päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,525,546 views

eugina

Posts: 898

#44561 • • eugina YleX tt-i *sydän*
TamU-Inter 1-2!! = Turku beat Tampere! jees! *aplodit*

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

Takyon

Posts: 2,945

#44562 • • Takyon Möwkö
Täällä oli tänään tän näköistä ^_^

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Takyon

Posts: 2,945

#44563 • • Takyon Möwkö
Olipas toi kuva huono :P

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

pirpeli

Posts: 5,533

#44564 • • pirpeli
Sain haravoitua, nyt on hieno piha :) Lisäksi kiva rento olo ja muikea kans. Miu!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Freja

Posts: 8,775

#44565 • • Freja Sihteeri

Replying to päivän :):

Takyon, 31.10.2009 18:46:
Täällä oli tänään tän näköistä ^_^



siis mitä mutarallia tol autol o ajettu? :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Amma

Posts: 2,383

#44566 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to päivän :):

Takyon, 31.10.2009 18:46:
Täällä oli tänään tän näköistä ^_^


Lunta? LUNTA! :) Mulle kans, plz.

--
*etsiskel*

Takyon

Posts: 2,945

#44567 • • Takyon Möwkö

Replying to päivän :):

Amma, 31.10.2009 22:37:
---
Takyon, 31.10.2009 18:46:
Täällä oli tänään tän näköistä ^_^

---

Lunta? LUNTA! :) Mulle kans, plz.



Mä voin kysyy jos mä saan kylmälaukun lainaan ni voin huomenna tuoda ^_^

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Amma

Posts: 2,383

#44568 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to päivän :):

Takyon, 31.10.2009 23:46:
---
Amma, 31.10.2009 22:37:
Lunta? LUNTA! :) Mulle kans, plz.
---
Mä voin kysyy jos mä saan kylmälaukun lainaan ni voin huomenna tuoda ^_^


Joo! JEE! :D

Tuli muuten sellanen hassu tunne ja ajatus, kun aloin avata suon quotea, että oisit vastannu voivas tuoda mulle lunta mukanas... Aika jännä. :)

--
*etsiskel*

Freja

Posts: 8,775

#44569 • • Freja Sihteeri
Talvilomaan 33 aamua ^__________^

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

isokeksi

Posts: 260

#44570 • • Edited isokeksi iskekosi
Äitin seura ja sen tekemä ruoka! Nam. Sain vähän ruokaa vietäväks kotiin kans.
Nii, ja saan sponssia mun musatreeneihin, whee!
kinderi

Posts: 1,783

#44571 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Monelta päivältä..
Pe-la oli kivaa seuraa *sydän*

Eilen synttärijuhlintaa hiukan ennakkoon.

..tänään.. 2 vuotta sitten, kello 20.27 sain pienen prinsessani, ja 20.46 sain pienen prinssini *plur* *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Oj

Posts: 1,349

#44572 • • Oj Keep it FILTHY
Jee!! Viikon lapin reissu joulun jälkeen leville tai rukalle! Ja vielä hyvän kaveriporukan kanssa *aplodit*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Banda

Posts: 121

#44573 • • Banda suloinen rääväsuu
Ensimmäinen työpäivä uudessa duunissa ^^ Ja hyvin meni! :)

--
*jiihaa*

Avatar
#44574 • • Muussika Guest

Replying to päivän :):

kinderi, 2.11.2009 18:12:

..tänään.. 2 vuotta sitten, kello 20.27 sain pienen prinsessani, ja 20.46 sain pienen prinssini *plur* *nauru*



Aaaaw! <3 Onnea pikkusille!

Kyllä se sekasotku, minkä ne tuholaiset saa aikaan, tuntuu sit kuiteski varmaan aika pieneltä sen suuren rakkaudentunteen rinnalla - kunhan aina pahimmasta vitutusmomentista selviää. *nauru*

Mun päivän :) on se, että huomenna vapaapäivä ja pääsee tauon jälkeen taas kiipeilemään, ja samaan syssyyn varmaan myös pelaamaan sulkapalloa - mun uusi kiva tuttavuuslaji. *hihu*

Ja kokonaisvaltainen :) pidemmän aikavälin prosessoinnilta tulee siitä, että mä olen vihdoin pysähtynyt tutkailemaan rauhassa elämääni ja tänhetkistä fyysistä ja psyykkistä olotilaani ja myöntänyt itselleni, ettei mun elimistö vaan jaksa kaikkea, vaikka mieli haluaisikin jaksaa. Psyykkisesti rankka työ voi tehdä aika keljua jälkeä ihmiselle, jos elimistö ei sovellu näin rankkoihin rytminvaihteluihin pitkine päivineen ilman kunnollista palautumis- ja lepoaikaa. Ei riitä 5h unet meikäläiselle, eikä mun kroppa pysty vaihtamaan rytmiä ees taas jatkuvasti.

Mulle koitetaan nyt suunnitella työvuoroja vähän eri tyylillä, mutta kolmivuorotyötä tää edelleen tulee olemaan välillä yli kellon ympäri venyvine päivineen. Katson nyt kuitenkin, helpottaako työvuorojen hienosäätö. Jos ei helpota tarpeeksi, niin työ vaihtoon. Kyllä mulle riittäisi se, että viettää 8h päivästään töissä. Jotenkin on nyt korostunut se, että tietysti riittävän unen lisäksi tarvitsisi myös jotain pientä omaa aikaa, että saisi ajatukset muualle hetkeksi ja elettyä omaakin elämää edes hiukan joka päivä.

Vaikeat päätökset on usein hyviä päätöksiä, joten siksi positiivisin mielin mennään, vaikka itkuhan siinä tulee sitten, jos lähteä täytyy.
kinderi

Posts: 1,783

#44575 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to päivän :):

Vampyrella, 2.11.2009 22:28:
---
kinderi, 2.11.2009 18:12:

..tänään.. 2 vuotta sitten, kello 20.27 sain pienen prinsessani, ja 20.46 sain pienen prinssini *plur* *nauru*

---


Aaaaw! <3 Onnea pikkusille!

Kyllä se sekasotku, minkä ne tuholaiset saa aikaan, tuntuu sit kuiteski varmaan aika pieneltä sen suuren rakkaudentunteen rinnalla - kunhan aina pahimmasta vitutusmomentista selviää. *nauru*

Mun päivän :) on se, että huomenna vapaapäivä ja pääsee tauon jälkeen taas kiipeilemään, ja samaan syssyyn varmaan myös pelaamaan sulkapalloa - mun uusi kiva tuttavuuslaji. *hihu*

Ja kokonaisvaltainen :)
>klipetiklapeti<
Vaikeat päätökset on usein hyviä päätöksiä, joten siksi positiivisin mielin mennään, vaikka itkuhan siinä tulee sitten, jos lähteä täytyy.



No kyllä, vaikka kuinka välillä vituttaa ja tekee mieli juosta kirkuen pihalle, niin niitä hyviä puolia tässä "hommassa" on kyllä triljoona kertaa enemmän <3

..Mä tänään just mietinkin et täytynee sulta kysästä että ootko saanu selvyyttä niihin duunihommiin, ja toihan kuulostaa hienolta!
Toivottavasti alkaa elämä maistumaan paremmalta ja kroppakin oleen yhteistyökykyisempi :)

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Avatar
#44576 • • Muussika Guest

Replying to päivän :):

kinderi, 2.11.2009 23:00:

No kyllä, vaikka kuinka välillä vituttaa ja tekee mieli juosta kirkuen pihalle, niin niitä hyviä puolia tässä "hommassa" on kyllä triljoona kertaa enemmän <3

..Mä tänään just mietinkin et täytynee sulta kysästä että ootko saanu selvyyttä niihin duunihommiin, ja toihan kuulostaa hienolta!
Toivottavasti alkaa elämä maistumaan paremmalta ja kroppakin oleen yhteistyökykyisempi :)



Hehee, eihän se nyt mitään elämää oliskaan, jos mukelot ois koko ajan ku pikku enkeleitä. *hih*

Ja kiitti tsenpeistä ja muistamisesta, toivotaan tosiaan että sais ensihätään apua tosta työvuorojen hienosäädöstä. On kyllä huomattavasti parempi fiilis itsellä jo ihan vain siksi, että on hyväksynyt oman tilanteensa, mä kun olen sellanen sinnikäs jästipää välillä, tyyliin ''kun mä haluan klaarata tän, niin mähän klaaraan''. Ei se nyt ihan noin yksinkertasta olekaan aina. :P Ja ohan siinä melkonen tunnetaakka, kun tämmösestä duunista lähtee - pitää jotenkin aina perustella itelleen tosi hyvin, että miksi lähtee, ettei ihan hepposin perustein.

Jokunen aika siinä menee, että näkee mahdolliset hienosäätämisen vaikutukset, mutta sitä ootellessa! *hihu*
Freja

Posts: 8,775

#44577 • • Freja Sihteeri
Hemmetin iloinen siitä, kuinka upeasti äitin ja iskän lomareissu menny toisella puolen maapalloa. Ovat saaneet hemmetisti elämyksiä ja uusia kokemuksia, eikä vastaoinkäymisistä tietoakaan. iskäkin jaksanut hyvin ja voinut oikein hyvin. :)
Kaiken lisäks itelläkin pian loma eessä ^______^ viikon verran pois kaikesta paskasta, jeeeee *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Janisa

Posts: 2,226

#44578 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Tänään uuden asunnon harjannostajaiset! *sydän*

Oon niin onnellinen ja iloinen etten jaksaisi odottaa tulevan kämpän valmistumista! *iloinen*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Maihku

Posts: 1,186

#44580 • • Maihku neiti hankala
sai tänään terveen paperit :)