päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,639,272 views

vns

Posts: 276

#42201 • • vns
Oranssi vyö vapaaottelust!!!!!! Aivot meinas kuolla harkkojen jälkeen seuraavat 30min ku ei tuntunu tulevan verta tai happea sinne mut hengis ollaan! *plur**aplodit**piis**nauru*
anis

Posts: 2,451

#42202 • • anis
Huomenna kuuntelee räbää : )

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

anis

Posts: 2,451

#42203 • • anis

Vampyrella, 15.1.2009 17:04:
Jouduin lähtemään duunista kesken työpäivän pois, kun tuli niin heikko olo. Tällä kertaa en tainnutkaan kokonaan nujertaa flunssaa, vaan pitkittää sitä. :/ Positiivista on kuitenkin se, että mulla oli MAHDOLLISUUS lähteä kotio huilimaan, aina ei meinaan yksinkertasesti voi lähteä. Tää ja huominen saikkua, ja sitten onkin 4 vapaata. :) Saapahan lepäillä. Ehdinpähän tänään myös ekaa kertaa tällä viikolla ruokakauppaan, on ollu niin pitkiä päiviä etten ole sinnekään ehtinyt. Nyt on jääkaappi taas tankattuna. *hihu*

Niin, ja mun suunnittelema poliisiasu tuli tänään, on muutes just pähee! *plur* Ainoo vaan, ettei sillä parane pyllistellä, tai hanuri ja toosa vilkkuu suht tehokkaasti. *nauru*



Uuuu poliisiasu *kuolaa*! Mut hey, älä oo kipeenä töis (sanoo joku joka on kans "pakotettu" lähtä himaan flunssan alla :P)

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Avatar
#42204 • • Muussika Guest

anis, 15.1.2009 22:37:

Uuuu poliisiasu *kuolaa*! Mut hey, älä oo kipeenä töis (sanoo joku joka on kans "pakotettu" lähtä himaan flunssan alla :P)



Hehe, pitäähän sitä nyt kaapista löytyä nää legendaarisimmat ja kliseisimmät, eli hoitsu- ja poliisiasut. *nauru* Molemmat oon ite suunnitellut, mutta harmi kun en osaa ommella itse. Onneksi jotkut osaa. :) Nyt onki sit kaikki kasassa frendin roolikekkereitä varten, on hatut ja pamput ja ruoskat ja käsiraudat ja virkamerkit ja kaikki. *hih* Ruoskahan onkin se poliisin vakiovaruste... :D

Ja juu, kipeenä ei saa olla töissä ei. Luulin nitistäneeni lomalla alkaneen lenssunpoikasen, mutta näköjään se tuli takaisin nyt sitten. Kelasin, että jos vielä koittasin pari päivää jaksaa duunia, ni sit ois 4 päivää lomaa, mut eih. Jouduin lähtee kesken päivän, kuukahtelin kokouksessakin kun oli niin rikkipoikkiolo. Noloa.
anis

Posts: 2,451

#42205 • • anis

Vampyrella, 15.1.2009 22:47:
---
anis, 15.1.2009 22:37:

Uuuu poliisiasu *kuolaa*! Mut hey, älä oo kipeenä töis (sanoo joku joka on kans "pakotettu" lähtä himaan flunssan alla :P)

---


Hehe, pitäähän sitä nyt kaapista löytyä nää legendaarisimmat ja kliseisimmät, eli hoitsu- ja poliisiasut. *nauru* Molemmat oon ite suunnitellut, mutta harmi kun en osaa ommella itse. Onneksi jotkut osaa. :) Nyt onki sit kaikki kasassa frendin roolikekkereitä varten, on hatut ja pamput ja ruoskat ja käsiraudat ja virkamerkit ja kaikki. *hih* Ruoskahan onkin se poliisin vakiovaruste... :D

Ja juu, kipeenä ei saa olla töissä ei. Luulin nitistäneeni lomalla alkaneen lenssunpoikasen, mutta näköjään se tuli takaisin nyt sitten. Kelasin, että jos vielä koittasin pari päivää jaksaa duunia, ni sit ois 4 päivää lomaa, mut eih. Jouduin lähtee kesken päivän, kuukahtelin kokouksessakin kun oli niin rikkipoikkiolo. Noloa.



Jeh, rooliasut on just *sydän* Itelläki toki hoitsun asu pitää olla... Eipä oo viel kivaa jeparin asua näkynyt, duunista sais kyl käsiraudat ja pampunkin : D

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

alphamagic

Posts: 3,628

#42206 • • alphamagic
Koti ja helvetin hyvä ruoka <3

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Avatar
#42207 • • Muussika Guest

anis, 15.1.2009 22:49:

Jeh, rooliasut on just *sydän* Itelläki toki hoitsun asu pitää olla... Eipä oo viel kivaa jeparin asua näkynyt, duunista sais kyl käsiraudat ja pampunkin : D



No goddamn, hyödynnä nyt hyvä nainen työpaikkaetuutesi! *nauru* Oikeet raudat ja oikee pamppu on vähän eri kamaa ku noi mun Made in China -sälät. :P Tai siis, iiiiiiihan oikeethan noikin on, varokee vuan! *pepsodent*
Avatar
#42208 • • Fuzzy Guest
taidanpa ruveta netti shopping kun kipeeks tulin et vähän piristäis=)=) Kyl on taas palkankorotus ansaittu!!
anis

Posts: 2,451

#42209 • • anis

Vampyrella, 15.1.2009 23:03:
No goddamn, hyödynnä nyt hyvä nainen työpaikkaetuutesi! *nauru* Oikeet raudat ja oikee pamppu on vähän eri kamaa ku noi mun Made in China -sälät. :P Tai siis, iiiiiiihan oikeethan noikin on, varokee vuan! *pepsodent*



Hah no jooh, noita tuskin duunis kyl tarvii, en mä kyl ainakaan oo kelannu ketään ruveta pamputtaan siellä*nauru* Mieluummin soitan stevarit hoitamaan sen homman jos on tarvis.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#42210 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Töissä menee loistavasti *plur* lisäksi on viikon paras päivä, mukava viikonloppu tiedossa, leffaan menoa, rapuja, treeniä, nukkumista jne... *hihu*
Tänään 9:n ihanan tytön kanssa illastamaan ja syömään tapaksia *slurps*

*hihu*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

hemuz

Posts: 2,178

#42211 • • hemuz kätevä emäntä
Vihdoin tiedossa päivä, jolloin mulle laaditaan opintosuunitelma oppisopimukselle :)
mariq

Posts: 2,154

#42212 • • mariq
Tulipa levollinen olo kun sain eilen vähän purettua sydäntäni avoimesti *hymy* Sain nukuttuakii niin hyvin ja syvästi etten meinannu saada itteeeni hereille aamul *hihu*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

tiiplis

Posts: 1,043

#42213 • • tiiplis also available in sober

hemuz, 16.1.2009 10:05:
Vihdoin tiedossa päivä, jolloin mulle laaditaan opintosuunitelma oppisopimukselle :)



Jee *aplodit* *hihu*

--
italia litania nainati lailati

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#42214 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
"Your travel authorization has been approved and you are authorized
to travel to the United States under the Visa Waiver Program"

jee, en oo terroristilistalla! *plur*

--
dasinoaisnvs

maiu

Posts: 328

#42215 • • maiu ..miau..
Niin ihana auringonpaiste!!!! On aivan keväinen mieli ja talven masennus karisee harteilta... UUJEAH! Ihan uudestisyntyny olo.
Vaik just nyt muuten menee vähän päin p:tä, niin kuitenki on vaan tosi energinen ja hyvä mieli. Ekaa kertaa moneen kuukauteen!! JES!! *aplodit*

--
sitä saa, mitä tilaa

Late

Posts: 3,441

#42216 • • Late team Lasse
isi ja äiti. *hihu*
Sallakat

Posts: 2,220

#42217 • • Sallakat jungle, baby !
entisestään lisää vastuuta töissä. muutenkin edelleen helvetin mukavat vibat tuosta työpaikasta.
Jinx

Posts: 2,615

#42218 • • Jinx Superfeminine
Mukava viikonloppu edessä *plur*

--
Pyllykkä

Minnalilla

Posts: 418

#42219 • • Minnalilla
Nukuin älyttömän hyvin *hihu*

--
tilulileii!

Amarie

Posts: 261

#42220 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Mulla onkin jonkinlainen peruskunto, olin joogatunnilla ja kykenin tekemään kaikki paitsi kaksi liikettä. o/ Huomenna on kurssin viimeinen osa ja sitten tiistaina alkeistunnille.

Kerrankin löyty liikuntamuoto, joka sopii mulle kaikin puolin. Toiminnallisesti, rytmillisesti, aatteellisesti (ei kilpailua)...

--
In her eyes I see the sky.