päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,659,082 views

Avatar
#42241 • • astaroth Guest
uudet luurit! uudet luurit! uudet luurit! uudet luurit!

aivan sanoinkuvaamattoman ihanaa pystyä kuuntelemaan musiikkia inhimillisestä äänilähteestä puolen vuoden senkuttoman ajan jälkeen :)))))))
Pätkis

Posts: 1,038

#42242 • • Pätkis Pikkis

wiwi, 18.1.2009 22:07:
Ketonen ja Myllyrinne pelastaa sunnuntain! :)


Mitämitämitä tuleekse taas *whaat*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

NextAce

Posts: 2,505

#42243 • • NextAce Alienated
Paras viikonloppu taas aikoihin takana :)

--
-Alienation-

-----

Anu

Posts: 158

#42244 • • Anu
-Huh huh! Kyllä kannatti raahata itsensä puoliväkisin spinningiin -ohjaajana oli joku suklaasilmäinen espanjan lahja spinningille, ruskettunut, lihaksikas enrique-iglesias-potenssiin-monta!

...mä toivon, että pyörälle roiskuneet pisarat oli hikeä otsalta eikä kuolaa... *kuolaa*
Late

Posts: 3,441

#42245 • • Late team Lasse
Pasila <3
Avatar
#42246 • • jesus Guest

Late, 19.1.2009 21:39:
Pasila <3



*piis**pepsodent*

Kyösti Pöysti: "Mua pelottaa niin että mun päässä soi tekno!" =DD
Takyon

Posts: 2,945

#42247 • • Takyon Möwkö
Oli kyllä timanttinen aloitus pasilan kakkoskaudelle <3

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

calvin

Posts: 513

#42248 • • calvin
Rauno Repomies is back *nauru*
tomppi

Posts: 1,600

#42249 • • Edited tomppi thzombie ™
Tänään vaihtuu valta jenkeissä. Onnea vaan Obamalle, sellaisen sotkun Bush & Co. ovat kyllä tehneet että piip.

--
My fellow Americans. I&#039;m pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

titi

Posts: 59

#42250 • • titi
Oon taas herännyt vähän hekiin.
Löysin hyvää, paino sanalla hyvää musiikkia taas kuunneltavaksi.
Tajusin et mulla on paceihin lippu ja vapaatakin sillon. ja oon ihan super onnellinen vaan tästä..
(..idiootilla ilmaset.)

Saako nyt hymyillä niin että hampaat näkyy?*pepsodent*
Decion

Posts: 1,569

#42251 • • Decion Koneradio
kouluun pääsi taas krapulasta huolimatta :)

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Jinx

Posts: 2,615

#42252 • • Jinx Superfeminine

tomppi, 20.1.2009 00:20:
Tänään vaihtuu valta jenkeissä. Onnea vaan Obamalle, sellaisen sotkun Bush & Co. ovat kyllä tehneet että piip.



Jotenki tunuu et tohon Obamaan kohdistetaan pelottavan suuria odotuksia. Varmasti tulere olemaan ihan hyvä pressa mut tuntuu et ton odotetaan ratkaisevan kaikki maailman ongelmat.
sit asiaan Päivän :) on se tutkimukselle tuli jatkorahoitusta.

--
Pyllykkä

noena

Posts: 3,138

#42253 • • noena first breath after coma
Ai kamala ku alko punastuttaa, hymyilin ja toivotin hyvät huomenet yhelle työntekijälle kun se tuli ovesta sisään ja se sano mulle takaisin et kiitos, nyt tuntuu aamu heti paremmalta *blush* *tirsk* *iloinen*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Euphoria

Posts: 542

#42254 • • Euphoria 4 everyone
Kylpylään mars! :)
wiwi

Posts: 1,575

#42255 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Pätkis, 19.1.2009 17:18:
---
wiwi, 18.1.2009 22:07:
Ketonen ja Myllyrinne pelastaa sunnuntain! :)
---
Mitämitämitä tuleekse taas *whaat*


Joo! Sunnuntai-iltana. Pirun miellyttävä yllätys, varsinki kun olin yrittäny kattoa väkisin jugistylea, joka ei toimi millään tasolla. :)

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

mayah

Posts: 11,313

#42256 • • mayah Hermostuksesta vapiseva skenekingi
Elämä *pihkassa*

--
Being happy is what I do best ^_^

Chrisdyan

Posts: 479

#42257 • • Edited Chrisdyan
tää kyl tapahtu pari pv sit junassa, siel joku jäbä makoili jo valmiiks penkeillä, ja höpöttäen jotai puhelimee, no koko junamatkan ajan sit saiki kuunnella ku se tyttöystävänsä kans väitteli puhelimessa

"sä et ees yritä, oon viimeset 2kk yrittäny, sä et yritä, ai sä lasket kuinka monta kertaa mä oon soittanu sulle nyt vkl aikana, sä oot soittanu 3 kertaa mä oon soittanu 3 kertaa, sä et ees yritä, mikä se viesti oli ? mikää ei oo hyvä ku en viestittele, ja ku viestittelen"

enkä ollu ainoo joka siel naureskeli niitten keskustelulle, nii huvittavaa kuunneltavaa ku teinit väittelee kuka yrittää ja kuka ei ja monta kertaa soiteltu jne. *lmao*

josta tuli mielee et ite oon varmaa maailman huonoin puhelimella viestittelijä, ennemmin keskustelen kasvotusten ku puhelimen välityksellä.


ja sit tietenki "GO OBAMA GO" meinaa kumota yli 200 bushin tekemää päätöstä YEAH

--
Hikitomori

Lyylikki

Posts: 2,975

#42258 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

jesus, 19.1.2009 21:46:
---
Late, 19.1.2009 21:39:
Pasila <3

---

*piis**pepsodent*

Kyösti Pöysti: "Mua pelottaa niin että mun päässä soi tekno!" =DD



Lollers *vink*

Mua taitaa pelottaa aika monena viikonloppuna...
Yonna

Posts: 372

#42259 • • Yonna
Feeling goooood!*plur**sydän*
Liina

Posts: 161

#42260 • • Liina Ratamurmeli
Sain äsken ihanan lahjan yllättävältä taholta (ilmeisesti oli joululahjaksi tarkoitettu, mutta sain sen vasta nyt). Tai lahja itsessään ei niinkään ole ihmeellinen, vaan megasulosta se, miten joku on nähnyt semmosen vaivan mua/meitä (muutama työkaveri sai saman lahjan) ajatellen *plur* *hihu*