kävin äipänkaa kiertelemäs kauppoja nii se halus ostaa mulle vihreetä ja sinistä kiksukarvaa*hihu*mukaan tarttu kivaa kangastakin ja muuta kaikkee kivaa....kiva shoppailla äipänkaa ku se maksaa kaiken*iloinen*
hedi:
Vähän riemu repesi, kun olin tähän saakka luullut, et joudun Goom- risteilyllä kuuntelee jotain CMXää (sori vaan bändille), mutta huomasinkin, että siellä soittelee myös ORKIDEA,jee!
Mun MP3-soitin -sanelin-radio-USB-muisti on tullut! Varsinkin sanelinominaisuutta oon odottanut kuin kuuta nousevaa, saa vihdoinkin ADHD-muistivihkosen siirtää historiaan
Heränny vähän aikaa sitten...
Pojat tuhisee tossa viel ihan unten mailla..
Ajattelin laittaa taikinan kohoo ja leivon heille sämpylöitä aamupalaksi
Ja tunnin päästä käyn kaupassa ostamassa marjoja niin teen marjapiirakkaa ja vanilja kastiketta välipalaksi. Pojat saa tänään kivan aamiaisen
Kävin aamulla uimassa kilometrin, ja nyt oon jo pesemässä pyykkiä. Oon harvinaisen aikaansaavalla, energisellä ja hyvällä tuulella. Taidanpa nyt alkaa luutuaan lattiaa. Mikäs tässä on ollessa, ku voi kuunnella hyviä biisejäki samalla täysillä.
Olen just tällä hetkellä niin energinen ja täynnä uskoa omaan tulevaisuuteeni et ei voi muuta kuin hymyillä. Sain lisäks just ihan kuningasidean kuinka tehdä erään toisen ihmisen päivästä vähän iloisempi :)
hahaah, pomo soitti kun olin just lähtenyt himasta ulos ja sanoi jos tulisinkin vasta 15 (piti mennä 13) kun olen 02 asti. Sopii ihan hyvin mulle :)
Ja tuo yltiösöpö koira joka on poikki kun juossetti koirapuistossa ihan hirmuisesti lumikasoissa.
Pakko vielä todeta näin ku meikäläisen päivä alkaa olla aika lopuillaan, että harvinaisen onnistunu päivä. Sainpa ripustettua tossa just toisenki pyykkikoneellisen ja vieläki vois melkeen pesasta yhen. Oispa aina tämmösiä päiviä, että kaikki velvollisuudet vois tehä hyväntuulisesti ja mielellään. Niitä päiviä on ollu mun elämässä niin harvoin. Ja aurinkoki on paistanu todella kauniisti. Nyt se kyllä on jo laskenu, ja hämärtää, mutta vieläki on sen verran energiaa, että kaipa tässä jaksaa vielä töissäki käydä. Pitäs vissiin useammin alkaa heräämään jo aamuyöstä.