päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,630,296 views

anthocyan

Posts: 1,511

#9021 • • anthocyan Kohti valoa...
Sain tehtyy rästitehtävii ja labrois menee hyvin *plur* *iloinen* Ja on kaunis ilma ulkona ja rakastava ihana poikaystävä! *sydän*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

serotonot

Posts: 3,137

#9022 • • serotonot Paul Easy

anthocyan:
on kaunis ilma ulkona ja rakastava ihana poikaystävä! *sydän*


Miks se poikaystävä on ulos jätetty? :(
Bellezaaa

Posts: 573

#9023 • • Bellezaaa Afrodite*

anthocyan:
Sain tehtyy rästitehtävii ja labrois menee hyvin *plur* *iloinen* Ja on kaunis ilma ulkona ja rakastava ihana poikaystävä! *sydän*




Isekin yllätyin eilen labran tentissä ku jäi vain 2 tehtävää tekemättä vaikka tentti oli kokonaisuudessaan 4 sivunen. Aattelin nimittäin, että paperit jää tyhjäks mutta näin ei käynyt.
Ilmeisesti on jotain jäänyt tuonne aivosoluihin...*aplodit*
anthocyan

Posts: 1,511

#9024 • • anthocyan Kohti valoa...

serotonot:
---
anthocyan:
on kaunis ilma ulkona ja rakastava ihana poikaystävä! *sydän*

---

Miks se poikaystävä on ulos jätetty? :(



*nauru* Hitsi Antti sun kaa! *hih* Siis rakastava ihana poikaystävä on olemassa, ihan kotona nyt tällä hetkellä *vink*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Avatar
#9025 • • Marianne Guest
Pääsin uuteen kivaan työpaikkaan *iloinen*
ottonivus

Posts: 148

#9026 • • ottonivus Random juippi
Huomenna ei pääse koneelle joten huomisen :) on vapaapäivä ja piiiitkästä aikaa pääsee yöelämään ulkoilemaan*känni**jiihaa**iloinen*

--
\"anna mennä\"

ZaZa

Posts: 262

#9027 • • ZaZa
Kaks päivää kestäny melkein 40 asteen kuume on laskenu! Huraa! Ja tää hiton angiina alkaa olla paranemassa!
Ja huomen laivalle! *jiihaa*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Fyrisch

Posts: 4,525

#9028 • • Fyrisch
Jos kaikki menee odotetusti nii muutan omaan kämppää 3viikon sisäl.. vähän :) :( O_o fiilis
Tarsu

Posts: 2,449

#9029 • • Tarsu

ZaZa:
Kaks päivää kestäny melkein 40 asteen kuume on laskenu! Huraa! Ja tää hiton angiina alkaa olla paranemassa!
Ja huomen laivalle! *jiihaa*



Hyvä et paranee.
Mut sanon vaan et mä en tossa
tilanteessa lähtis kyllä mihinkään !

Hyvää laivareissuu anyhow..

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

anri

Posts: 890

#9030 • • anri team parempi pitäjä
Olin uimassa ja testasin ekaa kertaa vesijuoksua! *iloinen*
Aika tehokasta, lisäksi saa takuulla hymyn huulille, sen verran oudon näköistä hommaa.

--
don't go halfway - go all the way

Maihku

Posts: 1,186

#9031 • • Maihku neiti hankala
suklaa-banaani jätski*slurps*
sapeli

Posts: 11,768

#9032 • • sapeli jokukukamikä?
Pääsin tutustumaan moneen uuteen kivaan ihmiseen, ja paremmin muutamaan jotka jo aiemmin tunsin *joo* *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

a-j

Posts: 785

#9033 • • a-j
oon lo-pul-ta-kin alkanu kirjottaa mun opinnäytetyötä, tänäänkin useempi tunti jo menny *hihu* *hihu* *hihu*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

lohikarme

Posts: 1,730

#9034 • • lohikarme RitariVittupää

Elvi:
Mä olen huomenna 09.00-20.00 Putkeen duunissa ilman breikkiä ja juttelen taukoomatta asiakkaiden kanssa. Weih! *iloinen* Mitä muuta voi kaivata elämältä *täh* *ding* Joo mä tiiän mä ostan elämän *joo*



Mut moon täällä rakastamassa sua mussu *plur* *hali*

--
Qualis artifex pereo

Avatar
#9035 • • Viola00 Guest
Sain kuulla että saan maaliskuussa palkankorotuksen -> liki 160e/kk nousee kun tulee 2 korostusta. Ja just maaliskuussa kun mulla synttäritki eli kiitti, tän parempaa lahjaa en ois voinu saada *jiihaa*
Tosin.. joutuuhan niitä verojaki sit makselee ja näin, mutta jää sitä edes jotain omaan taskuun extrana..

Lisäks mä oon ihastunut.. tää on siisti tunne *pihkassa* *sydän*
Avatar
#9036 • • Viola00 Guest

Juhgu:
---
Christinah:
Tosin.. joutuuhan niitä verojaki sit makselee ja näin, mutta jää sitä edes jotain omaan taskuun extrana..

---

"edes jotain"? *nauru*

Ei mut, onneksi olkoon.



IhguJuhgu juu, Juuri niin. Ei oo opiskelijalle hyväksi tienata "liikaa". Hyvin äkkiä käy niin että maksaa veroja taas suhteessa helvetisti jollon käteen jää vähemmän.
Chilek

Posts: 112

#9037 • • Chilek monkiii
tänää sokruilee cr.ään...vois nukkuu välil......

--
EN se mää ollu....

aivastus

Posts: 499

#9038 • • Edited aivastus Ärsyttävä
Vapaapäivä *jiihaa*
Kannatti tehdä eilen tuplapitkä päivä, eli olla kokonaiset 2h töissä. Ei tartte sit tänään mennä ollenkaan.

edit. Väärän foorumin hymiökoodeilla ei hymiöt toimi *blush*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

sune

Posts: 2,096

#9039 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Kaikki mun kuvakommentit aina jaksetaan poistaa. *nauru* Kai se pitää vaan olla joka kuvaan että "ihQpLur, te ootte niin ihania ja mul ei oo kenestäkään mitään pahaa sanottavaa"

*enkeli*

--
ei kovin ihku eikä plur

-Kerttu-

Posts: 4,542

#9040 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Murmeli tulee tänään Helsinkiin!!!! *sydän* *jiihaa* *pihkassa* *plur* *iloinen*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..