päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,633,424 views

Sinza

Posts: 2,227

#25581 • • Sinza
Lumisade *sydän*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

mousez

Posts: 85

#25582 • • mousez Amatimies
Jeiii!!!
Viikonloppu ja lunta tulee taivaan täydeltä*jiihaa*
Mellu-

Posts: 4,006

#25583 • • Mellu-
sain myytyy mun vanhan auton pois *jiihaa* ny pääsee maksaa sitte 151e sähkölaskun *dissaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

paupau

Posts: 655

#25584 • • paupau Tuhma Bambi
Voi harmi! Voi hitto! Just kun oli sellai fiilis ettei yhtää olis huvittanu duuniin lähteä tänää ja hu. Kaverin mielestä viikon jatkunu kurkkukipu ei ollu normaalia ja passitti mut lääkärille. Ja angiinahan se oli! Voi dam!!!! Pomo-raukka!
Verano

Posts: 4,649

#25585 • • Verano Merituuli
Aivan ihanaa ollut ja kaikki mennyt hyvin :)
innae

Posts: 1,377

#25586 • • innae PaskaJätkä
Lisää lääkkeitä jos vaikka tämä saatanan tauti kuolisi. Oli poskiontelon tulehdus aluillaan.
Kiva viikonloppu tulossa :)

--
PaskaJätkä

merqus

Posts: 1,010

#25587 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Aamun :) Kömmin aamulla hirveässä pöhnässä suihkuun ja ei menny ku varmaan 10min ni muru tuli sinne perässä ja ilmotti, että voi heittää mut autolla töihin. Keitti vielä aamukahvitkin siihen päälle *sydän* Jakso työpäivänkin paaaljon paremmin
Aamu

Posts: 999

#25588 • • Aamu you had me at hello
hoho

huudatetaa naapurinkaa kilpaa sterkkoja

MÄ AION VOITTAA VOITAN VOITAN VOITAN

--
Do you think the expansion will make me fat?

Lenita

Posts: 1,423

#25589 • • Lenita

Jammailija, 26.1.2007 11:31:
Mun tortillapohjat ei meinaa millään onnistuu: Laitoinpa uuniin tai mikroon, niin sit ku oon mättäny sen päälle kauheen kasan kaikkee tölmyä ja koitan alkaa kääräsee rullalle, ni huomaan sen muuttuneen näkkäriksi. No sit vaa ajattelee, että se on näkkileipä, jossa on kaikkee sälää päällä*hih*. Ja ei ku syömään!*mums**nauru*



Mä oon tortillojen grand masterilta Josbelta oppinut, et niitä pitää lämmittää kuivalla pannulla molemmilta puolilta silleen et ne vähän ruskettuu. Samalla kun sen kääntää voi siihen laittaa muutaman siivun juustoa sulamaan. Sillon niistä tulee ainakin mun mielestä hyviä, vähän rapsakoita mut ei ihan kivikovia.

Tosin mä en sellasesta ihan lötköstä ees tykkää, joten jos sellaista tavoittelet, niin sit ehkä kastelu ja mikroon.

--
^_____________^

Takyon

Posts: 2,945

#25590 • • Takyon Möwkö

Lenita, 26.1.2007 17:45:
---
Jammailija, 26.1.2007 11:31:
Mun tortillapohjat ei meinaa millään onnistuu: Laitoinpa uuniin tai mikroon, niin sit ku oon mättäny sen päälle kauheen kasan kaikkee tölmyä ja koitan alkaa kääräsee rullalle, ni huomaan sen muuttuneen näkkäriksi. No sit vaa ajattelee, että se on näkkileipä, jossa on kaikkee sälää päällä*hih*. Ja ei ku syömään!*mums**nauru*

---


Mä oon tortillojen grand masterilta Josbelta oppinut, et niitä pitää lämmittää kuivalla pannulla molemmilta puolilta silleen et ne vähän ruskettuu. Samalla kun sen kääntää voi siihen laittaa muutaman siivun juustoa sulamaan. Sillon niistä tulee ainakin mun mielestä hyviä, vähän rapsakoita mut ei ihan kivikovia.

Tosin mä en sellasesta ihan lötköstä ees tykkää, joten jos sellaista tavoittelet, niin sit ehkä kastelu ja mikroon.



Ei vedelläkään mitään ihan lötköjä tule mun muistakseni. Ellei sitten ihan litimäräksi kastele *nauru* Pari roiskasua on siis aika bueno :)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

aleksisi

Posts: 282

#25591 • • aleksisi
palkankorotus

--
siellä missä jatkot..

rose

Posts: 1,047

#25592 • • rose vakaasti epävakainen
paljon lunta *sydän*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Mellu-

Posts: 4,006

#25593 • • Mellu-
tein pitkästä aikaa kreikkalaista salaattia itselleni ja näin vielä hyvännäkösen mieshenkilön kaupassa kun unohtui salaattikastike ostaa edellisellä reissulla (toni ei vedä ny niitä mustia sukkia sitten jalkaa),ostin myös hyvii moilasen sämpylöitä ja kohta teen herkkuleipiä ja otan iiiison kipollisen sallaattia ja meen kattomaan jonkun leffan onnellisena tuolle rähjäiselle sohvan kuvotukselle.


ihaa kun on ollu aikaa itselle ja tänäänkin sama.. aaaaaah

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

-V-

Posts: 587

#25594 • • -V-
Murrrrmeli *plur**plur**plur**plur*
sts

Posts: 7,969

#25595 • • sts Sama pyynti aitta!
Siivosin koko hemmetin kämpän! \o/ Kylpyammekki kiiltää!
hemuz

Posts: 2,178

#25596 • • hemuz kätevä emäntä

aapee, 26.1.2007 13:50:
Ymmärtäväinen esimies jonka kanssa pystyy puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä. *joo*



Mikä se sellanen oikee on *ding*
Yks sellanen kiitos mullekki!
Avatar
#25598 • • tanja Guest
Mulla on maailman paras äiti ja perhe <3!!!
*sydän**sydän**sydän*
Mimir

Posts: 1,366

#25599 • • Mimir Rouva Yninä
Kiksutyynyt ja tulppaanien hoitaminen *plur**jiihaa*

--
[Wings are growing on her.]

Flügel

Posts: 212

#25600 • • Flügel Leicht begeistert
Paradise 2007 kirjaimellisesti nurkan takana!! *jiihaa*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali