onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

1,938 posts, 97 pages, 569,885 views

ottonivus

#381 • • ottonivus Random juippi
Corolla vuodelta 1986*nyyh* Perheelliselle kelpaisi mikä vain uusi/uudehko tila-auto*kuolaa* jospa vaikka laittaisi taas loton vetämään*vink*

--
\"anna mennä\"

Roger Roger

#382 • • Roger Roger Kentti
ei ole. mitäs sillä tekee?

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Dacey

#383 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
Auto olis kiva kyl *joo* mul on semmonen valkonen romurellu vm öööh... 92? *nauru* faija joskus vetäny ovee ja peltii ryttyyn..

mut haaveena olis joku kiva auto joka ei hajoo käsiin.. tossaku tuppaa vaihdekepin nappi lentämään ties minne välillä *blush*
Silphid

#384 • • Silphid
Auto olisi todella kiva, nyt kun vihdoin sai kortinkin.
Mulla on aina ollut haaveissa kupla *nauru* jonka konepeltiä koristaisi iso kukkanen *piis**iloinen*

--
:)

Kate

#385 • • Kate
Sainpa nyt sitten ostettua sen BMW:n vihdoin. Löytyikin ihan vahingossa. Vm.-03, 1.8ti compact ja tietenkin musta. Oli positiivinen yllätys, miten näppärä ja hyvä ajaa sillä on....Ensi kesäksi sit jos vähän laittelis sitä siistimmän näköiseksi...*aplodit*
Aziz Combat Fighter

#386 • • Aziz Combat Fighter

Kate:
Sainpa nyt sitten ostettua sen BMW:n vihdoin. Löytyikin ihan vahingossa. Vm.-03, 1.8ti compact ja tietenkin musta. Oli positiivinen yllätys, miten näppärä ja hyvä ajaa sillä on....Ensi kesäksi sit jos vähän laittelis sitä siistimmän näköiseksi...*aplodit*

Huu, mikä malli? 300- vai 500-sarjaa? vai jopa 700?

Paljon makso?

Mistä?

Valokuvia?

Puhelinnumero!
[Nuclear]

#387 • • [Nuclear] el aprendiz

Ana:

Eipä taida 500- tahi 700-sarjalaisissa pahemmin Compactia olla...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Rysty

#388 • • Rysty Superyllätyssektori
Lainasin töistä BMW 325i cabrion ja oe voe kun on ollut mukavaa kruisailla. Aurinko paistaa taivaan täydeltä, katto alhaalla ja poppi soi ja kun vieressä istuu kaunis nainen niin ei tästä loma parane *nauru* ja kyllä tuommonen 2,5l motti antaa jo riittävästi potkua tuommoiseen mukavan rivakkaan etenemiseen *vink*

Tahtoo tämmösen itelleki! Mutta kai näillä velkamäärillä on paras vaan tyytyy lainaamaan tätä.

Ps. avoautoilijoille suositellaan aurinkovoidetta nimim. kärähti otsa
akir0

#389 • • akir0 idleRPG champion 2009

Rysty:

Enpä oo kyl moista huomannu. Eilenki tuli päristeltyä reilut 4 tuntia puhtaassa auringonpaisteessa. Tosin en ole herkästi palavaa sorttia muutenkaan. Käsien väri oli kyl aamulla huomattavasti tummempi kuin illalla.

Pohdin hetken, että ajelisko ilman paitaa, mut olis jääny turvavyöstä rusketusraja varmaan :)
xl8r

#390 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Vanhalla Volvolla ajelen, mutta vaitaisin heti pikkuisen piieniruokaisempaan. Tilaa kuitenkin tarvitsee olla...

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Rysty

#391 • • Rysty Superyllätyssektori

akir0:
---
Rysty:

---

Enpä oo kyl moista huomannu. Eilenki tuli päristeltyä reilut 4 tuntia puhtaassa auringonpaisteessa. Tosin en ole herkästi palavaa sorttia muutenkaan. Käsien väri oli kyl aamulla huomattavasti tummempi kuin illalla.

Pohdin hetken, että ajelisko ilman paitaa, mut olis jääny turvavyöstä rusketusraja varmaan :)

Mä oon suhteellisen helposti palavaa sorttia ja 4. päivä putkeen pihalla auringonpaisteessa teki tehtävänsä.. nyt pitää päristellä sitten jonkunsortin huivi tahi muu riepu päässä. Mietin itse myös tuota ilman paitaa ajamista ja päädyin samaan tulokseen että rusketusrajat varmaan jäis turvavöistä, ois kyl aika reteet rusketusrajat *iloinen*
$

#392 • • $ Destination weekend!
Tahdon Unimogin, siitä sen lyhyemmän mallin ja mieluiten tosi vanhan.

Unimog=Mersun kuorma-auto joita esim. hiekoituskäytössä näkee.

Ajan vaikka C-kortin, mutta ensiksi pitäisi keksiä käyttötarkoitus, autolle ylipäätänsä.

Ideoita?
Kate

#393 • • Kate

Ana:

Paljon makso?

Mistä?

Valokuvia?

Puhelinnumero!

Katos,katos olin sit unohtanut mallinumeron*iloinen*

Eli se on 316ti ja maksoi kyllä ihan tarpeeksi....20 kieppeillä pyörii hinta. Laakkoselta metsästin, mutta Veholta löysin. Pistän valokuvan heti, kun saan sen koneelle*nauru* Mitään erityisiä lisävarusteita siinä ei ole, edellinen omistaja oli hommannut siihen vaan BMW:n business cd/radion ja vakionopeudensäätimen. Enpä mä nyt muuta tarvitsekaan.

Tähän mennessä ainoastaan positiivisia kokemuksia, mitä nyt kauko-ohjaus eilen tökki, kun avain latasi itse itseään...Hmm..toi on ihan uutta mulle. Voinpa sanoa, että meielstäni erittäin miellyttävä ajaa.
Ill

#395 • • Ill .-:wankers united:-.
Tällasen huolisin kesäkruisailuun ja muuhun letkeilyyn.

Ja talveks ja pitkille matkoille Audi A4 avant 1.8 turbo quattro.

--
Hipit on tyhmiä, rumia ja haisee pahalle.

Late

#396 • • Late team Lasse
VW Polo vm 2000> TDi tai Seat Ibiza vm 2000> TDi

Mielummin tommosen polo ottaisin, kun nyt vaan löytyis jostain sopiva... Auto tarttis kumminkin saada ens syksyyn mennessä.
m.gee

#397 • • m.gee
mulle kelpais kesäkruisinkiin sellanen kiva vanha riemukupla tai sit uusin mini....*hihu*
pientä ja kätsää....

--
Jotkut laittavat koukkuunsa niin suuren syötin,ettei se mahdu yhteenkään suuhun....

Aziz Combat Fighter

#398 • • Aziz Combat Fighter

tubayumi:
Ja talveks ja pitkille matkoille Audi A4 avant 1.8 turbo quattro.

Vantaalta varmaan voi varastaa tollasen.
AnssiV

#399 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
peugeot 405 gri sedan -91 (ajettu n.426 000km ilman koneremppaa).... ....ens keväänä vaihtuu Tdi Golffiin -02...
#400 • • ALIEN Guest
Audi A3 1,8 olisi näppärä peli, mut tyydyn joukkoliikenteeseen... HUURRAAAY ROOCKYYY!!