Ulkona on ihan mielettömän ihana ilma! Ei tuule, aurinko paistaa, lämmittää, lehdet ovat kauniin värisinä.. Aah hitsi et hymyilytti vaan kun kaikkialla näkyi kauneutta.
Vaikka nyt huippaakin aika lailla niin on silti muksa fiilis. Eilen oli huippukiva ilta, Greciassa oli loistavat safkat, näki paljon tuttuja ja oon tainnu vaa nauraa koko illan. hihuu ^^
Kullalla alko tänään työt!
Kirjoittelin tänään yhden ihanan otuksen kans & sain todeta et mun enkku on surkee mut hyvin ymmärettiin toisiamme
Meidän perheen flunssa on väistymässä joten tänään muksun kans ulos leikkimään, ei enää kuin vähän yli kuukaus ja rinsessa on 3v
Telkkarissa on upee japanilaisnainen pesee autoa, päällänsä pienen pieni minihame. Mutta sohvalla ukko hyppää ihan innoissaan pystyyn ja tokasee että "UIUI!! ..... UPEE SKYLINE!"
On se niin <3
•
•
wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Sain siskon Balilta lähettämän kirjeen ja paketin. <3
•
•
Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Ihan järjetön rengassäätöpäivä.
Piti aamulla olla klo 8 hakemassa uusia kesärenkaita 10km:n päästä. Huollon pihalla todettiin, ettei oo lukkomutteriavainta (tjsp) mukana. Uus aika ti-aamuksi ja kotiin kääntämään auto ja autotalli ympäri. Avainta ei näy, ei kuulu. Autoliikkeeseen kysymään, saako ne niitä auki tai voiko tilata uuden avaimen. Ei oo välineitä avaamiseen, ei voi tilata uutta avainta, mutta tilattiin Belgiasta uusi mutterisarja, joka ois Suomessa pe:na. Muutaman sadan metrin päähän kysymään rengasliikkeestä, josko ne sais mutterit irti - juuei. Seuraava liike 15 km:n päässä - joo, to-aamuna voidaan yrittää hajottaa ne. OK, joten ti-aamun rengasajan peruutus, koska ei oo renkaat siihen mennessä irti autosta. Tässä vaiheessa klo oli n. 15. Tulin kotiin hengittämään ja pohtimaan, että missä ihmeessä se voi olla. Vähän väsymys paino, kun olin nukkunu aamulla klo 3-7.20.
Avainta oli ollut tapana säilyttää hedelmäpussissa, joka oli ollut solmittuna ristikkoavaimeen. Olin joskus miettiny, että se on vähän epäkätevää ja että jos avaimen vaikka teippais kiinni ristikkoavaimen päähän. Iskä vielä käänsi alkuillasta autotallia ja autoa ympäri. Klo 18 tuli viesti "Hehheh, arvaa mitä löysin ja mistä?" Joo. Avain oli nätisti teipattuna ristikkoavaimeen ja yhdistelmä oli ollut koko päivän autossa mukana. Ihan oon tainnu omin pikku kätösin sen siihen teipata viime keväänä renkaidenvaihdon yhteydessä. Ai mikä puusilmä? :,D
No, nyt on kesärenkaat irti ja nastat alla. Kyllä kelepaa. :)
•
•
Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Tänään on ollut hyvä päivä. Pääsin hetkellisesti paistattelemaan naislauman huomion keskipisteenä ja ammatillisestikin on ollut mukavaa. Lisää näitä. Tekevät kovasti hyvää egolle ja oon vissiin jo tarpeeksi vanha ettei se kuitenkaan paisu pullataikinan lailla ihan helposti.
- palkkanauha tuli postissa, ensimmäinen lajiaan sitten helmikuun
- alkaa saada keskeneräisiä projekteja valmiiksi, kun vähän rypistää
- käytin käytännössä turhaan koulupäivään vaivautumisen hyödyksi
- vaaka näyttää juuri alle 90kg (vaikkakin tyhjällä vatsalla)
saan tänään uuden koneen ihhh ^_________________________________________^
Ei enää läppärillä säätämistä ja hitailua ja ja ja vanhoja ohjelmia, tervetuloa uutuus!
Vantaalla kun soitin lekuriaikaa, eka aika löyty jostain 3-4 viikon päästä. Vaikka oisit sanonu että asialla ois suht hoppu(niinkun mulla kun ei käsi liikkunu _o/).
Kirkkonummella kun soitat EI-kiireellistä aikaa, löytyy vapaa aika muutaman päivän päästä.