46,900 posts, 2,345 pages, 17,091,545 views
Vampyrella, 15.1.2009 17:04:
Jouduin lähtemään duunista kesken työpäivän pois, kun tuli niin heikko olo. Tällä kertaa en tainnutkaan kokonaan nujertaa flunssaa, vaan pitkittää sitä. :/ Positiivista on kuitenkin se, että mulla oli MAHDOLLISUUS lähteä kotio huilimaan, aina ei meinaan yksinkertasesti voi lähteä. Tää ja huominen saikkua, ja sitten onkin 4 vapaata. :) Saapahan lepäillä. Ehdinpähän tänään myös ekaa kertaa tällä viikolla ruokakauppaan, on ollu niin pitkiä päiviä etten ole sinnekään ehtinyt. Nyt on jääkaappi taas tankattuna.
Niin, ja mun suunnittelema poliisiasu tuli tänään, on muutes just pähee! Ainoo vaan, ettei sillä parane pyllistellä, tai hanuri ja toosa vilkkuu suht tehokkaasti.
anis, 15.1.2009 22:37:
Uuuu poliisiasu ! Mut hey, älä oo kipeenä töis (sanoo joku joka on kans "pakotettu" lähtä himaan flunssan alla :P)
Vampyrella, 15.1.2009 22:47:
---
anis, 15.1.2009 22:37:
Uuuu poliisiasu ! Mut hey, älä oo kipeenä töis (sanoo joku joka on kans "pakotettu" lähtä himaan flunssan alla :P)
---
Hehe, pitäähän sitä nyt kaapista löytyä nää legendaarisimmat ja kliseisimmät, eli hoitsu- ja poliisiasut. Molemmat oon ite suunnitellut, mutta harmi kun en osaa ommella itse. Onneksi jotkut osaa. :) Nyt onki sit kaikki kasassa frendin roolikekkereitä varten, on hatut ja pamput ja ruoskat ja käsiraudat ja virkamerkit ja kaikki. Ruoskahan onkin se poliisin vakiovaruste... :D
Ja juu, kipeenä ei saa olla töissä ei. Luulin nitistäneeni lomalla alkaneen lenssunpoikasen, mutta näköjään se tuli takaisin nyt sitten. Kelasin, että jos vielä koittasin pari päivää jaksaa duunia, ni sit ois 4 päivää lomaa, mut eih. Jouduin lähtee kesken päivän, kuukahtelin kokouksessakin kun oli niin rikkipoikkiolo. Noloa.
anis, 15.1.2009 22:49:
Jeh, rooliasut on just Itelläki toki hoitsun asu pitää olla... Eipä oo viel kivaa jeparin asua näkynyt, duunista sais kyl käsiraudat ja pampunkin : D
Vampyrella, 15.1.2009 23:03:
No goddamn, hyödynnä nyt hyvä nainen työpaikkaetuutesi! Oikeet raudat ja oikee pamppu on vähän eri kamaa ku noi mun Made in China -sälät. :P Tai siis, iiiiiiihan oikeethan noikin on, varokee vuan!
hemuz, 16.1.2009 10:05:
Vihdoin tiedossa päivä, jolloin mulle laaditaan opintosuunitelma oppisopimukselle :)