Avernian:
Mazda RX-8 on kivan näköinen peli. Batteryn mainosautona stadissa ainakin yksi.
Siinä on kuriositeettina outo moottori: 1,3 litrainen Wankel-kone, jos en ihan väärin muista. Vääntö ja kulutus eivät ole kovin kilpailukykyiset, mutta tehoja riittää etekin kokoon nähden varsin runsaasti. Pakoäänetkin lienevät vähän erilaiset kuin V6-koneissa, vaikka toki pakosarjatkin siihen ääneen vaikuttavat.
Tää haluaisi auton!!! Mutta ensin pitäisi säästää rahaa ajokorttiin*haukottel* ja sitten vielä tuplasti enemmän rahaa autoon.
Auto minkä haluaisin on ehdottomasti Chrysler Neon.. Se on ainut auto, jonka tunnistan. Ja se on ihan sika ihana.
Mun kriteerithän auton ostoon ovat: Ei saa olla punainen, pitää olla neljä ovea, ja sit semmoiset nappulat, millä ikkunat saa auki. Että noin huimasti mä tiedän autoista...*iihhih*
jos joku täti tai setä haluis ostaa tälläsen mulle niin voisin viedä sen kahville*nauru* http://dodgevipersforsale.com/Picture%20005.jpg mut ilman noit härösti laitettuja keula levik ja taka spoileria ja pitää viel olla sen verran tarkka et penkit pitäs olla auton mukaset eli sinivalkoset muute ei käy*nauru* nii vanteet vaihtoon kans ni eiköhän se siitä sitten*hymy**juonittel*
tai tällänen
Onhan minulla, kiva pieni Mercedes-Benz 190 -87.. Kuluttaa vaan bensaa niin hurjan paljon että pitäis kaiketi vaihtaa edullisempaan. (Ideoita?) Mutta toimii loistavasti ja pelkkiä kasetteja on hauska kuunnella!