päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,625,367 views

Freja

Posts: 8,775

#44461 • • Freja Sihteeri
Ulkona on ihan mielettömän ihana ilma! Ei tuule, aurinko paistaa, lämmittää, lehdet ovat kauniin värisinä.. Aah hitsi et hymyilytti vaan kun kaikkialla näkyi kauneutta.

Vaikka nyt huippaakin aika lailla niin on silti muksa fiilis. Eilen oli huippukiva ilta, Greciassa oli loistavat safkat, näki paljon tuttuja ja oon tainnu vaa nauraa koko illan. hihuu ^^

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#44462 • • sapeli jokukukamikä?
Kämppä imuroitu! *jiihaa* *pepsodent*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

UnityF

Posts: 15,721

#44463 • • UnityF joo just se
Kullalla alko tänään työt! *jiihaa*
Kirjoittelin tänään yhden ihanan otuksen kans & sain todeta et mun enkku on surkee mut hyvin ymmärettiin toisiamme *nauru*
Meidän perheen flunssa on väistymässä joten tänään muksun kans ulos leikkimään, ei enää kuin vähän yli kuukaus ja rinsessa on 3v *ding* *plur*
mariq

Posts: 2,154

#44464 • • mariq
Äsken sato lunta *ding*
Ja Symbis tulee tänään käymään *iloinen*
Ja tää kämppä alkaa jo näyttää ihan kämpältä *nauru*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

sapeli

Posts: 11,768

#44465 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to päivän :):

mariq, 12.10.2009 14:09:
Äsken sato lunta *ding*



Metsälässä pyryttää yhä! *hihu* Äkkiä toi tosta kuiteski loskaks sulaa. *igor*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

yertle

Posts: 421

#44466 • • yertle
Telkkarissa on upee japanilaisnainen pesee autoa, päällänsä pienen pieni minihame. Mutta sohvalla ukko hyppää ihan innoissaan pystyyn ja tokasee että "UIUI!! ..... UPEE SKYLINE!"

On se niin <3
wiwi

Posts: 1,575

#44467 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Sain siskon Balilta lähettämän kirjeen ja paketin. <3

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Amma

Posts: 2,383

#44468 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Ihan järjetön rengassäätöpäivä.
Piti aamulla olla klo 8 hakemassa uusia kesärenkaita 10km:n päästä. Huollon pihalla todettiin, ettei oo lukkomutteriavainta (tjsp) mukana. Uus aika ti-aamuksi ja kotiin kääntämään auto ja autotalli ympäri. Avainta ei näy, ei kuulu. Autoliikkeeseen kysymään, saako ne niitä auki tai voiko tilata uuden avaimen. Ei oo välineitä avaamiseen, ei voi tilata uutta avainta, mutta tilattiin Belgiasta uusi mutterisarja, joka ois Suomessa pe:na. Muutaman sadan metrin päähän kysymään rengasliikkeestä, josko ne sais mutterit irti - juuei. Seuraava liike 15 km:n päässä - joo, to-aamuna voidaan yrittää hajottaa ne. OK, joten ti-aamun rengasajan peruutus, koska ei oo renkaat siihen mennessä irti autosta. Tässä vaiheessa klo oli n. 15. Tulin kotiin hengittämään ja pohtimaan, että missä ihmeessä se voi olla. Vähän väsymys paino, kun olin nukkunu aamulla klo 3-7.20.

Avainta oli ollut tapana säilyttää hedelmäpussissa, joka oli ollut solmittuna ristikkoavaimeen. Olin joskus miettiny, että se on vähän epäkätevää ja että jos avaimen vaikka teippais kiinni ristikkoavaimen päähän. Iskä vielä käänsi alkuillasta autotallia ja autoa ympäri. Klo 18 tuli viesti "Hehheh, arvaa mitä löysin ja mistä?" Joo. Avain oli nätisti teipattuna ristikkoavaimeen ja yhdistelmä oli ollut koko päivän autossa mukana. Ihan oon tainnu omin pikku kätösin sen siihen teipata viime keväänä renkaidenvaihdon yhteydessä. Ai mikä puusilmä? :,D

No, nyt on kesärenkaat irti ja nastat alla. Kyllä kelepaa. :)

--
*etsiskel*

Amma

Posts: 2,383

#44469 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Vianor Tammisto, yhteystiedot:

Ajo-ohjeet
Bauhausin vieressä.


Lyhyestä virsi kaunis. :D

--
*etsiskel*

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#44470 • • Aurinkoneiti
Siskoni koira tuli kyläilemään pariksi päiväksi.
Janisa

Posts: 2,226

#44471 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Replying to päivän :):

Amma, 13.10.2009 13:43:
Vianor Tammisto, yhteystiedot:

Ajo-ohjeet
Bauhausin vieressä.


Lyhyestä virsi kaunis. :D



:DDD

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Banda

Posts: 121

#44472 • • Banda suloinen rääväsuu
Näin kauppisaikaisen luokkakaverin jolle en sillon kauppisaikoina uskaltanut edes puhua, ja nyt juteltiin kuin vanhat kaverit :D

--
*jiihaa*

Freja

Posts: 8,775

#44473 • • Freja Sihteeri
Oon saanu tänään hirmusti aikaseks, ja kaiken lisäks oon silti ajois kotona ^^

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

fosforic

Posts: 120

#44474 • • fosforic
Teatteri-ilmaisun perusteet *nauru* juuri tätä kaipasin, vaikka välillä on vähän*blush* ei se haittaa eteenpäin vaan*hih*

--
reality sucks!

Jone

Posts: 8,258

#44475 • • Jone Archibald Haddock
Tänään on ollut hyvä päivä. Pääsin hetkellisesti paistattelemaan naislauman huomion keskipisteenä ja ammatillisestikin on ollut mukavaa. Lisää näitä. Tekevät kovasti hyvää egolle ja oon vissiin jo tarpeeksi vanha ettei se kuitenkaan paisu pullataikinan lailla ihan helposti.
Avatar
#44476 • • astaroth Guest
- palkkanauha tuli postissa, ensimmäinen lajiaan sitten helmikuun
- alkaa saada keskeneräisiä projekteja valmiiksi, kun vähän rypistää
- käytin käytännössä turhaan koulupäivään vaivautumisen hyödyksi
- vaaka näyttää juuri alle 90kg (vaikkakin tyhjällä vatsalla)

life is good
Freja

Posts: 8,775

#44477 • • Freja Sihteeri
saan tänään uuden koneen ihhh ^_________________________________________^
Ei enää läppärillä säätämistä ja hitailua ja ja ja vanhoja ohjelmia, tervetuloa uutuus!

*plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kinderi

Posts: 1,783

#44478 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Vantaalla kun soitin lekuriaikaa, eka aika löyty jostain 3-4 viikon päästä. Vaikka oisit sanonu että asialla ois suht hoppu(niinkun mulla kun ei käsi liikkunu _o/).
Kirkkonummella kun soitat EI-kiireellistä aikaa, löytyy vapaa aika muutaman päivän päästä.

Gotta looove lande *sydän*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

kinderi

Posts: 1,783

#44479 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to päivän :):

astaroth, 13.10.2009 23:38:
- vaaka näyttää juuri alle 90kg (vaikkakin tyhjällä vatsalla)

life is good



..puntarillahan käydään vaan tyhjällä vatsalla, aamulla, heti kakkaamisen jälkeen.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Minnalilla

Posts: 418

#44480 • • Minnalilla
SAIN TÖITÄ!!! *plur* *plur*

toivottavasti onnais täl kertaa ja olis mieluiden duuni *hymy*

--
tilulileii!