päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,895,321 views

mariq

Posts: 2,154

#44501 • • mariq
Viikonloppu oli todella rentouttava *hihu* Perjantaina töistä lähdön ja maanantaina töihin tulon välissä oon nukkunu about 36 hyvin ansaittua tuntia *nukkuu* Lauantaina oli eka oikeesti vapaa päivä pariin kuukauteen, ja pyhitin sen kokonaan lorvimiseen *iloinen* Teki kyl hyvää *joo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Slim_Jim

Posts: 573

#44502 • • Slim_Jim

Replying to päivän :):

mariq, 19.10.2009 15:12:
Viikonloppu oli todella rentouttava *hihu* Perjantaina töistä lähdön ja maanantaina töihin tulon välissä oon nukkunu about 36 hyvin ansaittua tuntia *nukkuu* Lauantaina oli eka oikeesti vapaa päivä pariin kuukauteen, ja pyhitin sen kokonaan lorvimiseen *iloinen* Teki kyl hyvää *joo*



Mulla vielä 2 viikkoa duunia sitten kaksi kuukautta joutuu työttömänä viettämään.
Toisaalta tammikuussa hommat jatkuu joten aivan sama, aion seuraavat kuukaudet:

- nukkua sängyssä
- nukkua olohuoneen sohvalla

Lomia ei ole tullut pideltyä vaikka on niitä kertynyt.
xl8r

Posts: 2,227

#44503 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

Replying to päivän :):

Reivaaja, 19.10.2009 13:48:

Ei oo joo hedelmällistä. Ei kyse ole etten ottais sua tosissaan (no en kyl nyt otakkaan) vaan siitä että sä et ota mua tosissaan.

Toisaalta eläke vois olla ihan jeez :)



Ei oo kysymys että en ottais sua tosissani, lähinnä vaan vitutti toi kommentti että ADHD ei ole sairaus. Sitten itse copypasteat sivutolkulla asiadataa, jossa näin sanotaan. Mua ei vittuakaan kiinnosta sun henkilökohtainen suhtautumises ADHD:n hoitoa kohtaan, vaan se tosiasia että kyseessä on mieliSAIRAUS eikä se ole kovinkaan huvittava asia.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Avatar
#44504 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to päivän :):

xl8r, 19.10.2009 15:16:
Ei oo kysymys että en ottais sua tosissani, lähinnä vaan vitutti toi kommentti että ADHD ei ole sairaus. Sitten itse copypasteat sivutolkulla asiadataa, jossa näin sanotaan. Mua ei vittuakaan kiinnosta sun henkilökohtainen suhtautumises ADHD:n hoitoa kohtaan, vaan se tosiasia että kyseessä on mieliSAIRAUS eikä se ole kovinkaan huvittava asia.


Joten hullulla ei saa olla hauskaa?

Siinä sanotaan myös aikalailla muutakin skeidaa. Me voidaan kyllä luetella sairauksiksi montakin asiaa, mutta jos se ei suoranaisesti sua haittaa liikaa, niin onko silloin sairas? Lääkärit ei vaan saa auttaa asioissa joita ei luetella sairauksiksi. Siksi elämäntavatkin pitää voida luetella sairaiksi. Byrokratiaa, mutta jos se tuo lohtua, niin hyvä.
Voin mä sua mielisairaax sanoa jos se lohduttaa. ''Kun pitää ymmärtää'' Aint gonna happen. Vai ''sun pitää ymmärtää'' Aye. Ymmärtää että on sairas? Nope. Ymmärtää, että on erillainen. Aye.

Sun elämä on nyt varmaa tosi vaikeaa. Ei näyttäny diagnoosi auttavan. Yritit auttaa, et kyennyt. Elä sen kaa saatana äläkä mulle itke, saati kosta, niinkuin kaltaisesi valaistuneet.
Sun on ihan turha inttää mun kaa mun 'mielisairauksista' Mun skaalan marginaalit on ilmeisesti aika vitusti korkeempia.

Ehkä nyt pitäis odottaa sekuntti, mutten odota.

Ja vielä. Anna mä arvaan. Sulla on ylipainoa, rillit, oot n.30, ehkäpä punapäinen, asunu kotona yli 20weex ja kohta paukkuu nore? EEE: Ja miten noi nyt liittyy, sitä yritän tässä itsekkin selvittää.
xl8r

Posts: 2,227

#44505 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

Replying to päivän :):

Reivaaja, 19.10.2009 15:24:

Joten hullulla ei saa olla hauskaa?

Siinä sanotaan myös aikalailla muutakin skeidaa. Me voidaan kyllä luetella sairauksiksi montakin asiaa, mutta jos se ei suoranaisesti sua haittaa liikaa, niin onko silloin sairas? Lääkärit ei vaan saa auttaa asioissa joita ei luetella sairauksiksi. Siksi elämäntavatkin pitää voida luetella sairaiksi. Byrokratiaa, mutta jos se tuo lohtua, niin hyvä.
Voin mä sua mielisairaax sanoa jos se lohduttaa. ''Kun pitää ymmärtää'' Aint gonna happen. Vai ''sun pitää ymmärtää'' Aye. Ymmärtää että on sairas? Nope. Ymmärtää, että on erillainen. Aye.

Sun elämä on nyt varmaa tosi vaikeaa. Ei näyttäny diagnoosi auttavan. Yritit auttaa, et kyennyt. Elä sen kaa saatana äläkä mulle itke, saati kosta, niinkuin kaltaisesi valaistuneet.
Sun on ihan turha inttää mun kaa mun 'mielisairauksista' Mun skaalan marginaalit on ilmeisesti aika vitusti korkeempia.

Ehkä nyt pitäis odottaa sekuntti, mutten odota.

Ja vielä. Anna mä arvaan. Sulla on ylipainoa, rillit, oot n.30, ehkäpä punapäinen, asunu kotona yli 20weex ja kohta paukkuu nore? EEE: Ja miten noi nyt liittyy, sitä yritän tässä itsekkin selvittää.



Ei kysymys ole mistään itsesäälissä kieriskelystä, lähinnä taustalla on se, että asenne ADHD ei ole sairaus on myös tarttunut jokusiin lääkäreihin ja sitä kautta kieltäytyvät diagnosoimasta kyseistä sairautta, vaikka potilas selvästi apua tarvitsisikin.

Itse olen oppinut elämään oman ADHD:ni kanssa eikä oma elämäni ole vaikeaa sen takia. Ja oikeastaan suurimmalta osin diagnoosin takia ja sen että itseni ohjattiin oikeaan suuntaan rakentamaan elämääni. Lääkehoidonkin olen pystynyt jättämään pois, joten voidaan varmasti sanoa, että paljon paremmilla vesillä mennään.

Sulla tuntuu olevan kovin paljon mielipiteisiin pohjautuvia käsityksiä lääketieteellisistä tosiasioista. En millään tahtoisi rikkoa pilvilinnojasi, mutta se että olet jostain asiasta jotain mieltä ja että sinulla on asiaan omat standardisi, ei muuta lääketieteellisiä tosiasoiota ja yleisesti hyväksyttyjä käsitteitä vääräksi. Lyhyesti sanottuna: olen pahoillani, mutta mielipiteesi on väärä. Peace :)

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Avatar
#44506 • • Reivaaja Guest

Replying to päivän :):

xl8r, 19.10.2009 15:43:
Ei kysymys ole mistään itsesäälissä kieriskelystä, lähinnä taustalla on se, että asenne ADHD ei ole sairaus on myös tarttunut jokusiin lääkäreihin ja sitä kautta kieltäytyvät diagnosoimasta kyseistä sairautta, vaikka potilas selvästi apua tarvitsisikin.

Itse olen oppinut elämään oman ADHD:ni kanssa eikä oma elämäni ole vaikeaa sen takia. Ja oikeastaan suurimmalta osin diagnoosin takia ja sen että itseni ohjattiin oikeaan suuntaan rakentamaan elämääni. Lääkehoidonkin olen pystynyt jättämään pois, joten voidaan varmasti sanoa, että paljon paremmilla vesillä mennään.

Sulla tuntuu olevan kovin paljon mielipiteisiin pohjautuvia käsityksiä lääketieteellisistä tosiasioista. En millään tahtoisi rikkoa pilvilinnojasi, mutta se että olet jostain asiasta jotain mieltä ja että sinulla on asiaan omat standardisi, ei muuta lääketieteellisiä tosiasoiota ja yleisesti hyväksyttyjä käsitteitä vääräksi.


Hienoa :)


Lyhyesti sanottuna: olen pahoillani, mutta mielipiteesi on väärä. Peace :)


Anteeksi herra Marginaali
Freja

Posts: 8,775

#44507 • • Freja Sihteeri
Uus kone ja sen asentelu ^__________^

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Quakey

Posts: 692

#44508 • • Quakey
ekaa kertaa kuukausiin tuli fiilis soitella jotain levyjä :):) ja muistin yhtäkkiä miksi oon koskaan kyseistä harrastusta aloittanutkaan.. asia jonka olen viime aikoina unohtanut aivan täysin.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#44509 • • Aurinkoneiti
2 tunnin puhelinkeskustelu lennokkaine juttuineen kaverini kanssa.
Freja

Posts: 8,775

#44510 • • Freja Sihteeri
Äiti sääti koneen kanssa ja mä sain hyvät naurut siitä. :'D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Toykio

Posts: 294

#44511 • • Toykio
Kuvittamani kirja tuli juuri painosta ja it's looking good! *jiihaa**iloinen**hih**hihu**plur*
larzizi

Posts: 1,661

#44513 • • larzizi
Kaverista tuli äippä *plur* *hali*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

noena

Posts: 3,138

#44514 • • noena first breath after coma
Jännästi alkaa omat elämän haaveet kasaantumaan mielessä, eikä sitä haittaa niitä itselleen todeta. Kuinka piristävää ^_______________^

--
TwistedLife™ Amusement Park

wiwi

Posts: 1,575

#44515 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Sain melkein neljä sivua esseetä kirjoitettua! Huomenna jos saan tehtyä sen loppuun niin voi hyvillä mielin alkaa viikonlopun viettoon. :)

Kummasti vaikutti se, että netti oli pois käytöstä koko ajan. Pitäis vissiin kokeilla useemminkin. :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#44516 • • Säty Guest
&feature=related

*plur* *joo*
anis

Posts: 2,451

#44517 • • anis
Muse oli hyvä : )

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Dark Star

Posts: 366

#44518 • • Dark Star Dark Star-Traxx (DJ / Producer / Labelmanager) .
Oli aivan huippu päivä *hihu*
Ja perjantaina bileisiin *jiihaa*
mardis

Posts: 334

#44519 • • mardis Humppa-Hannele
Huomasin juuri että olen liittynyt klubbarin jäseneksi päivälleen 4 vuotta sitten *hymy*

--
~Dancers have happy feet~

Avatar
#44520 • • Annakins Guest
Victory is mine! VICTORY IS MINE!

1h30min inkvisitio ohi, kaikki esitykset läpi ja keskustelukin oli hyvä! haha!