Traktor S2/S4 keskustelu/helpdesk (kontrolleri + softa)

440 posts, 22 pages, 677,688 views

Jam0

Posts: 23

#141 • • Jam0
Löytyipä kuin lottovoitto joltain ihme saitilta tämä Pro 2:en. No pidetään kotikäytössä nämä versiot :) Vakuuttavalta kuitenkin näyttää.
laite

Posts: 2,994

#144 • • laite MastahWankah

Replying to Traktor S2/S4 keskustelu/helpdesk (kontrolleri + softa):


---



Pyöräytin uuden videon tuoreella iMidifighter-layoutilla. Ledit toimii ainakin jotenkuten ;D
---


Millä sä kuuvaatn nämä.. mulla ei ainakaan riitä konetehot CamTasia Studio:lla kuvaamalla Traktor Pro 2:ta ja Traktor Kontrol S4:ta..


Mac + Screenflow niminen softa joll saa ruuudun + audion + webcam inputin nauhoitettua, webcamina toimi Sonyn PS Eye.
mark_hamilton__

Posts: 162

#145 • • Edited mark_hamilton__ DJ/Artist/Producer

Replying to Traktor S2/S4 keskustelu/helpdesk (kontrolleri + softa):


---

---



Pyöräytin uuden videon tuoreella iMidifighter-layoutilla. Ledit toimii ainakin jotenkuten ;D
---


Millä sä kuuvaatn nämä.. mulla ei ainakaan riitä konetehot CamTasia Studio:lla kuvaamalla Traktor Pro 2:ta ja Traktor Kontrol S4:ta..
---

Mac + Screenflow niminen softa joll saa ruuudun + audion + webcam inputin nauhoitettua, webcamina toimi Sonyn PS Eye.



Mulla ei ole nyt Maciä joten osaatko antaa PC/Windows-vinkin.. että millä kuvaan?

PS: Mulla ei ole varaa ruudun kaapaus -laitteistoon mikä asennetaan erilliseen kuvaus koneeseen.
laite

Posts: 2,994

#146 • • laite MastahWankah

Replying to Traktor S2/S4 keskustelu/helpdesk (kontrolleri + softa):


---

---

---



Pyöräytin uuden videon tuoreella iMidifighter-layoutilla. Ledit toimii ainakin jotenkuten ;D
---


Millä sä kuuvaatn nämä.. mulla ei ainakaan riitä konetehot CamTasia Studio:lla kuvaamalla Traktor Pro 2:ta ja Traktor Kontrol S4:ta..
---

Mac + Screenflow niminen softa joll saa ruuudun + audion + webcam inputin nauhoitettua, webcamina toimi Sonyn PS Eye.
---


Mulla ei ole nyt Maciä joten osaatko antaa PC/Windows-vinkin.. että millä kuvaan?

PS: Mulla ei ole varaa ruudun kaapaus -laitteistoon mikä asennetaan erilliseen kuvaus koneeseen.


Sori, ei oo pienintäkään hajua mitä Windowsin kanssa voisi käyttää.

Googlella löytyi jotain:
http://download.cnet.com/Webcam-and-Screen-Recorder/3000-18512_4-10491939.html

http://www.google.fi/#sclient=psy&hl=fi&site=&source=hp&q=windows+screen+recorder+webcam&aq=f&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&fp=3fb0e49c57c4d090
mark_hamilton__

Posts: 162

#147 • • mark_hamilton__ DJ/Artist/Producer

Replying to Traktor S2/S4 keskustelu/helpdesk (kontrolleri + softa):


---

---

---

---



Pyöräytin uuden videon tuoreella iMidifighter-layoutilla. Ledit toimii ainakin jotenkuten ;D
---


Millä sä kuuvaatn nämä.. mulla ei ainakaan riitä konetehot CamTasia Studio:lla kuvaamalla Traktor Pro 2:ta ja Traktor Kontrol S4:ta..
---

Mac + Screenflow niminen softa joll saa ruuudun + audion + webcam inputin nauhoitettua, webcamina toimi Sonyn PS Eye.
---


Mulla ei ole nyt Maciä joten osaatko antaa PC/Windows-vinkin.. että millä kuvaan?

PS: Mulla ei ole varaa ruudun kaapaus -laitteistoon mikä asennetaan erilliseen kuvaus koneeseen.
---

Sori, ei oo pienintäkään hajua mitä Windowsin kanssa voisi käyttää.

Googlella löytyi jotain:
http://download.cnet.com/Webcam-and-Screen-Recorder/3000-18512_4-10491939.html

http://www.google.fi/#sclient=psy&hl=fi&site=&source=hp&q=windows+screen+recorder+webcam&aq=f&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&fp=3fb0e49c57c4d090



Aikas iso homma alkaa kaiveleen noista ja testaan että mikä toimii... ;)
hrdkvr

Posts: 3,929

#148 • • hrdkvr KURGO
ihan kun näyttäisi gridaaminenkin parantuneen. Vanhalla ohjelmalla analysoidut tempo ja gridit meni uusiksi ja nyt pelittää nätisti.

--
-keep it hard-

laite

Posts: 2,994

#149 • • laite MastahWankah

Replying to Traktor S2/S4 keskustelu/helpdesk (kontrolleri + softa):

ihan kun näyttäisi gridaaminenkin parantuneen. Vanhalla ohjelmalla analysoidut tempo ja gridit meni uusiksi ja nyt pelittää nätisti.


Jep, parasta on se, että enää ei tarvitse pitää metronomia päällä gridien laittamisen aikaan, vaan gridit saa kohdalleen visuaalisesti kun zoomaa tarpeeksi lähelle. Ei toi vanha softa huono ollut, mutta ei tuolla päässyt ihan 100% tarkkuuteen.
KitSu

Posts: 707

#150 • • KitSu Kitsunegari
No nyppä tuli eka kertaa problematiikkaa S4 + Traktor Pro2sen kanssa.. Onneks oli keikalla jokunen CD levyki matkas ni ei päässy totaalisesti kuolmaan kemut!

Ny jos sais apuja näihi probleemeihin ni oisin tod kiitollinen!

1. Joka kerta ku käynnistän pro2sen ni se poppauttaa näytölle ilmotuksen et pitäis dekit kalibroida..ja vasemman puoleisen saan kalibroitua mut oikeeseen ku tekee ne klo 12/3/6/9 kohdille painallukset ja sen jälkeen painaa OKta ni se sanoo et epäonnistui...ja tää tapahtuu joka kerta!

2. Se ongelma mikä ny virallisesti tuli tän pro2sen kans ni oli se, et ku soitteli biisei meneen ni yhtäkkiä saatto vasen dekki jäätyä totaalisesti...musiikki lakkas ja pich pendi näytöllä meni iha minimiin ja samalla waveformi näytti niinku se skrätsää mut siltikää se ei niinku liiku..Ja vaikka yritti jogia pyörittää ni se ei lähteny biisi soimaan, eikä cue/play nappistakaa painallukset auttanu..

boottasin softan, koneen ja tarkistin piuhat uudestaan pariinki otteeseen mut ei onnannu..Ja sit se hetkittäin toimi taas, mut jostain syystä sit ku biisit oli synkissä täysin ja toinen biisi loppumas ja toista puskemas sisään ni se saatto alkaa hyppiä toinen biisi ja sit taas PAM..jämpissä! :/


Lopun ajan soittelin sit s4 softalla ja seki aluks meinas vittuilla mut lopen se sit toimi..Enää en uskaltanu ruveta ees kokeileen pro2sta uudestaan!

--
A chic type, a rough type, an odd type - but never a stereotype

Chill0ut

laite

Posts: 2,994

#151 • • laite MastahWankah
^ Mulla teki ton saman vasemman dekin kanssa, mutta sit tajusin että service centerissä oli vielä tuoreemmat ajurit kuin mitä TP2:n mukana tuli => päivitin => ei mitään ongelmaa.
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#152 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

Replying to Traktor S2/S4 keskustelu/helpdesk (kontrolleri + softa):

^ Mulla teki ton saman vasemman dekin kanssa, mutta sit tajusin että service centerissä oli vielä tuoreemmat ajurit kuin mitä TP2:n mukana tuli => päivitin => ei mitään ongelmaa.



Joo, kun kysessä on vasta julkaistu softa, niin kannattaa noita ajuri/softapäivityksiä katsella melkeinpä päivittäin, tai vähintäänkin keikkaa edeltävänä päivänä. Sehän on selvä, että näin tuoreesta softasta löytyy noita bugeja ja keikkastabiili se on vasta kuukauden-parin kuluttua.
KitSu

Posts: 707

#153 • • KitSu Kitsunegari

Replying to Traktor S2/S4 keskustelu/helpdesk (kontrolleri + softa):

^ Mulla teki ton saman vasemman dekin kanssa, mutta sit tajusin että service centerissä oli vielä tuoreemmat ajurit kuin mitä TP2:n mukana tuli => päivitin => ei mitään ongelmaa.



Tarkotatko ny tuota TP2 2.0.1 versiota? Vai jotain muuta?
Koska toi 2.0.1 versio mul o ollu jo käytös ja mitä yritin äkkiseltään kattoa service centteri ni ei mul siel mitn päivitystä näkyny! :S

--
A chic type, a rough type, an odd type - but never a stereotype

Chill0ut

laite

Posts: 2,994

#154 • • laite MastahWankah

Replying to Traktor S2/S4 keskustelu/helpdesk (kontrolleri + softa):


---
^ Mulla teki ton saman vasemman dekin kanssa, mutta sit tajusin että service centerissä oli vielä tuoreemmat ajurit kuin mitä TP2:n mukana tuli => päivitin => ei mitään ongelmaa.
---


Tarkotatko ny tuota TP2 2.0.1 versiota? Vai jotain muuta?
Koska toi 2.0.1 versio mul o ollu jo käytös ja mitä yritin äkkiseltään kattoa service centteri ni ei mul siel mitn päivitystä näkyny! :S


Siellä pitäis olla ajurien puolella S4:lle 2.4.8 ajurit tjsp... Ei voi muistaa mikä versio on tarkalleen, en oo just Traktor-koneella :)
KitSu

Posts: 707

#155 • • KitSu Kitsunegari

Replying to Traktor S2/S4 keskustelu/helpdesk (kontrolleri + softa):


---

---
^ Mulla teki ton saman vasemman dekin kanssa, mutta sit tajusin että service centerissä oli vielä tuoreemmat ajurit kuin mitä TP2:n mukana tuli => päivitin => ei mitään ongelmaa.
---


Tarkotatko ny tuota TP2 2.0.1 versiota? Vai jotain muuta?
Koska toi 2.0.1 versio mul o ollu jo käytös ja mitä yritin äkkiseltään kattoa service centteri ni ei mul siel mitn päivitystä näkyny! :S
---

Siellä pitäis olla ajurien puolella S4:lle 2.4.8 ajurit tjsp... Ei voi muistaa mikä versio on tarkalleen, en oo just Traktor-koneella :)



Oolraidi..pitääs kattoo vähä tarkemmin! :)
Tänks!

--
A chic type, a rough type, an odd type - but never a stereotype

Chill0ut

mark_hamilton__

Posts: 162

#156 • • mark_hamilton__ DJ/Artist/Producer

Replying to Traktor S2/S4 keskustelu/helpdesk (kontrolleri + softa):


1. Joka kerta ku käynnistän pro2sen ni se poppauttaa näytölle ilmotuksen et pitäis dekit kalibroida..ja vasemman puoleisen saan kalibroitua mut oikeeseen ku tekee ne klo 12/3/6/9 kohdille painallukset ja sen jälkeen painaa OKta ni se sanoo et epäonnistui...ja tää tapahtuu joka kerta!



Pyöräytä Jobwheel niin että, NI-logon nuolet näyttää klo 3/9 suuntaan. Anna Jogwheelin olla paikallaan ja paina ensin 12 kohdalla kiekko pohjaan, anna kiekon olla paikallaan ja paina klo 3 kohdalla paikallaan ja niin edespäin.
KitSu

Posts: 707

#157 • • KitSu Kitsunegari

Replying to Traktor S2/S4 keskustelu/helpdesk (kontrolleri + softa):


---

1. Joka kerta ku käynnistän pro2sen ni se poppauttaa näytölle ilmotuksen et pitäis dekit kalibroida..ja vasemman puoleisen saan kalibroitua mut oikeeseen ku tekee ne klo 12/3/6/9 kohdille painallukset ja sen jälkeen painaa OKta ni se sanoo et epäonnistui...ja tää tapahtuu joka kerta!

---


Pyöräytä Jobwheel niin että, NI-logon nuolet näyttää klo 3/9 suuntaan. Anna Jogwheelin olla paikallaan ja paina ensin 12 kohdalla kiekko pohjaan, anna kiekon olla paikallaan ja paina klo 3 kohdalla paikallaan ja niin edespäin.



No näin moon tehenykki aina mut siltiki se vaan vittuilee ja sanoo et failed..Vasuri onnistuu mut tää oikee ei vaan onnistu! Ja ny moon ajurikki päivittäny..

--
A chic type, a rough type, an odd type - but never a stereotype

Chill0ut

mark_hamilton__

Posts: 162

#158 • • mark_hamilton__ DJ/Artist/Producer

Replying to Traktor S2/S4 keskustelu/helpdesk (kontrolleri + softa):


---

---

1. Joka kerta ku käynnistän pro2sen ni se poppauttaa näytölle ilmotuksen et pitäis dekit kalibroida..ja vasemman puoleisen saan kalibroitua mut oikeeseen ku tekee ne klo 12/3/6/9 kohdille painallukset ja sen jälkeen painaa OKta ni se sanoo et epäonnistui...ja tää tapahtuu joka kerta!

---


Pyöräytä Jobwheel niin että, NI-logon nuolet näyttää klo 3/9 suuntaan. Anna Jogwheelin olla paikallaan ja paina ensin 12 kohdalla kiekko pohjaan, anna kiekon olla paikallaan ja paina klo 3 kohdalla paikallaan ja niin edespäin.
---


No näin moon tehenykki aina mut siltiki se vaan vittuilee ja sanoo et failed..Vasuri onnistuu mut tää oikee ei vaan onnistu! Ja ny moon ajurikki päivittäny..




Heitä se kontrolleri sitten seinään, ja koita sitten..

Eikun haasta NI oikeuteen ja pyydä miljoona korvaukset..
KitSu

Posts: 707

#159 • • KitSu Kitsunegari
Höhöö..Näi soon sit kai tehtävä! :D

--
A chic type, a rough type, an odd type - but never a stereotype

Chill0ut

darudevil

Posts: 427

#160 • • darudevil Darude

Replying to Traktor S2/S4 keskustelu/helpdesk (kontrolleri + softa):


---
ihan kun näyttäisi gridaaminenkin parantuneen. Vanhalla ohjelmalla analysoidut tempo ja gridit meni uusiksi ja nyt pelittää nätisti.
---

Jep, parasta on se, että enää ei tarvitse pitää metronomia päällä gridien laittamisen aikaan, vaan gridit saa kohdalleen visuaalisesti kun zoomaa tarpeeksi lähelle. Ei toi vanha softa huono ollut, mutta ei tuolla päässyt ihan 100% tarkkuuteen.



Jees, tuo waveformin zoomaaminen noin isoksi on huima parannus, jota olen inttänyt NI:ltä jo muutaman vuoden. Heidän omien sanojensa mukaan itse auto-grid -algoritmiä ei ole parannettu T2:een, se on sama kuin aiemmin, mikä jokseenkin harmittaa, koska tuo auto-grid ei mun mielestä ole mistään kotoisin, jos se ei toimi automaattisesti niin, että gridi on oikealla paikallaan. (ks. kuva, tälläi ketuiks about aina). Bpm on siis useimmiten oikein 0.01 tarkkuudella, mutta gridi itse on +/- rändomisti keskellä kickiä, eikä sen alussa attackin edessä, niinkuin pitäisi. Kun DJ:ttää "normaalisti" tai "perinteisesti" (whatever that means), niin ei tuolla ole mitään väliä, voi tietty vain tökätä oikeaan vaiheeseen, mutta jos ajelee kahta biisiä ja vaikka paria tai useampaa looppia syncin ollessa päällä, niin silloinhan napsut on väärissä kohdissa, ja homma pissii. (varsinkin jos uudessa T2:ssa kaappaa looppeja lennosta hot cueihin perustuen (jotka perustuu gridiin)).

Toki tuo auto-grid on perustavaa laatua oleva hyvä apuväline, mutta itseäni kuitenkin ketuttaa, kun jokaista fileä joutuu säätämään kuitenkin käsin. (PS. Sama Ableton Livessä)

Käykäähän laittamassa NI:lle palautetta, että updeittaavat gridauksen.