päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,633,359 views

Jammailija

Posts: 3,224

#25601 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

tanja, 26.1.2007 22:30:
Mulla on maailman paras äiti ja perhe <3!!!
*sydän**sydän**sydän*


Voisin yhtyä tohon äitien hehkutukseen: Äippä kävi laittaa mulle kalakeiton ja hedelmäsalaatin. Lisäx se alko kuuraamaan keittiöni lattiaa, kaappeja (ulkoa ja sisältä, päältä myös), ovia, ikkunoita... *huokaus* Se häsellyksen ja perinpohjaisuuden määrä alko olla jo sitä luokkaa, että mun piti alkaa hätistelee pois ennen kuin mun stressi mittari alko nousee pahaenteisesti*nauru*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Progress

Posts: 955

#25602 • • Progress

Jammailija, 26.1.2007 11:31:
Mun tortillapohjat ei meinaa millään onnistuu: Laitoinpa uuniin tai mikroon, niin sit ku oon mättäny sen päälle kauheen kasan kaikkee tölmyä ja koitan alkaa kääräsee rullalle, ni huomaan sen muuttuneen näkkäriksi. No sit vaa ajattelee, että se on näkkileipä, jossa on kaikkee sälää päällä*hih*. Ja ei ku syömään!*mums**nauru*



ja muista kastella ne runsaasti ennen uuniin/ mikroon laittoa...sillo pysyy pehmeys...ja kuten jo mainittu...EI SAA LAITTAA liikaa lämpöö...voi Jani-pieni...kullannuppu, hellanlettas... *nauru*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Jammailija

Posts: 3,224

#25603 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Progress, 26.1.2007 23:32:
---
Jammailija, 26.1.2007 11:31:
Mun tortillapohjat ei meinaa millään onnistuu: Laitoinpa uuniin tai mikroon, niin sit ku oon mättäny sen päälle kauheen kasan kaikkee tölmyä ja koitan alkaa kääräsee rullalle, ni huomaan sen muuttuneen näkkäriksi. No sit vaa ajattelee, että se on näkkileipä, jossa on kaikkee sälää päällä*hih*. Ja ei ku syömään!*mums**nauru*

---


ja muista kastella ne runsaasti ennen uuniin/ mikroon laittoa...sillo pysyy pehmeys...ja kuten jo mainittu...EI SAA LAITTAA liikaa lämpöö...voi Jani-pieni...kullannuppu, hellanlettas... *nauru*


prkl ei lässytetä! Mun testopisteet sulaa!*uros**nauru*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Progress

Posts: 955

#25604 • • Progress

Jammailija, 26.1.2007 23:34:
---
Progress, 26.1.2007 23:32:
---
Jammailija, 26.1.2007 11:31:
Mun tortillapohjat ei meinaa millään onnistuu: Laitoinpa uuniin tai mikroon, niin sit ku oon mättäny sen päälle kauheen kasan kaikkee tölmyä ja koitan alkaa kääräsee rullalle, ni huomaan sen muuttuneen näkkäriksi. No sit vaa ajattelee, että se on näkkileipä, jossa on kaikkee sälää päällä*hih*. Ja ei ku syömään!*mums**nauru*

---


ja muista kastella ne runsaasti ennen uuniin/ mikroon laittoa...sillo pysyy pehmeys...ja kuten jo mainittu...EI SAA LAITTAA liikaa lämpöö...voi Jani-pieni...kullannuppu, hellanlettas... *nauru*

---

prkl ei lässytetä! Mun testopisteet sulaa!*uros**nauru*




sä oot jani kuule AI-NA se uros! Sonni! Ei sun tarvii mitää esittää, sä OOT! *nauru* ei vaan, mitä oon sua oppinu tuntee, sä oot miehinen mies, mut sussa on monia puolia mitkä välillä jopa on yllättäny mut...siis tunteellisuutta, romantiikkaa, metroseksuaalisuutta, kaikkee...sä oot kuule täydellinen ihmsen jalostuma! *nauru* niin se taitaa olla....*hymy* *hali* *plur* *sydän* *piis*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Jammailija

Posts: 3,224

#25605 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Progress, 26.1.2007 23:37:
---
Jammailija, 26.1.2007 23:34:
---
Progress, 26.1.2007 23:32:
---
Jammailija, 26.1.2007 11:31:
Mun tortillapohjat ei meinaa millään onnistuu: Laitoinpa uuniin tai mikroon, niin sit ku oon mättäny sen päälle kauheen kasan kaikkee tölmyä ja koitan alkaa kääräsee rullalle, ni huomaan sen muuttuneen näkkäriksi. No sit vaa ajattelee, että se on näkkileipä, jossa on kaikkee sälää päällä*hih*. Ja ei ku syömään!*mums**nauru*

---


ja muista kastella ne runsaasti ennen uuniin/ mikroon laittoa...sillo pysyy pehmeys...ja kuten jo mainittu...EI SAA LAITTAA liikaa lämpöö...voi Jani-pieni...kullannuppu, hellanlettas... *nauru*

---

prkl ei lässytetä! Mun testopisteet sulaa!*uros**nauru*

---



sä oot jani kuule AI-NA se uros! Sonni! Ei sun tarvii mitää esittää, sä OOT! *nauru* ei vaan, mitä oon sua oppinu tuntee, sä oot miehinen mies, mut sussa on monia puolia mitkä välillä jopa on yllättäny mut...siis tunteellisuutta, romantiikkaa, metroseksuaalisuutta, kaikkee...sä oot kuule täydellinen ihmsen jalostuma! *nauru* niin se taitaa olla....*hymy* *hali* *plur* *sydän* *piis*


Ei helevetti, siin ne sit meni! Kiitti Pete, tää muistetaan!*nauru*
T: *hellokitty*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

asdf

Posts: 3,155

#25606 • • asdf
Joopajoo :)
sapeli

Posts: 11,768

#25607 • • sapeli jokukukamikä?
Mulla on ihan sikahyvä peili *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#25608 • • Jago un-trained monkee
wau.. sen mitä muut hyvin.. sen sapsu... wow*pökr*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

La Petite

Posts: 1,160

#25609 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
*hymy* lauantai, ja mä lähen aamuvirkkuna salille heiluu *pepsodent*

--
Rem tene, verba seqventur

Freja

Posts: 8,775

#25610 • • Freja Sihteeri
Pääkipu hieman hellittänyt, oon yrittäny venytelläkin kunnolla. Huomenna ehkä uskaltais jo hipsiä kuntoilemaan.

Ja alle kuukausi *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

KooKie

Posts: 4,338

#25611 • • KooKie aka. Petress Pan

KooKie, 27.1.2007 11:08:
Eilen oli etkoja lukuunottamatta PASKIN ilta naismuistiin.



Vaikka kokonaismaku illasta on surkea, niin mun on pakko kyllä antaa propsia noista etkoista. Oli aivan mielettömän hauskaa, kiitos murut. *hali*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#25612 • • KooKie aka. Petress Pan
Aijauh ei vitplurtu toi keli! Teen mielikuvaharjoituksia korkkaamattomalla puuterilumella snoukkaamisesta. *sydän* Kun se vaan vois olla totta! Hyvä olo.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Lumpy

Posts: 873

#25613 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg

Mellu-, 26.1.2007 20:44:
tein pitkästä aikaa kreikkalaista salaattia itselleni ja näin vielä hyvännäkösen mieshenkilön kaupassa kun unohtui salaattikastike ostaa edellisellä reissulla (toni ei vedä ny niitä mustia sukkia sitten jalkaa),ostin myös hyvii moilasen sämpylöitä ja kohta teen herkkuleipiä ja otan iiiison kipollisen sallaattia ja meen kattomaan jonkun leffan onnellisena tuolle rähjäiselle sohvan kuvotukselle.


ihaa kun on ollu aikaa itselle ja tänäänkin sama.. aaaaaah



Mäki kuule nään kauniita naishenkilöitä joka päivä!*grr*
Lyylikki

Posts: 2,975

#25614 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Ikuisuusongelma siivoaminen on tänään sujunut!!! Makkari siivottu. Keittiön siivosin maanantaina, joten sille ei tartte ihmeemmin tehdä tai siis sitä ei tartte ruokota katosta lattiaan. Riittää, kun tiskaa kohta astiat. Olkkari ei olekaan niin älyttömän paha eli kohta mulla on siisti koti.

Tekisi mieli lähteä ulkoilemaan, kun tuolla toi kaveri möllöttää oikein kunnolla. Joskin illalla olisi luvassa luistelua, joten ehkä tyydyn kattelmaan sitä nyt lasin takaa ja ulkoilen sitten illalla.
Cassu

Posts: 634

#25615 • • Cassu Vieras omassa elämässä
tästä päivästä tulee varmaan hyvä, eilisen päivän örri mörri on takana ja illalla oli ihan mukavaa, sain tehtyä ruokaa mistä iskä ja sen nais ystävä tykkäs, sain hieman ukon ennakkoluuloja pois *hymy* Rauhallisesti muutaman kupin jälkeen sammun kotisoffalle ja heräsin vasta puolen viiden aikaa ja kömmin sänkyyn. Tänään sain siivottuu sekä valmiiksi mun keittiöpöytä sarjan, Ei löytynyt kaupasta sellasta niin piti tehdä se ja siitä tuli tosi kiva *jiihaa*
Tänään illalla kuuntelee kruuveja ja chillailu jatkuu *hymy* Mitähän kivaa vielä päiväksi keksisi

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Duracell

Posts: 173

#25616 • • Duracell Öhkömökö...
*hikoil* tuli sitten oltua vaihteeksi tunnin juoksulenkillä *plur* kunto ei oo rapistunut (vaikka sitä eniten odotin), pieni hiljainen lumisade, kauniit lumiset maisemat, ei ketään missään ja hyvää soundia taustalla...siis aivan loistava reissu!! Ainiin, ja ihka uudet juoksulenkkarit koekäytössä ja toimivat oikein mukavasti, paremmin kuin vanhat edelliset *nauru*
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#25617 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]
Tilasin iskender kebabin kotiinkuljetuksella. Aika pian tilauksesta puhelin soi:
-sami (minä)
-shkendr
-mitä?
-shkendr
-excuse me, what?
-shkendr
-mitä vittua?
-SHKENDR
-siis kebab?
-shkendr shkendr
-joo mä tuun pihalle...

lyhytsanainen pizzakuski *ding*
Jocular

Posts: 1,359

#25618 • • Jocular Janni
Elämään vähän jännitystä. Oli hektinen läheltäpititilanne lähikaupan risteyksessä. Onneks jarrut toimi. *pepsodent*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#25619 • • Hitchhiker

Hitchhiker, 27.1.2007 15:06:
Saatanan pesukone vetäny vettä läpi pari tuntia, eikä ohjelma ole liikkunu minnekkään. Ihan ku muuten ei olisi vähissä rahoissa ni sitten tommonen laukee prkl. Noh ei auta ku yrittää leikki itse korjaajaa.



Hehee yks johto oli vaan irronnu tuosta ohjelman pyörittäjästä, onneksi oli helppo homma ja nyt saa pestyä pyykit (eikä mene rahaa hukkaan).
Saara

Posts: 1,954

#25620 • • Saara #2970
Kävin Jorvin sairaalassa katsomassa ystävää ja pientä tyttövauvaa, maailman ihanin pieni nyytti <3.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.