Tää on niin mun tuuria. :D
No tänäänhän loppui tupakat. Kaupat ei ole auki. Eikun samantein baariin ostamaan. Kallista. Sen jälkeen kotiin. No poltan matkalla yhden ja sit aukeekin jo kotiovi. Pääsen kämpille ja huomaan: perkelettä kun on savukkeet hävinneet! No päättelinpä viksuna että ovat tippuneet-tappuneet ulkona temmeltäessä. Koitan avata oven: ei aukea. Koitan uudestaan: ei aukea. Näin jatkuu kunnes tajuan lopettaa. Lukko paskana.
No minähän en savukkeita muille kelmeille jätä, jotenka jakkara parvekkeelle ja hyppäsin parvekkeelta alas. No savukkeethan löytyy kuin mitkäkin laiskoittelijat lumesta. Siinä ne olla köllötti ja päätin mennä takaisin kotia tyytyväisenä. Ovi ei aukea. No siinähän hätäännyin kun nyt on kaljat sisällä! Päätin mennä ulos polttaa mietintätupakan: ei ole sytkäriä mukana. PRKL!
Siinä sitten koitettiin kämppiksen kanssa avaa ovea (hän sisäpuolella, minä ulkopuolella). Ei aukea.
Soitin sitten lopulta huoltomiehen ja selitin tilanteen. Niin siinä kävi että lopulta tultiin sisälle tikkaita pitkin parvekkeen kautta ja lukko irti. Ihme-mies tutkiskeli ja mietiskeli ja irroitteli osia ja laittoi paperia tilalle ja lukko kiinni. Nyt toimii.
Hän ilmoitti että parempi osaaja tulee aamulla rakentamaan lukon kuntoon.
Ovi on kiinni. Minulla on tupakkaa. Olen sisällä lämpimässä ja kaljaakin löytyy!
Naurattaa. :D
Hyvä fiilis!
Duunis kymppiin (menee mukavasti kuunnellessa tikuttelua ja tehden manikyyriä), jonka jälkeen alkaa vapaapäivä, ja mä tiedän että mulla tulee olemaan hauskaa. Jee :)
Piakkoin lähtö laivalle (juu ja olotila parantunut siis :)-puolelle), tavaraa on pakattu mukaan:
- Creativen kaiuttimet (toivottavasti niitä ei tällä kertaa viedä )
- Muut tarvittavat kamppeet