onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

1,938 posts, 97 pages, 570,016 views

Late

#561 • • Late team Lasse
Ei ole vieläkän autoa hirveä pähkäily käynnissä mikä kosla olisi järkevä, vaihtoehtoja kun riittää. *ding*
Tuore japsi / saksalainen 1,4-1,6 koneella on vähän niiinkun oikea suunta.
#562 • • fanatic Guest
ei ole mutta haluaisin jonkun helvetin kalliin ja hienon hopean mersun, Dodge Viper, Porche GT2 oliko se nuin ja ihan erityisesti isoakin isomman maasturin tai jonkun jeepin:) iso on aina kivempi
A-E

#563 • • Edited A-E Detroit Techno Militia
http://gladstone.uoregon.edu/~gdegroat/Car%20Pictures/Aston_Martin_Vanquish_2003.jpg

Aston Martin Vanquish on mun unelma auto. Klassista urheiluauto desingniä briteistä varustettetuna 6 litran V12 moottorilla, joka kehittää noin 520 hevosvoimaa, kiihtyy 0-100 km/h noin 4,7 s ja huippunopeuskin on noin 320 km/h. Kyllä tollasella kelpaisi huristella pitkin kehä ykköstä töihin bussin sijasta.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

aivastus

#564 • • aivastus Ärsyttävä
Löytyy "auto". Eli exortti. Sekin toimii periaatteessa.

Mutta Lamborghini Diablosta olen haaveillut pienestä pitäen. Sellaisen ostaisin heti, jos olisi paljon ylimääräistä rahaa. Ja sitten käyttöautoksi olisi mukava hankkia joku pieni ja käytännöllinen sportti. Uudehkosta Astrasta saisi ainakin mukavan näköisen menopeli.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

#565 • • Ketku Guest
Mä haluun auton joka ei hajoo ikinä eikä syö yhtään bensaa!!!! onks semmossii???*täh*
Blues

#566 • • Blues Koning van Afrika

Ketku:
Mä haluun auton joka ei hajoo ikinä eikä syö yhtään bensaa!!!! onks semmossii???*täh*

Hanki sähköauto jota huollat jatkuvasti *hymy*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

AiDoN

#567 • • AiDoN elukka
*slurps*tällänen mul tulee joskus olemaan *kuolaa**iloinen*

--
*pahis*

Summerblink

#568 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa

Anny:
Mulla on mun iki-ihana Rallimuna, eli valkoinen Corsa. Ennen haaveena oli Toyota Celica metallin liilan värisenä (ei uusin mallin) vaan se missä on pyöreet etulamput, mutta nykyään kuolaan mustan typerän eli honda Type R:n perään *kuolaa*

Ennen mul oli musta wanha Celica -89 mut
nyt mul on musta Typerä ja se on ihq *pihkassa*
Anny

#569 • • Anny Hurricane-Munster

Summerblink:
---
Anny:
Mulla on mun iki-ihana Rallimuna, eli valkoinen Corsa. Ennen haaveena oli Toyota Celica metallin liilan värisenä (ei uusin mallin) vaan se missä on pyöreet etulamput, mutta nykyään kuolaan mustan typerän eli honda Type R:n perään *kuolaa*

---

Ennen mul oli musta wanha Celica -89 mut
nyt mul on musta Typerä ja se on ihq *pihkassa*

Vähänkö oon kade!!!! EPISTÄ!!! *nyyh*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

KritikaL

#570 • • KritikaL Teiniprinsessa
Löytyy -04 Toyota Avensis farmari...kesäx vois ehkä yrittää hankki jonkun avovehkeen....Mazdan tai jonkun muun kivan, jota vois sitte laitella*nauru*

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

#571 • • Jaska Guest
Bentleyn Continental.
bling bling
BT

#572 • • BT
juuu kyll auto pihasta löytyy

Honda HR-v elikkäs joy machine
Hotblood

#573 • • Hotblood
Uus Golf GTI *pihkassa*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

[Nuclear]

#574 • • [Nuclear] el aprendiz

Hotblood:
Uus Golf GTI *pihkassa*

En kyl ymmärrä miten markkinamiehet on laskeskellu ku hintalappu kyseisellä autolla on aika mojova...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Capital

#575 • • Capital The FAT Kid
Löytyy pieni metallivihreä KIA picanto.

realistisesti 5vuoden tähtäimellä:
2000 mitsubishi galant sport.
2000 MB CLK 230K

Unelmia:
Vanhan korisarjan mercedes SL 73AMG Vissiin hyvinkin vähän valmistettu versio joten haaveeksi jää muutenkin kuin hinnan puolesta.
MB SLR no doubt about that.
Aston Martin vanquish (hmm mahtoikohan mennä oikein)
Hindustan ambassador. (ei mene vissii suomessa kilpiin)
WuZuul

#576 • • WuZuul
Tällä hetkellä löytyy Toyota Carina E jollaista ei toista Suomesta löydy, tekniikaltaan lähinnä. Sitten talventappajana Bilteman Mutteri Wiritys.. Unelma auto olisi luultavasti Toyota Chaser jonka kilpiin saaminen Suomessa taitaa olla mahdottomuus *nauru*

--
Wannabe bilekone.

ezzy

#577 • • Edited ezzy Droid-pappa

WuZuul:
Tällä hetkellä löytyy Toyota Carina E jollaista ei toista Suomesta löydy, tekniikaltaan lähinnä.

mitäs erikoista tuossa on?

Eilen tuli koeajettua kaverin faijan muuttoautona tuoma hopeinen Mersu ML320-maasturi Hemmetti että oli mukava peli, on se neliveto ja pito vaan ihmeen mukava asia talvella, tallan pystyi nakkaamaan pohjaan ja auto vaan _lähti_ oli miten lumista/liukasta tahansa, ihanaa. Pakko saada ensi talveksi neliveto tai muuttaa pois pohjolasta joksikin aikaa...
DESPE

#579 • • DESPE
Subarun uusi Impreza WR-1
Lancer Evo 7 Mäkinen edition
Posche 996 carrera 4
Yansher

#580 • • Yansher

Desperanza:
Subarun uusi Impreza WR-1

Toi on ihana*plur* Ja sellasen vielä joskus hommaan! WRX-STi käy myös!