päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,646,062 views

wiwi

Posts: 1,575

#36261 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Aamupala. :)

Ja tietty se, että paras ystäväni huomaavaisesti soitti viideltä aamulla kun puhelimeni ei ollut äänettömällä ja edessä herätys puoli seitsemältä.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Miltzu

Posts: 188

#36262 • • Miltzu
- Kaverit, jotka ovat eilisiltana täyttäneet mun sähköpostin tsemppaamisilla ja kannustuksilla pistää nimet paperiin ja muuttaa jenkkeihin vuodeksi. Ihanaa kun mun rakkaimmat haluaa lähettää mut atlantin toiselle puolelle <3
- Eilen hyvässä hengessä käyty rakentava parisuhteen tulevaisuuskeskustelu "ei seurustella mutta ollaan exclusive ja nimitän sua kullaksi" -tyypin kanssa <3
- Kunnarin Lifter, joka soi repeatilla <3

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Avatar
#36263 • • Säty Guest
Olen vaan iloinen, muutosta ilmassa ja viel positiivisella tavalla:D
Jinx

Posts: 2,615

#36264 • • Jinx Superfeminine
Aamiainen.

--
Pyllykkä

Santutar

Posts: 405

#36265 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Kissa hyppäs klo. 9 aamulla naaman päälle ja ilmoitti et häntä voi nytte silitellä *tirsk* Ei tolle otukselle voi olla vihanen *plur*
Sallakat

Posts: 2,220

#36266 • • Sallakat jungle, baby !

Santutar, 21.2.2008 09:52:
Kissa hyppäs klo. 9 aamulla naaman päälle ja ilmoitti et häntä voi nytte silitellä *tirsk* Ei tolle otukselle voi olla vihanen *plur*



kissat *sydän* *plur*
anis

Posts: 2,451

#36267 • • anis
Onneks enää nää kaks pvää ja sitten pääsee kahden päivän vapaalle : )

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#36268 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
jihaaaaaaaaa

--
suomen virallinen totuus

sapeli

Posts: 11,768

#36269 • • sapeli jokukukamikä?
On kyl aika ylenpalttisen tyytyväinen olo monin puolin. *hymy* Oli mukava palata töihin sairastelun jälkeen, täällä on mukavia ihmisiä, kaikki sujuu hiljaisen hiihtolomakauden ansiosta kuin tanssi (sellainen raukea valssi, vaikkapa), ja tämä on mielekästä käyttöä omalle ajalle - ja mikä tärkeintä, palkka juoksee vaikka olisi kuinka hiljaista. Siitä taas saa turvallisuudentunnetta, vaikka onkin isoja laskuja painamassa niskaan niin tietää että kun on kiinteät tulot niin ne saa hoidettua pois ajallaan. *joo*

Viikonloppu oli tavallaan aika katastrofi ja alkuviikko meni vuoteen omana, mutta toisaalta siinä päätyi viettämään paljon aikaa toisen kanssa - ja oikeasti toisen kanssa eikä molemmat omilla tietokoneilla - ja se teki kyllä hyvää. Oli sairastelun väärti. *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Miinapiina

Posts: 3,494

#36270 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
eilisen :)
oltiin työkamujen kans keilaa ja kaljottelee, oli niiii kivaa *pepsodent*
ja sit tein yhen jutun, joka on oikeestaan O___o ja *whaat* ja *ding* ja *pihkassa*
*tirsk* nyt vähän ehk jännittää *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

mariq

Posts: 2,154

#36272 • • mariq
Tänään mennään shoppaamaan Uusi Sänky Uuteen Kotiin *jiihaa* *plur*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

drifter

Posts: 834

#36273 • • drifter RoadMonkey | K1
Onnistuin yhden lounaan ajan pitämään katseet kurissa _enkä_ tuijottanu kertaakaan naispuolisen työkaverini (liiankin paljastavaan) kaula-aukkoon... Tavallaan se vaan on niin kurjaa olla mies mut voitinpa oman eläimellisen itseni (*GrrraurS!*) ainakin tän kerran! *iloinen**pahis*

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

epicuros

Posts: 7,734

#36274 • • epicuros
Löyty helmi *sydän*

--
Valid criticism does you a favor.

MissKoo

Posts: 1,289

#36275 • • MissKoo
Päässä pyörii vaan sisustaminen *nauru* On kaikkee ihanaa hankittavaa! Nyt kun jumalaton stressi laukes asuntokuvioista, kaikki on vaan niiiiiiiiin kivaa *plur* *sydän* *plur*
crissy

Posts: 1,958

#36276 • • Edited crissy
päivän ehdoton *plur* mun "sisko" eli oikeesti täti joka on mulle yks tärkeimpiä ihmisiä elämässä ilmoitti et ne vihdoinki menee naimisiin!!!

seurustelua/kihlausta on takana melkein 13v ja kaks esimurkkuiäs olevaa mukulaa hommattuna

siis voiko ihminen olla ilosempi toisen puolesta!!! *plur* niin mahtavaa!! elokuussa tanssitaan sitte häitä!
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#36277 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
mun kadonneet matkatavarat löyty, huh! laukussa oli
esim. yli 40 vinyyliä ja kasa vanohja Nintendo -ja Sega
-pelejä... oli melkein pala kurkussa ku laukku katosi :D

--
dasinoaisnvs

nomic

Posts: 4,120

#36279 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Saan lasit parin viikon päästä. Näkee sitten jotain sentään. *hihu*
Jocular

Posts: 1,359

#36280 • • Jocular Janni
Pomo myöns, että porukka on töiden kanssa ihan pulassa, kun päästivät mut siirtymään toiseen duuniin ja jatkamaan täällä vaan osa-aikasena. *pahis*

Noh, itepähän kyselivät kierrellen sitä summaa millä mä taloon jäisin ja kun eivät suoraan kysyneet, niin en sitten suoraan vastannut ja kappas kun toinen duuni vei mennessään ^^

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.