päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,644,936 views

Avatar
#25561 • • *Mirri* Guest
Vapaaviikonloppu jossa ohjelmassa mm. Disney on ice prinsessajääshow. *aplodit* Viel tää ilta töissä ja sit pari vapaata. *hihu*
luode

Posts: 287

#25562 • • luode

*Mirri*, 26.1.2007 10:29:
Vapaaviikonloppu jossa ohjelmassa mm. Disney on ice prinsessajääshow. *aplodit*



eeeei olenpas kateellinen! mie oisin niin kovasti tahtonut tuonne mennä, mutten saannut kaveria. *uuh*

oma ilonaihe on aika wanha, mutta menkööt: perjantai! *jiihaa* perjantai! *aplodit* perjantai! *jiihaa* perjantai! *aplodit*
Bio

Posts: 4,429

#25563 • • Bio The Bullies / Pinky
Löysin eilen mun takin varastosta, jonka luulin hävinneen vuos sit *hihu*
keijukainen

Posts: 1,599

#25564 • • keijukainen kiksumurmeli
sain siivottua :)

--
*seepla*

hemuz

Posts: 2,178

#25565 • • Edited hemuz kätevä emäntä

*Mirri*, 26.1.2007 10:29:
Vapaaviikonloppu jossa ohjelmassa mm. Disney on ice prinsessajääshow. *aplodit* Viel tää ilta töissä ja sit pari vapaata. *hihu*



Sama *joo* *hymy*
edit. tätä ootettu jostai marraskuusta.
Avatar
#25566 • • *Mirri* Guest
Ootettu on joo. Mä taidan olla koko showsta enemmän innoissani kuin Santun pikkusisko jota ollaan sinne viemässä. *nauru*
Jammailija

Posts: 3,224

#25567 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Mun tortillapohjat ei meinaa millään onnistuu: Laitoinpa uuniin tai mikroon, niin sit ku oon mättäny sen päälle kauheen kasan kaikkee tölmyä ja koitan alkaa kääräsee rullalle, ni huomaan sen muuttuneen näkkäriksi. No sit vaa ajattelee, että se on näkkileipä, jossa on kaikkee sälää päällä*hih*. Ja ei ku syömään!*mums**nauru*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#25568 • • *Mirri* Guest

Jammailija, 26.1.2007 11:31:
Mun tortillapohjat ei meinaa millään onnistuu: Laitoinpa uuniin tai mikroon, niin sit ku oon mättäny sen päälle kauheen kasan kaikkee tölmyä ja koitan alkaa kääräsee rullalle, ni huomaan sen muuttuneen näkkäriksi. No sit vaa ajattelee, että se on näkkileipä, jossa on kaikkee sälää päällä*hih*. Ja ei ku syömään!*mums**nauru*



Sä lämmität niitä liikaa. *joo**iloinen*
-Santtu-

Posts: 1,965

#25569 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

*Mirri*, 26.1.2007 11:10:
Ootettu on joo. Mä taidan olla koko showsta enemmän innoissani kuin Santun pikkusisko jota ollaan sinne viemässä. *nauru*



Haha..ootte molemmat kyl ihan yhtä tohkeissaan*tirsk*
(No oon mäki salaa aika innoissaan mut ei kerrota kellekkää)
Jammailija

Posts: 3,224

#25570 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

*Mirri*, 26.1.2007 11:32:
---
Jammailija, 26.1.2007 11:31:
Mun tortillapohjat ei meinaa millään onnistuu: Laitoinpa uuniin tai mikroon, niin sit ku oon mättäny sen päälle kauheen kasan kaikkee tölmyä ja koitan alkaa kääräsee rullalle, ni huomaan sen muuttuneen näkkäriksi. No sit vaa ajattelee, että se on näkkileipä, jossa on kaikkee sälää päällä*hih*. Ja ei ku syömään!*mums**nauru*

---


Sä lämmität niitä liikaa. *joo**iloinen*


Sä oot niin äidillinen ku neuvot*hihu**hali*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#25571 • • *Mirri* Guest

Jammailija, 26.1.2007 11:34:
Sä oot niin äidillinen ku neuvot*hihu**hali*!



No pitäähän nyt raavaan miehen muutaki saada syödäkseen ku näkkäriä. *nauru*
Umbala

Posts: 769

#25572 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Meille tuli töihin tollanen uus vekotin. Mä en siitä ite nyt sen suuremmin lämpee, uus vekotin jolla tehä töitä. Toi pomo on mun päivän :) Jos ootte joskus nähnyt kun pienet lapset jouksee jouluaattona joulukuusen vieree ja ja alkaa aukoon paketteja silmät kiiluen, niin samalta näyttää täällä. *nauru*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

villelope

Posts: 2,846

#25573 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Jammailija, 26.1.2007 11:31:
Mun tortillapohjat ei meinaa millään onnistuu: Laitoinpa uuniin tai mikroon, niin sit ku oon mättäny sen päälle kauheen kasan kaikkee tölmyä ja koitan alkaa kääräsee rullalle, ni huomaan sen muuttuneen näkkäriksi.


Lämmittäessä tommosta perusmallia olevaa tortillalätty mikrossa, riittää kymmenkin sekuntia mainiosti. Näin ainakin meikäläisen tavismikrolla.

Teollisuusmikroihin noita lättyjä nyt _ei_ kande laittaa. *nauru*
Rubicon

Posts: 550

#25574 • • Rubicon
Käydään kirjottamassa tänään sopimukset ja sit meil on uus koti*sydän*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Freja

Posts: 8,775

#25575 • • Freja Sihteeri
Sinkkuelämää.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#25576 • • Mao & Taikahattu UG-///

Rubicon, 26.1.2007 12:29:
Käydään kirjottamassa tänään sopimukset ja sit meil on uus koti*sydän*



Ja kikatus jatkuu koko päivän...

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Rubicon

Posts: 550

#25577 • • Rubicon

MaoTse, 26.1.2007 13:18:
---
Rubicon, 26.1.2007 12:29:
Käydään kirjottamassa tänään sopimukset ja sit meil on uus koti*sydän*

---


Ja kikatus jatkuu koko päivän...



todellakiiiiiiii kikatus todellakiiiiiii *sydän*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

AnssiV

Posts: 1,798

#25578 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Ymmärtäväinen esimies jonka kanssa pystyy puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä. *joo*
anniini

Posts: 917

#25579 • • anniini a-double n-double i-n-a

mayah, 26.1.2007 07:33:
Se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat *plur*

Tää tulee tarpeeseen.



todellakin. *plur*

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Trixie

Posts: 1,342

#25580 • • Trixie

Jammailija, 26.1.2007 11:31:
Mun tortillapohjat ei meinaa millään onnistuu: Laitoinpa uuniin tai mikroon, niin sit ku oon mättäny sen päälle kauheen kasan kaikkee tölmyä ja koitan alkaa kääräsee rullalle, ni huomaan sen muuttuneen näkkäriksi. No sit vaa ajattelee, että se on näkkileipä, jossa on kaikkee sälää päällä*hih*. Ja ei ku syömään!*mums**nauru*



Kandee muuten pikkasen roiskia vetta lettujen päälle ennen mikroon laittoa ni estää sen korppuuntumisen ja ite laitan aina max 20 sek. mikroon ni sit on hyvii *joo*

--
face your fears and live your dreams