46,900 posts, 2,345 pages, 17,088,895 views
Jammailija, 26.1.2007 11:31:
Mun tortillapohjat ei meinaa millään onnistuu: Laitoinpa uuniin tai mikroon, niin sit ku oon mättäny sen päälle kauheen kasan kaikkee tölmyä ja koitan alkaa kääräsee rullalle, ni huomaan sen muuttuneen näkkäriksi. No sit vaa ajattelee, että se on näkkileipä, jossa on kaikkee sälää päällä. Ja ei ku syömään!*mums*
Lenita, 26.1.2007 17:45:
---
Jammailija, 26.1.2007 11:31:
Mun tortillapohjat ei meinaa millään onnistuu: Laitoinpa uuniin tai mikroon, niin sit ku oon mättäny sen päälle kauheen kasan kaikkee tölmyä ja koitan alkaa kääräsee rullalle, ni huomaan sen muuttuneen näkkäriksi. No sit vaa ajattelee, että se on näkkileipä, jossa on kaikkee sälää päällä. Ja ei ku syömään!*mums*
---
Mä oon tortillojen grand masterilta Josbelta oppinut, et niitä pitää lämmittää kuivalla pannulla molemmilta puolilta silleen et ne vähän ruskettuu. Samalla kun sen kääntää voi siihen laittaa muutaman siivun juustoa sulamaan. Sillon niistä tulee ainakin mun mielestä hyviä, vähän rapsakoita mut ei ihan kivikovia.
Tosin mä en sellasesta ihan lötköstä ees tykkää, joten jos sellaista tavoittelet, niin sit ehkä kastelu ja mikroon.
aapee, 26.1.2007 13:50:
Ymmärtäväinen esimies jonka kanssa pystyy puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä.