46,900 posts, 2,345 pages, 17,075,578 views
Replying to päivän :):
mariq, 19.10.2009 15:12:
Viikonloppu oli todella rentouttava Perjantaina töistä lähdön ja maanantaina töihin tulon välissä oon nukkunu about 36 hyvin ansaittua tuntia Lauantaina oli eka oikeesti vapaa päivä pariin kuukauteen, ja pyhitin sen kokonaan lorvimiseen Teki kyl hyvää
Reivaaja, 19.10.2009 13:48:
Ei oo joo hedelmällistä. Ei kyse ole etten ottais sua tosissaan (no en kyl nyt otakkaan) vaan siitä että sä et ota mua tosissaan.
Toisaalta eläke vois olla ihan jeez :)
xl8r, 19.10.2009 15:16:
Ei oo kysymys että en ottais sua tosissani, lähinnä vaan vitutti toi kommentti että ADHD ei ole sairaus. Sitten itse copypasteat sivutolkulla asiadataa, jossa näin sanotaan. Mua ei vittuakaan kiinnosta sun henkilökohtainen suhtautumises ADHD:n hoitoa kohtaan, vaan se tosiasia että kyseessä on mieliSAIRAUS eikä se ole kovinkaan huvittava asia.
Reivaaja, 19.10.2009 15:24:
Joten hullulla ei saa olla hauskaa?
Siinä sanotaan myös aikalailla muutakin skeidaa. Me voidaan kyllä luetella sairauksiksi montakin asiaa, mutta jos se ei suoranaisesti sua haittaa liikaa, niin onko silloin sairas? Lääkärit ei vaan saa auttaa asioissa joita ei luetella sairauksiksi. Siksi elämäntavatkin pitää voida luetella sairaiksi. Byrokratiaa, mutta jos se tuo lohtua, niin hyvä.
Voin mä sua mielisairaax sanoa jos se lohduttaa. ''Kun pitää ymmärtää'' Aint gonna happen. Vai ''sun pitää ymmärtää'' Aye. Ymmärtää että on sairas? Nope. Ymmärtää, että on erillainen. Aye.
Sun elämä on nyt varmaa tosi vaikeaa. Ei näyttäny diagnoosi auttavan. Yritit auttaa, et kyennyt. Elä sen kaa saatana äläkä mulle itke, saati kosta, niinkuin kaltaisesi valaistuneet.
Sun on ihan turha inttää mun kaa mun 'mielisairauksista' Mun skaalan marginaalit on ilmeisesti aika vitusti korkeempia.
Ehkä nyt pitäis odottaa sekuntti, mutten odota.
Ja vielä. Anna mä arvaan. Sulla on ylipainoa, rillit, oot n.30, ehkäpä punapäinen, asunu kotona yli 20weex ja kohta paukkuu nore? EEE: Ja miten noi nyt liittyy, sitä yritän tässä itsekkin selvittää.
xl8r, 19.10.2009 15:43:
Ei kysymys ole mistään itsesäälissä kieriskelystä, lähinnä taustalla on se, että asenne ADHD ei ole sairaus on myös tarttunut jokusiin lääkäreihin ja sitä kautta kieltäytyvät diagnosoimasta kyseistä sairautta, vaikka potilas selvästi apua tarvitsisikin.
Itse olen oppinut elämään oman ADHD:ni kanssa eikä oma elämäni ole vaikeaa sen takia. Ja oikeastaan suurimmalta osin diagnoosin takia ja sen että itseni ohjattiin oikeaan suuntaan rakentamaan elämääni. Lääkehoidonkin olen pystynyt jättämään pois, joten voidaan varmasti sanoa, että paljon paremmilla vesillä mennään.
Sulla tuntuu olevan kovin paljon mielipiteisiin pohjautuvia käsityksiä lääketieteellisistä tosiasioista. En millään tahtoisi rikkoa pilvilinnojasi, mutta se että olet jostain asiasta jotain mieltä ja että sinulla on asiaan omat standardisi, ei muuta lääketieteellisiä tosiasoiota ja yleisesti hyväksyttyjä käsitteitä vääräksi.
Lyhyesti sanottuna: olen pahoillani, mutta mielipiteesi on väärä. Peace :)
Freja, 20.10.2009 08:21:
Äiti sääti koneen kanssa ja mä sain hyvät naurut siitä. :'D