päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,635,563 views

Avatar
#42121 • • NaKaSaKi Guest
42'' Plasmatelevisio <3
nomic

Posts: 4,120

#42122 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Tää on niin mun tuuria. :D
No tänäänhän loppui tupakat. Kaupat ei ole auki. Eikun samantein baariin ostamaan. Kallista. Sen jälkeen kotiin. No poltan matkalla yhden ja sit aukeekin jo kotiovi. Pääsen kämpille ja huomaan: perkelettä kun on savukkeet hävinneet! No päättelinpä viksuna että ovat tippuneet-tappuneet ulkona temmeltäessä. Koitan avata oven: ei aukea. Koitan uudestaan: ei aukea. Näin jatkuu kunnes tajuan lopettaa. Lukko paskana.
No minähän en savukkeita muille kelmeille jätä, jotenka jakkara parvekkeelle ja hyppäsin parvekkeelta alas. No savukkeethan löytyy kuin mitkäkin laiskoittelijat lumesta. Siinä ne olla köllötti ja päätin mennä takaisin kotia tyytyväisenä. Ovi ei aukea. No siinähän hätäännyin kun nyt on kaljat sisällä! Päätin mennä ulos polttaa mietintätupakan: ei ole sytkäriä mukana. PRKL!

Siinä sitten koitettiin kämppiksen kanssa avaa ovea (hän sisäpuolella, minä ulkopuolella). Ei aukea.
Soitin sitten lopulta huoltomiehen ja selitin tilanteen. Niin siinä kävi että lopulta tultiin sisälle tikkaita pitkin parvekkeen kautta ja lukko irti. Ihme-mies tutkiskeli ja mietiskeli ja irroitteli osia ja laittoi paperia tilalle ja lukko kiinni. Nyt toimii.
Hän ilmoitti että parempi osaaja tulee aamulla rakentamaan lukon kuntoon.

Ovi on kiinni. Minulla on tupakkaa. Olen sisällä lämpimässä ja kaljaakin löytyy!
Naurattaa. :D
Sinza

Posts: 2,227

#42123 • • Sinza
Vaikka väsyttää ja päätä särkee, niin onneksi on sentään perjantai *jiihaa*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Janisa

Posts: 2,226

#42124 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Voipahan näköjään ainakin roikkua netissä hyvällä omallatunnolla, kun muut ohjelmistot on kaatuneet töissä. *hih*

Päivän ehdoton :) on silti kampaaja tänään. En kestä tätä reuhkaa enää. *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#42125 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
viimeinki perjantai erittäin vittumaisen viikon jälkeen! *plur*

--
dasinoaisnvs

Miinapiina

Posts: 3,494

#42126 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tää uus duuni on kyl aika monenkin päivän :)

--
pinkki on pop!!!

KiimanenKurre

Posts: 791

#42128 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**

KiimanenKurre, 8.1.2009 22:26:
JES JES JES... saan vihdoin alotetuu oman kaijutin proge vihdoin ja viimein....*jiihaa**jiihaa*


ensimmäinen kajari on valmiskin... en kyllä tänään viitti häiritä naapureita enempää nii jatkaa huomenna toisen tekoo *hihu*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

anis

Posts: 2,451

#42129 • • anis
Rauhallinen päivä duunissa, oon mä jopa yhen kusinäytteen ottanu ja purkanu muuttolaatikoita :D

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

^Petunia

Posts: 888

#42130 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
käytiin katsomassa eilen unelma-kämppää Viiskulmassa *plur*
Jinx

Posts: 2,615

#42131 • • Jinx Superfeminine
Se että on perjantai *plur*

--
Pyllykkä

Avatar
#42133 • • astaroth Guest
mä sain kenkää :D

lama <3
mariq

Posts: 2,154

#42135 • • mariq
Eilinen koko illan ja yön höpöttely "tuokio" hyvän ystävän kanssa oli kyllä erittäin ihana ja eheyttävä *sydän* Näitä lisää *joo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

papana

Posts: 110

#42136 • • papana K-queen
Hyvä fiilis!
Duunis kymppiin (menee mukavasti kuunnellessa tikuttelua ja tehden manikyyriä), jonka jälkeen alkaa vapaapäivä, ja mä tiedän että mulla tulee olemaan hauskaa. Jee :)

--
life is trip and then you die...

Freja

Posts: 8,775

#42137 • • Freja Sihteeri
Pian leffaan ystävän kanssa. :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Yoni

Posts: 440

#42138 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Olin rehellinen kaverilleni ja saatiin eräs hankala asia selvitettyä. Aiheena: toiseen luottaminen...
Hitchhiker

Posts: 1,754

#42139 • • Hitchhiker
Piakkoin lähtö laivalle (juu ja olotila parantunut siis :)-puolelle), tavaraa on pakattu mukaan:
- Creativen kaiuttimet (toivottavasti niitä ei tällä kertaa viedä *pahis*)
- Muut tarvittavat kamppeet
tiiplis

Posts: 1,043

#42140 • • tiiplis also available in sober
Kävin kummipojan kanssa kaupungilla. On se vaan niin ihana ipana *sydän*

--
italia litania nainati lailati