päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,645,217 views

Jone

Posts: 8,258

#18101 • • Edited Jone Archibald Haddock
Tää nyt on enemmän "päivän :D" kuin "päivän :)", mutta menköön että saan tän johonkin talteen.

[10:47] Tontsis: Jonella on sellanen tyyli, et sillon ku se ei osaa sanoa mitään mulle, ni sillon se toitottaa, että oon tyhmä ja hän ei puhu enää mulle, mut sit ku se keksii jotain mielestään fiksua, ni taas on muurit purettu :D

[10:47] Tontsis: vitun spede

[10:52] Tontsis: Jone, kiitos sinun. Kuka vittu jaksaakaan sun kanssas väitellä, ku teksti yrittää olla fiksumpaa ku rahkeet riittää ja lisäks itsekeskeistä tilitystä sheriffintähti rinnassa

[10:53] Tontsis: Pyydä nyt isäski vielä mukaan keskusteluun ja perusta pari bilekuvausorganisaatiota ja paitalafkaa :D

[10:55] Tontsis: Vitun design-ihme Väänänen.



Et seuraavan kerran kun Tontsis tulee mainitsemaan mulle älyllisestä ylivertaisuudestaan ja siitä kuinka se on syynä siihen etten erityisen paljon perusta "keskusteluista" sen kanssa, niin eiköhän tämä kerro ihan alusta loppuun onko syynä se vai joku muu asia.
Jaques

Posts: 1,390

#18102 • • Jaques HUGC / So Nice!

Jone, 5.5.2006 11:11:
clips



On se Töntsis kyl näppärä veikkonen!!*nauru*

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Verano

Posts: 4,649

#18103 • • Verano Merituuli
Joku saattaisi ehkä kyseenalaistaa lainaamisen muualta, tiedä häntä.
Jone

Posts: 8,258

#18104 • • Jone Archibald Haddock

Verano, 5.5.2006 11:48:
Joku saattaisi ehkä kyseenalaistaa lainaamisen muualta, tiedä häntä.



Eli en olis saanut ottaa Tontsismeja talteen sanomalaatikosta ja dumpata tänne esille? No siinä mielessä lienet oikeassa, että mies itse tuskin erityisemmin perustaa tosta, koska lausahdukset ovat niinkin fiksuja kuin ovat. *hihu*
Avatar
#18105 • • Annakins Guest

Jone, 5.5.2006 12:02:
---
Verano, 5.5.2006 11:48:
Joku saattaisi ehkä kyseenalaistaa lainaamisen muualta, tiedä häntä.

---


Eli en olis saanut ottaa Tontsismeja talteen sanomalaatikosta ja dumpata tänne esille? No siinä mielessä lienet oikeassa, että mies itse tuskin erityisemmin perustaa tosta, koska lausahdukset ovat niinkin fiksuja kuin ovat. *hihu*



Koska sun lainaus on yksipuolinen, niin keskustelua lukematon ei voi tietää mitä "Jonesmeja" mahdollisesti olet niihin vastaillut.
Verano

Posts: 4,649

#18106 • • Verano Merituuli

Annakins, 5.5.2006 12:09:
---
Jone, 5.5.2006 12:02:
Eli en olis saanut ottaa Tontsismeja talteen sanomalaatikosta ja dumpata tänne esille? No siinä mielessä lienet oikeassa, että mies itse tuskin erityisemmin perustaa tosta, koska lausahdukset ovat niinkin fiksuja kuin ovat. *hihu*

---


Koska sun lainaus on yksipuolinen, niin keskustelua lukematon ei voi tietää mitä "Jonesmeja" mahdollisesti olet niihin vastaillut.



Ja tuon _lisäksi_ ihan yleisesti tulee mieleen muutama henkilö tältä(kin) forumilta, jotka kirjoittelevat melkeinpä ainoastaan sanomaboksiin varmaankin osittain sen takia, etteivät heidän kirjoituksensa tallentuisi jälkipolville.

Kaiken lisäksi esimerkiksi äm tunnetusti vastustaa tekstiensä siirtelyä *nauru*
Verano

Posts: 4,649

#18107 • • Verano Merituuli
Huomionarvoinen seikka on vielä sekin, että monesti asiayhteydestään irrotetut kommentit voivat antaa asiasta vääristyneen kuvan. Miettii nyt sitten vaikka iltapäivälehtien lööppejä tai vaikkapa nimimerkin a nasevia heittoja sanomaboksissa.
Foxmagon

Posts: 1,329

#18108 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Lallatilallal *plur* Nyt on taas uus peniksenjatke.
http://www.datavis.com/images/DIGL/082966213427L.gif

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

devisss

Posts: 345

#18109 • • devisss superhero.
Lueskelen klubbaria takapihan auringossa *pepsodent*

Ihan ku olis kesä.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

-lera-

Posts: 394

#18110 • • -lera-
saatiin pomolta jädee töissä viikonlopun kunniaksi *kuolaa*
Sphyxia

Posts: 3,308

#18111 • • Edited Sphyxia Maracujá!
Aurinko + terassi + paljon todella hyviä ystäviä. Päivä on lähtenyt käyntiin todella mukavissa merkeissä. Olipa sortsi-ilma tänään. *plur* Ja illemmalla sitten RADeihin. Ja senkin lisäksi pääsee pian Tukholmaan!

Hieno päivä. *hymy*
Janisa

Posts: 2,226

#18113 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Sain muutaman päivän odottelun jälkeen odotetun ihmisen linjoille ja kuulin kuulumisia Floridan yöstä... *jiihaa*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Amma

Posts: 2,383

#18114 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Äyäyäy.

Oon:
- saanu tehtyä rästissä olleita juttuja
- käyny kuvaamassa arskanpaisteesta nauttivia kavioeläimiä
- nauttinut itse arskanpaisteesta
- saanu tilattua ja toimitettua tutulle nahankorjaustyökaluja
- ulkona on lämmintä ja arska paistaa (..miksi mä istun sisällä koneen*täh* Eiku joo, pitää laittaa jokunen sata kuvaa koneelle)

Tätä menoa saan ehkä tänä vuonna tehtyä loppuun viimeisimmän koulun päättötyön, jonka piti olla valmis vasta 2 vuotta sitten. *hihu*


Ja mun tonnikeijukullannuput oli eilen telkkarissa! *plur* Ohjelma oli tietenkin Baari, josta en muuten pahemmin perusta, mutta karvajalat esiintyi oikein edukseen - varsinkin Pintti, joka nappas ensi töikseen Miraa hihasta kiinni (niin, ei pidä tunkea kättä Koffin hevosen turpaan). *tirsk*

Vkl:ksi maakuntamatkailua Ypäjällä, valokuvaamista, tuttuja, heppatuttuja ja ties mitä (esim. viinaa). Aika siistii.

Äyäyäy.

--
*etsiskel*

sale

Posts: 1,235

#18115 • • sale
Tänään alkoi reilun viikon pituinen odotettu talviloma!!!*iloinen*
Avatar
#18116 • • Equalizer Guest
Koht alkaa jääkiekko*iloinen*
AaKo

Posts: 637

#18117 • • AaKo Tosi veivaaja
tänään kaupungilla kävellessä, huomasin jotai ihmeellistä..mihis naisten vaatteet on kadonneet!!!?? kävellään niin vähissä/niukoissa vaatteissa et huhhuh*slurps* ..hyvä ettei tullut niskat kipeeksi

-->meen runkulle!! *nauru*

--
En se mää ollut!!!

alphamagic

Posts: 3,628

#18118 • • alphamagic
Työpvä vihdoin ohi, alkon kautta alppariin kullan kaa päihtymään! *hihu* *plur*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

onni3mk

Posts: 3,973

#18119 • • onni3mk Onni on.
On vaan ihan kiva fiilis. *hihu*

Söin ruuan parvekkeella, ulkona on sandaali ja tpaita keli *sydän* ja jotenkin ei oo mitään, mistä murehtia just nyt.

--
Onni on.

coolcat82

Posts: 771

#18120 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Kesä *plur**plur**plur* Ja lätkän mm-kisat tietenki. Bissee huivii ja huudetaan Suomi voittoon!!!!! *aplodit**aplodit*

--
*sydän* Diamonds *sydän*