päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,649,117 views

Jinx

Posts: 2,615

#42081 • • Jinx Superfeminine
Kaunis aamu *hihu*

--
Pyllykkä

Amarie

Posts: 261

#42082 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Uuden vuoden bileiden jälkipyykki alkaa hoitua. Wc-pöntön hajottanut henkilö on luvannut maksaa pöntön ja saatanan nopean kuivaustoiminnan ansiosta taloon ei tullut vesivahinkoa. Ei tartte ite enää huolehtia.

Ja! Tänään pääsee Helsinkiin. Pois pois pois!

--
In her eyes I see the sky.

anis

Posts: 2,451

#42083 • • anis
Mun mutsi on maailman paras =) Se sano puhelimessa että oli ostanu mulle kynsilakan ja kun kysyin että minkä värinen se on niin se vastaa:"Noo en mie oikein tiijjä kun ei tää oo punanen mut ei tää oo ruskeekaan, et en kyl osaa sanoo minkä värinen tää on". Ni se oli kultainen *nauru* Oli pakko kysyy että etkö oo ikinä kuullu sellaisesta kuin kulta :D

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

UnityF

Posts: 15,721

#42084 • • UnityF joo just se
En ole ostanu yhtään röökiaskia tänä vuonna. *pepsodent*

Muutenkin oon huomannu että mulla on ollu sama maxi aski jo marraskuusta lähtien josta viel kymmenisen röökii jäljellä joten eiköhän mun polttamiset ala olla siinä. Ehkä hermoaskin ostan varalle pahoja päiviä varten mut muuten ei kyllä enää vain maistu. Positiivistä tässä on ollu myös sekin et ukko ei jaksa mennä enää yksin röökille kokoajan niin silläkin on vähentyny polttaminen jo puolella. *hymy*



Muutenkin tänään on ollu hauska päivä, Kia on hoilannu mun ja ukon kanssa koko päivän tuiki tuiki tähtönen..*nuotti* Ehkä alan saamaan Kialta armoo jo Taiskan Mombasasta... ehkä... *justjoo**nauru* Sitä kun kuunellaan vieläkin miltei jokatoinen päivä vieläkin.. *nauru*




Aivoton on kohta suomessa *plur*
Pitää laittaa aivot kasvamaan häntä varten *joo*


*tanssittel*
Freja

Posts: 8,775

#42085 • • Edited Freja Sihteeri
Taina *sydän*
+ Johanna *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Luppis

Posts: 204

#42086 • • Luppis Primus Lapsorum
Tanaan takas kotiin.
Freja

Posts: 8,775

#42087 • • Freja Sihteeri
Eile oli nii huippu päivä että tänäänkin vielä jaksaa hymyillä ja naureskella kun muistelee sitä.
Okei on tää muutenkin kiva päivä. :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#42088 • • Edited Muussika Guest
Khähää, ei sais nuolasta ennenku tipahtaa, mutta näyttää sille, että mun apinaraivokohtaus tätä kurkkukipumörköä kohtaan kera poppaskontit auttoi taas! Kurkkukipu poissa ja olo taas hyvä! :P

Hähää, näyttäs sille, että huomenna pääsee taas urheilemaan! *hihu* Onneks jäin tänään suosiolla kotio lepäilemään ja parantelemaan, niin ehkis selviän taas näinkin vähällä.

(Jos en pääse ni ei voi midist, ei siihe muailma kaadu, vaikkakin vitutus on suuri jos mun ainut puuhailun mahdollistava loma - palkaton sellainen - menee sängyn pohjalla. *grr* Onpahan kuitenkin tullut todettua, että jo useamman kerran tietynlainen psyykkinen armoton taistelutahto on vienyt voiton peruslenssusta, suosittelen sisäistä rähinöintiä itse kullekin! Kasa marinoituja valkosipulinkynsiä toimii kans! *hih*)

Kohta lisää valkosibulia napaan, kun kokkailen oikeen megavalkosibulista uunikanaa! *slurps*
-V-

Posts: 587

#42089 • • -V-
Masukki on jo reilu kilon kokonen *sydän*
Avatar
#42090 • • astaroth Guest
eipä mennyt ihan hukkaan viikonloppu. harvemmin tulee sunnuntaina pestyä pyykit, tiskattua ja siivottua kämppä :]
nomic

Posts: 4,120

#42091 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Muistin sen mitä mietin yöllä/aamulla. :)
Jinx

Posts: 2,615

#42092 • • Jinx Superfeminine
Oli mukava viikonloppu *iloinen*

--
Pyllykkä

Janisa

Posts: 2,226

#42093 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Oon onnellinen! *tirsk*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Pauha

Posts: 515

#42094 • • Pauha
Loma loppu :)

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Sinza

Posts: 2,227

#42095 • • Sinza
Huomenna on vapaapäivä, ja muutenkin hyvä fiilis *pihkassa*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

tiiplis

Posts: 1,043

#42096 • • tiiplis also available in sober
Asiat tapahtuukin nopsakasti ja sekös tekee hyvää minunkaltaiselleni "emmä taida sittenkään" -tyypille *jiihaa*

--
italia litania nainati lailati

Janisa

Posts: 2,226

#42097 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Uus auto. *pihkassa**kuolaa*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Jinx

Posts: 2,615

#42098 • • Jinx Superfeminine
Kauneusunet *plur*

--
Pyllykkä

Avatar
#42099 • • Muussika Guest

tiiplis, 5.1.2009 13:01:
Asiat tapahtuukin nopsakasti ja sekös tekee hyvää minunkaltaiselleni "emmä taida sittenkään" -tyypille *jiihaa*



Ou jeah! *aplodit*

Meikän päivän :) on se, että oli tosi kivat kiipeilyreenit tänään! *hikoil* *plur* Sit vielä hyötyliikuntaa aka kaupoilla ravailua reenien päälle. Löysinpäs poliisihatun, PMMP:n levyn ja minikajarit MP3-soittimelle laivareissua varten. Kohta pääsee laivallekin ja Tukholmaan! *jiihaa*

Lisäksi huomiseksi varattuna kahdeksi tunniksi sulkiskenttä, can't wait! Siitä on pitkä aika kun oon sulkista lätkinyt. :) Sitten ke pääseekin luistelemaan, whee! Paljon kivaa tierossa!

Niin, ja ilmeisesti vanha tuttu ompelija ehtisi jopa ommella mulle piirroksieni pohjalta poliisitädin asunkin 17.1. mennessä, hieman tuunatun sellaisen. ;) Nastaa! Sit vaan taas vaatepiirroksia väkertämään. *joo*
Freja

Posts: 8,775

#42100 • • Freja Sihteeri
Puhelu kotiin piristi päivää. :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been