päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,630,062 views

Jammailija

Posts: 3,224

#9041 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Keeerin:
Murmeli tulee tänään Helsinkiin!!!! *sydän* *jiihaa* *pihkassa* *plur* *iloinen*


Nimenomaan, Sopuli! Kohta oon siellä!*pihkassa*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

sune

Posts: 2,096

#9042 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Juhgu:
---
Pikachu:
Kaikki mun kuvakommentit aina jaksetaan poistaa. *nauru*

---


Luulis tossa vaiheessa kellojen kilkattavan sen verran että ensi kerralla miettii mitä sanoo. Mut eeeeei *justjoo* *nauru*



No ei kilkata *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

mirah

Posts: 257

#9043 • • mirah Starchild
Tänään tulee hyvä päivä!
Ensin hieman helsinkiin ostoksille, ja tapaamaan paria kaveria, ja siitä sitten salille. *jiihaa*
MaSari

Posts: 1,986

#9044 • • MaSari space jammer
Uuuuh, kohta jumppaan hikoilemaan!!!! Ja ennen sitä suihkuun *sydän* harmi vaan et illal on duunii.. Mut ei se mitään!! Ja vähäks oli ihanaa nukkuu kellon ympäri.. *iloinen* ja huomenna lisää!! Jee, VIIKONLOPPU!!!! *jiihaa*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Avatar
#9045 • • Viola00 Guest

Juhgu:
---
Christinah:
---
Hyvin äkkiä käy niin että maksaa veroja taas suhteessa helvetisti jollon käteen jää vähemmän.

---


Eikös se korotettu vero makseta vaan siitä summasta joka menee sen korotusrajan yli? No, enpä noista tiedä kun ei ole ikinä itsellä ollut moisia huolia *nauru*

Tietty Kelan tukiin vaikuttaa myös se, paljonko tienaa vuoden aikana, mutta tukikuukaudet nyt loppuu joka tapauksessa kesken *hih*




Juu, kun tienaa enemmän mitä "sais" niin veroinahan ne sitten yli maksetaan. Nyt jo prosentit ihan tarpeeks isot (ainahan pitää valittaa kun veroja joutuu maksaa vaikka oikeesti se onkin hyvä juttu *ihhih*) joten tympii/pelottaa/ärsyttää tollaset korotukset jo valmiiks. Tosin en oo viittinyt laskee mitään ees vielä joten en tiedä tuleeko ny sit extramaksua.

Onneks en oo koskaan tukia saanut enkä näillä näkymin tuu ihan heti saamaankaan eli siis ympä'ripyöreesti: kyllä ne tulot vaikuttaa tienaamisiin ym mutta tarkkaan en noita muista kun tosiaan itse en oo kädenvääntöön koskaan joutunut tältä osin joten kokemus vähän heikoilla.. *blush*
sleek

Posts: 71

#9046 • • sleek
Koht pitkälle lounaalle. Sit tunti-pari duunii, jonka jälkee voikin jo julistaa vkl:n alkaneeks.
Yei! *hih*

--
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.

Avatar
#9047 • • Marianne Guest
ehana fiilis kun saanut jo vaikka mitä aikaiseksi tälle päivälle*plur* kohta voikin alkaa hyvillä mielin viikonlopun viettoon, odottelemaan huomista peli-iltaa ja Alluja*iloinen*
Twist

Posts: 925

#9048 • • Twist Team Kemuttajat
Työviikko kohta ohi .. . yksi päivä enään *plur*
Pinxu

Posts: 196

#9049 • • Pinxu
Isoveli ja sen tyttis tulee tänne perämettään *plur**sydän*
keijukainen

Posts: 1,599

#9050 • • keijukainen kiksumurmeli
kulta tulee kohta kotii *hihu* ja sain varhaiskasvatuksen tentistä H4

--
*seepla*

Espinho

Posts: 157

#9051 • • Espinho :E

Fyraett:
Jos kaikki menee odotetusti nii muutan omaan kämppää 3viikon sisäl.. vähän :) :( O_o fiilis


WOOO \o/ *jiihaa* Tuparit?

--
No time for the old in-out love,
I've just come to read the meter. *uros*
|,,|_d[òÓ]b_|,,/

Jahas

Posts: 1,435

#9052 • • Jahas
Tuo keväinen sää *sydän*
Shaz

Posts: 324

#9053 • • Shaz team Wittupäät
Nään yhen kivan ihmisen tänään *sydän*
Fyrisch

Posts: 4,525

#9054 • • Fyrisch

Espinho:
Tuparit?



Eiköhän, kunhan selvis ekaks jos se natsaa mulle, viikonpääst selvii! ja sit se pitää saada kuntoo ennen mitää :)
Espinho

Posts: 157

#9055 • • Espinho :E

Fyraett:
---
Espinho:
Tuparit?

---


Eiköhän, kunhan selvis ekaks jos se natsaa mulle, viikonpääst selvii! ja sit se pitää saada kuntoo ennen mitää :)


Oukki doukki mään *iloinen*

--
No time for the old in-out love,
I've just come to read the meter. *uros*
|,,|_d[òÓ]b_|,,/

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#9056 • • Peikkotyttö
Sain eilen kullalta terveisiä,kun se oli telkkarissa*sydän**plur**jiihaa*

--
Groove is in the Heart

-qwr-

Posts: 117

#9057 • • -qwr- antifeidari

Fyraett:
---
Espinho:
Tuparit?

---


Eiköhän, kunhan selvis ekaks jos se natsaa mulle, viikonpääst selvii! ja sit se pitää saada kuntoo ennen mitää :)



Ja vaari hakkaa seinään kepillä! Tunks tunks, turpa kiinni tääl yritetään nukkua. Siis tuparit loppuu kasilta. *nauru*
Fyrisch

Posts: 4,525

#9058 • • Fyrisch

c-vitamiini:
Ja vaari hakkaa seinään kepillä! Tunks tunks, turpa kiinni tääl yritetään nukkua. Siis tuparit loppuu kasilta. *nauru*



aaaahahaha *nauru* Kaikille langattoman kuulokkeet ja mikit!
Chilek

Posts: 112

#9059 • • Chilek monkiii
Orkidean Unity.......

--
EN se mää ollu....

Espinho

Posts: 157

#9060 • • Espinho :E

Fyraett:
---
c-vitamiini:
Ja vaari hakkaa seinään kepillä! Tunks tunks, turpa kiinni tääl yritetään nukkua. Siis tuparit loppuu kasilta. *nauru*

---


aaaahahaha *nauru* Kaikille langattoman kuulokkeet ja mikit!


HOHOH! *nauru* Toi ois Just vähä Rankka! :D

--
No time for the old in-out love,
I've just come to read the meter. *uros*
|,,|_d[òÓ]b_|,,/