päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,635,574 views

kotivalo

Posts: 190

#42161 • • kotivalo
On niin siistii, ettei paremmast väliks!
wiwi

Posts: 1,575

#42162 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Työhaastattelu meni hyvin. Kun nyt vaan ne perkele palkkais mut!

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Lyylikki

Posts: 2,975

#42163 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
HiHii...ilmoittauduinpa juuri avoimeen yliopistoon lukemaan viestinnän perusopintoja *plur* Ja tällä viikolla alkaa myös kaksi muuta uutta harrastetta: sirkusakropatia ja uimahyppyjen alkeet.

Olenpa liägeis. Nyt jos nukkumaan ja huomenna jos hurmos jatkuisi.
J Raninen

Posts: 950

#42164 • • J Raninen
Sain luurini takasin! Joku ystävällinen sielu oli käynyt pudottamassa ne kyttikselle löytötavaroihin. Voi ilon päivää :)
noena

Posts: 3,138

#42165 • • noena first breath after coma
Kohta lähtö hammaslääkäriin ja ekaa kertaa ikinä hieman jännittää sinne meneminen!
Rakas ystäväni keskustellessamme totesi mulle että "ilokaasu se naisen tiellä pitää", ja TADAA jännitys katos enkä voi olla hymyilemättä tai hihittelemättä, katotaan miten pokka pitää siellä lekurissa sit *lmao*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Jinx

Posts: 2,615

#42167 • • Jinx Superfeminine
Oli ihanat treffit *plur**pihkassa*

--
Pyllykkä

wiwi

Posts: 1,575

#42168 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Lyylikki, 12.1.2009 22:10:
HiHii...ilmoittauduinpa juuri avoimeen yliopistoon lukemaan viestinnän perusopintoja *plur*


Ei huono. :) Opiskelen kyseistä alaa ja oon kyllä ollu ihan tyytyväinen, joskin opetuksen taso on HY:ssa _vähän_ vaihtelevaa. Ootko ajatellut töitä tai jatko-opintoja viestinnän parissa vai ihan vaan sivistää (köh) itseäsi?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Lyylikki

Posts: 2,975

#42169 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

wiwi, 13.1.2009 18:49:
Ei huono. :) Opiskelen kyseistä alaa ja oon kyllä ollu ihan tyytyväinen, joskin opetuksen taso on HY:ssa _vähän_ vaihtelevaa. Ootko ajatellut töitä tai jatko-opintoja viestinnän parissa vai ihan vaan sivistää (köh) itseäsi?



Emmätiiä mihin tää johtaa. Sinällään alana itsessään ja opiskelun tuomat mahdollisuudet kiinnostaa. Lisäksi tällä hetkellä on tarve opiskella ihan oman pään hyvinvoinnin ylläpitämiseksi. Opiskelu on kivaa *plur*
tomppi

Posts: 1,600

#42170 • • tomppi thzombie ™
Taivaalta tulee massiivisia lumihiutaleita. *iloinen*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

UnityF

Posts: 15,721

#42171 • • UnityF joo just se
Kiireinen mutta hauska päivä takana ja nyt kulta hemmottelee mua. *plur*
Jalkakylpy, hyvä leffa ja suklaata *sydän*
(ja mä roikun klubbarissa viel, nyt pois...*hih* *nauru*)
Marjo

Posts: 1,796

#42172 • • Marjo pupuTupuna
Olin tänään työhaastattelussa ---> maanantaina alkaa uus duuni. *iloinen*
innae

Posts: 1,377

#42173 • • Edited innae PaskaJätkä
Rukalla olen:) Tääl viel maaliskuun alkuun. Ehkä ensi talvena uudestaan tänne duuniin, mene ja tiedä:)
Kesäksi ehkä Hankoon. Tilanteet kivasti auki:)
e. kun ei kirjoittaa niin tulee virheitä:(

--
PaskaJätkä

wiwi

Posts: 1,575

#42174 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Lyylikki, 13.1.2009 19:04:

Emmätiiä mihin tää johtaa. Sinällään alana itsessään ja opiskelun tuomat mahdollisuudet kiinnostaa. Lisäksi tällä hetkellä on tarve opiskella ihan oman pään hyvinvoinnin ylläpitämiseksi. Opiskelu on kivaa *plur*


I see. Joo, vaihtelu tekee kyllä hyvää. Ja aivotreeni kannattaa. :)

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#42175 • • peikkolapsi miisa the maskotti
mau!

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

[Siru]

Posts: 259

#42176 • • [Siru]
tuli äiteen luona käymään ja mutsi alko väsää lettuja *plur* *sydän**sydän*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

vns

Posts: 276

#42177 • • vns
Oli pitkäst aikaa harkat! *hihu**jiihaa*
innae

Posts: 1,377

#42178 • • innae PaskaJätkä
tilasin sit juuri sen mareksen 3mm pitkän märkkärin:) tosin menee mutsin osoitteeseen, mut enpä sitä tääl lumen keskel tarvitse:)

--
PaskaJätkä

sapeli

Posts: 11,768

#42179 • • sapeli jokukukamikä?
Ah, nyt on töissä se määrä ihmisiä mitä pitääkin, eli ei tulekaan ihan niin stressaavaa viimeistä paria päivää ennen lomaa kuin pelkäsin. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#42180 • • Sunshine^82 Guest
pitkästä aikaa hyvin nukuttu yö! *hymy*