortti on hyvä olla mut en vaan viel kerää noin uusia modanoita...pitää saada vanhat kortit kerättyä ekana pois....

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Zyklonius

Posts: 1,629

#8808 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Hansu:
---
Zyklonius:
Migod, sain äsken monivuotisen uurastuksen päätteeksi graduni valmiiksi. *jiihaa*
---

Onneks olkoon! *hymy* Tohtiiko kysyä mikä ala on kyseessä?
Itselläkin on enää loppuhiontaa vaille valmis. Eihän siellä yliopistossa ole mennytkään kuin lähes 7 vuotta...



Klubiuskottavuuden äärirajoja hipova pääaineeni onpi alati mediaseksikäs ja lumovoimainen kansainvälinen politiikka. *akateemistel*

Milläs alalla itse olet? Eikös humanistisissa aineissa ole vieläkin lähemmäs 7 vuotta se realistinen keskivertovalmistumisaika? Kunnolla vaan loppurykäisy, niin sitten kelpaa paistatella sukulaisten ihailujen keskipisteenä.

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Hansu

Posts: 481

#8809 • • Hansu

Zyklonius
Klubiuskottavuuden äärirajoja hipova pääaineeni onpi alati mediaseksikäs ja lumovoimainen kansainvälinen politiikka. *akateemistel*

Milläs alalla itse olet? Eikös humanistisissa aineissa ole vieläkin lähemmäs 7 vuotta se realistinen keskivertovalmistumisaika? Kunnolla vaan loppurykäisy, niin sitten kelpaa paistatella sukulaisten ihailujen keskipisteenä.



Usko tai älä, mutta kansainvälinen politiikka kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta. Itse olen lukenut pitkänä sivuaineena poliittista historiaa, joka lienee vieläkin seksikkäämpää... Pääaine on kuitenkin maantiede, jossa keskimääräinen valmistumisaika lienee 5-6 vuotta. Toi sivuaine on kyllä hidastanut jonkin verran, kun siinä on niin järjettömän kokoisia kirjatenttejä joista saa vain pari kämästä opintoviikkoa.
Jutu

Posts: 3,054

#8810 • • Jutu Blondi
Veli toi koneen takasin kotiin *jiihaa*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Mellu-

Posts: 4,006

#8811 • • Mellu-
Paras tyyppi ever *sydän* JUTU *sydän* sai mut tänää taas nii hyvälle tuulelle *jiihaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Nacu

Posts: 1,293

#8812 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Zyklonius:
Brothers and sisters - we're no longer riding in the merry-go-round. *piis*



So happy for ya! *hali*

Ja ei muuta kuin maailmaa valloittamaan!!! *stemppail* *piis*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

ee102

Posts: 775

#8813 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Sain raha-asioitani hitusen paremmalle pohjalle viimeinkin. *hymy*
Avatar
#8814 • • candyraver Guest
aivan loistava viikonloppu takana *iloinen* ja toistaseks vielä osittain edessäkin *nauru*
zenny

Posts: 1,145

#8815 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Venäjän kokeest tuli T2 vaik ootin hylättyy...*iloinen*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

sapeli

Posts: 11,768

#8816 • • sapeli jokukukamikä?
Ehdottomasti paras sunnuntai miesmuistiin *pihkassa* ja joustomela *lmao*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

andi--

Posts: 1,381

#8817 • • andi-- lunttu
Pistää hymyilyttämään naisten perusmatematiikan lahjat *nauru*

--
- RAAH -

anthocyan

Posts: 1,511

#8819 • • anthocyan Kohti valoa...
Tosi hyvä fiilis! *iloinen* *plur* Olin la Solstices ja näki frendei ja masennus lähti pois! *hihu* Täst tää lähtee sit varmaan meneen parempaan suuntaan *jiihaa*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

-Kerttu-

Posts: 4,542

#8820 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Aamulla kävin salilla!! *hikoil* Sit sain sumplittuu mun tilastomatikan hyväksiluvut paremmin kuin hyvin! *iloinen* Ja aurinkokin paistaa..*heiii* Ehkä se kevät sieltä piankin tulee..*joo* Ja oma kultakin on niin ihana! *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..