Replying to Traktor S2/S4 keskustelu/helpdesk (kontrolleri + softa):
---
---
Mikäs muten tämän topikin idea on kun pistän tänne teknisiä kysymyksiä, niin ainakaan yhteenkään en ole saanut minua auttavaa vastausta ja NI:n tekninen tuki on jo vastannut ongelmaan oikean vastauksen kuin apteekin hyllytä ennen kuin te olette edes vastannut??????
Vai onko se niin, että mun tiedoissa lukee Oy i4ware Software Ltd, eli olen yritysasiakas niin tekinessä tuessa on enemmän vauhtia?
---
Joo, siitä se varmasti johtuu. Tai sit siitä, että laitteen valmistajan helppari osaa varmaan auttaa ongelmissa vähän eri tavalla kuin muut käyttäjät.
Annas kun kuitenkin arvaan: rätinä johtuu windowsin ajureista ja sait beta-ajurit käyttöön? Tai vaihtoehtoisesti ohjeet esim. läppärin akun disabloimisesta. Näyttäis nimittäin rätinä olevan melko yleinen ongelma NI:n foorumien perusteella.
---
Jaa ne syytti mm. Antivirus-ohjalmaa ja muuta sellaista.
Tässä on muutenkin paha mixailla kun mulla ei ole monitoria eikä kunnollisia kuulokkeita. Vahvistin täällä on mutta siitä puutuu virtajohto ja kaijuttimet on biljardin kilometrin päässä porukoitten kämpillä..
Yritinhän ainakin parhaan tiedon mukaan jeesata sua ongelmassa, jossa Traktor ei löytänyt kontrolleria. Jos en jostain ongelmasta tiedä, niin en ihan hatusta viitsi alkaa vetämään arvauksia. Onko tuo nyt sitten ihme, että että NI:n omassa help deskissä osaavat vastata kuin apteekin hyllyltä, jos käyttäjät ympäri maailmaa ovat olleet yhteydessä jos jonkinlaisten ogelmien kanssa ja sehän heidän tehtävänsä onkin, auttaa niiden ongelmien ratkaisemisessa. Täällä klubbarissa meitä Traktor S4:n omistajia on kourallinen ja ne omistajat, jotka ovat kohdanneet ongelmia ovat kuitenkin murto-osa kaikista omistajista, joten todennäköisyys, että jollain klubbarilaisella olis ollut sama ongelma kuin sinulla on aika häviävän pieni.
Nyt yritän taas auttaa...
Onko sulla kuulokkeita? Pystythän sä pelkillä kuulokkeillakin mixaamaan, senkuin säädät etupaneelista Cue Mix knobia Masterin ja Cuen välillä tarpeen mukaan.