onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

1,938 posts, 97 pages, 569,977 views

akir0

#1182 • • akir0 idleRPG champion 2009

WiljamiDzay, 21.8.2006 20:14:
-96 Punto... nätti ja näppärä, mutta jos vaihtaa voisin, ni joku Vauxhall Roadster (vai sportster vai mikä se ny olikaan... se pikkanen sportti...). Ja siks Vauxhall eikä Opel, kun Vauxhallilla on niin komia merkki... *nauru*

Opel/Vauxhall Speedster on malli. Suomessa oon pari nähnyt, en tosin suomen kilvissä.
typ0

#1183 • • typ0 syntax error
sellasen mil vois kulkee valonnopeutta ja ajassa eteen ja taaksepäin

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

r0n

#1184 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

akir0, 24.8.2006 14:11:
---
WiljamiDzay, 21.8.2006 20:14:
-96 Punto... nätti ja näppärä, mutta jos vaihtaa voisin, ni joku Vauxhall Roadster (vai sportster vai mikä se ny olikaan... se pikkanen sportti...). Ja siks Vauxhall eikä Opel, kun Vauxhallilla on niin komia merkki... *nauru*

---

Opel/Vauxhall Speedster on malli. Suomessa oon pari nähnyt, en tosin suomen kilvissä.

Yksi harmaa näkyi vielä pari vuotta sitten stadissa.
Suomen erikoiskilvillä

--
6er reihe

remotion

#1185 • • remotion nostatus guru

Ronie, 24.8.2006 14:18:
Yksi harmaa näkyi vielä pari vuotta sitten stadissa.
Suomen erikoiskilvillä

forumin parkkihallissa oon nähnyt yhtä yksilöö aika usein viimeaikoina. se on muistaakseni ihan suomen rekkarissa.
suomessahan ei vissiin tuota VRX mallia tullut ikinä myyntiin, vaikka turbo kylläkin lienee melko lähelle.
#1186 • • cjet Guest
Buell XB12SS Lightning long.. Se ois niin ihana kaksipyöräinen "auto".. *pepsodent*
Timce

#1187 • • Edited Timce

Cjet, 24.8.2006 14:38:
Buell XB12SS Lightning long.. Se ois niin ihana kaksipyöräinen "auto".. *pepsodent*

Asiaa!! Mut pelkkä S itelle...Siihen vielä Race-kit, niin on äänet kohillaan. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

#1188 • • cjet Guest

Timce, 24.8.2006 15:25:
---
Cjet, 24.8.2006 14:38:

---

Asiaa!! Mut pelkkä S itelle...Siihen vielä Race-kit, niin on äänet kohillaan. :)

JUURIKIN näin.. *nauru* Mun on vaa melkeen pakko ottaa toi SS koska oon nii pitkä.. Istuu just sopivasti mun alle. Kävin tyypittää sellaista kuukausi sitten ja se oli kaikkien pyörien jälkeen puhdas ajonautinto.. *pepsodent*
krisse

#1190 • • krisse ™
Viikko sit tuli hommattua BMW 328 vm. 95, eli 2.8 litran kutoskoneella (about ~200hv) ja melkein kaikilla herkuilla oleva bimmeri. On kattoluukkua, ilmastointi, nahkasisusta sport-jakkaroilla, alustasarja, 18" vanteet, automaattivaihteisto ja ainoastaan cruisea jää kaipaamaan.

Nissan Micrallakin "ajais", mut ei se vaan ole niin hauska *iloinen*.
vanhus

#1191 • • vanhus
löyty uuus menopeli jonka vois ottaa kauppa autoksi *joo**tanssittel**pepsodent*

volvo_c30_fs1.jpg
Kinli

#1192 • • Kinli

hallucinogen, 17.8.2006 10:24:
TeH kesäauto

*ariel atom*

toi ois kyllä niin mahtava. menis oma kippo salamana vaihtoon jos ton sais katukäyttöön suomeen tai edes tuotua rataleluks sopivaan hintaan. remmiversiona tietty.
hallucinogen

#1193 • • hallucinogen Edain

Kinli, 4.10.2006 21:01:
toi ois kyllä niin mahtava. menis oma kippo salamana vaihtoon jos ton sais katukäyttöön suomeen tai edes tuotua rataleluks sopivaan hintaan. remmiversiona tietty.

Briteissä ton saa ihan kilpiin joten miksi ei Suomessa? En ole perehtynyt asiaan mutta luulisi, että kun EU:ssa ollaan niin suht samat säännöt?

--
pikku-*possu*

Kinli

#1194 • • Kinli

hallucinogen, 4.10.2006 21:03:
Briteissä ton saa ihan kilpiin joten miksi ei Suomessa? En ole perehtynyt asiaan mutta luulisi, että kun EU:ssa ollaan niin suht samat säännöt?

niin saa, eikä ainoastaan briteissä (briteissähän
saa mitä tahansa kilpiin.. skyllee, evoo, typerii jne.).
suomeen ei saa muuta ku perhevessoja kilpiin..

on tota pohdittu muutaman kerran ja kyl se niin
on ettei tota saa kirveelläkään laillisesti kilpiin.

ja rataleluks vähän turhan kallis. :/
hallucinogen

#1195 • • hallucinogen Edain

Kinli, 4.10.2006 22:11:
niin saa, eikä ainoastaan briteissä (briteissähän
saa mitä tahansa kilpiin.. skyllee, evoo, typerii jne.).
suomeen ei saa muuta ku perhevessoja kilpiin..

on tota pohdittu muutaman kerran ja kyl se niin
on ettei tota saa kirveelläkään laillisesti kilpiin.

ja rataleluks vähän turhan kallis. :/

Saahan täällä nyt skylinet, evot ja pari civiciä kilpiin, riippuu tosin aina kuinka paljon koitat laittaa lisää kivaa kiinni ;D En kyllä tiedä miten Atomin kohdalla mut jos oikeasti on kiinnostusta niin asiahan selvii kysymällä. Miks tota ei sais jos täällä saa ajaa jollain "rantakirpuilla" :D

--
pikku-*possu*

Kinli

#1196 • • Kinli

hallucinogen, 4.10.2006 22:22:
Saahan täällä nyt skylinet, evot ja pari civiciä kilpiin, riippuu tosin aina kuinka paljon koitat laittaa lisää kivaa kiinni ;D En kyllä tiedä miten Atomin kohdalla mut jos oikeasti on kiinnostusta niin asiahan selvii kysymällä. Miks tota ei sais jos täällä saa ajaa jollain "rantakirpuilla" :D

rantakirput on rakennettu vuonna miekka ja kivi ja niissä on pohjana kuplan runko.. eli vähän kaukana putkirunkoisesta kiposta jossa radicalin teho/painosuhde..

skylleillä, evoilla, typerillä tarkotin lähinnä sen että briteissä niitä saa "noin vain" kilpiin (myös kaikkien teinien märkä uni R34) kun taas suomessa saa mm. pultata jonkun asuntovaunun takavalot vakioitten tilalle jotta valot menis läpi (tämä siis skyllen R32 & R33 -malleissa (jotka ovat kyllä _todella_ yliarvostettuja imo)). evoilla tarkoitin vahempia malleja ja typerillä lähinnä EK9:ii sekä uutta DC5:aa (puhumattakaan NSX-Rstä).

mutta kyllähän kokoajan homma menee eteenpäin ja ehkä joskus aletaan saamaan ihan kunnon vessoja lailliseks. :)
TanyaK

#1199 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Joku 60-lukulainen Mustang olis kiva..
Sallakat

#1200 • • Sallakat jungle, baby !
ei kyl mä nyt mietin, että hiiteen kaikki citymaasturit. Onhan se aika kornia haaveilla citymaasturista näinä öljytilanteiden aikoina jne.
Oon ajanut jonkin verran eri merkkisiä autoja, mutt kyll toi volvo on ihan yliveto. Faijan S60 on paras auto millä olen ikinä ajanut. Harmi ettei se toistaiseksi ole vielä osoittanut tahtotiloja vaihtaa sitä meidän Opel Vectraan..... en tajuu miksei *justjoo*