onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

1,938 posts, 97 pages, 546,051 views

Mar6

Posts: 2,178

#1221 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

krisse, 6.1.2007 04:08:
On Bmw 328.

Haluis BMW M5, Jeremy Clarkson sanoi että uus M5 on maailman paras 4-ovinen sedani.

BMW-M5-1.jpg



Onhan toi aika mieletön peli ajaa.
Jossain määrin pidän tota kyl tylsänä ajettavana.. Kaikki vähän liiankin tietokoneistettua ja kontrolloitua. Kyllähän sitä tehoa löytyy ja nelioviseksi sedaniksi ihan possukiva ajettava *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

Jimmyfi

Posts: 904

#1224 • • Jimmyfi
ei ou autoo ja jos olis niin pitäs olla sähkö auto tai joku joka kulkis ilman bensaa ja tarviis maksaa veroja.. aka En omista autoo pitkilleen :DDDD

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

krisse

Posts: 187

#1225 • • Edited krisse ™

Mar6, 13.1.2007 19:24:
---
krisse, 6.1.2007 04:08:
On Bmw 328.

Haluis BMW M5, Jeremy Clarkson sanoi että uus M5 on maailman paras 4-ovinen sedani.

BMW-M5-1.jpg

---


Onhan toi aika mieletön peli ajaa.
Jossain määrin pidän tota kyl tylsänä ajettavana.. Kaikki vähän liiankin tietokoneistettua ja kontrolloitua. Kyllähän sitä tehoa löytyy ja nelioviseksi sedaniksi ihan possukiva ajettava *hymy*



Itse olen istunut vaan kuskin paikalla liikkeessä, eivät päästäneet koeajolle :D. Top Gearissa sanottiin kanssa että liikaa nippeleitä, mutta siinä vaiheessa kun painaa M-namiskaa ratissa niin auto muuttuu maailman ärsyttävimmästä autosta maailman parhaaksi autoksi. Taitaa kyllä vaan kyseinen kärry jäädä haaveeksi.

Niin ja auton arvoa mielestäni lisää se kun ajattelee sitä että tolla voi periaatteessa ajaa helposti ihan jokapäivästä ajoa ja perhekin mahtuu kyytiin jos sellaista löytyy ja samalla kuitenkin täyttäisi tehtävänsä leikkikaluna.
Eminem

Posts: 66

#1227 • • Eminem Pikakivääri
imprezaaaaaaaahh*pahis* ...tahtoisin siis...
Chrisdyan

Posts: 479

#1228 • • Edited Chrisdyan
Audi R8

2008-audi-r8.jpg

99.jpg

--
Hikitomori

fosa

Posts: 382

#1229 • • Edited fosa
Tallista löytyy äskeisiä huomattavasti päheempi menopeli eli Opel Corsa B! *nauru*

edit: Audi RS4 ois kyllä ehkä vielä ihan pikkusen verran päheempi.. *pihkassa*

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

Mar6

Posts: 2,178

#1230 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

krisse, 13.1.2007 22:35:
---
Mar6, 13.1.2007 19:24:
---
krisse, 6.1.2007 04:08:
On Bmw 328.

Haluis BMW M5, Jeremy Clarkson sanoi että uus M5 on maailman paras 4-ovinen sedani.

BMW-M5-1.jpg

---


Onhan toi aika mieletön peli ajaa.
Jossain määrin pidän tota kyl tylsänä ajettavana.. Kaikki vähän liiankin tietokoneistettua ja kontrolloitua. Kyllähän sitä tehoa löytyy ja nelioviseksi sedaniksi ihan possukiva ajettava *hymy*

---


Itse olen istunut vaan kuskin paikalla liikkeessä, eivät päästäneet koeajolle :D. Top Gearissa sanottiin kanssa että liikaa nippeleitä, mutta siinä vaiheessa kun painaa M-namiskaa ratissa niin auto muuttuu maailman ärsyttävimmästä autosta maailman parhaaksi autoksi. Taitaa kyllä vaan kyseinen kärry jäädä haaveeksi.

Niin ja auton arvoa mielestäni lisää se kun ajattelee sitä että tolla voi periaatteessa ajaa helposti ihan jokapäivästä ajoa ja perhekin mahtuu kyytiin jos sellaista löytyy ja samalla kuitenkin täyttäisi tehtävänsä leikkikaluna.



Tylsä toi on kyllä leikkikaluna :) Ei oo tehty mihinkään tiksiräppäilyyn. Mut iha magee ajaa ja parasta isoissa bemareissa on se et ne on just niin helvetin vakaita ajettavia ettei nitise tai natise tai heilu vaikka vauhtia olis enemmänkin *hymy* Sedaneista toi kyl vie voiton :P Jos saisin valita minkä vaan uuden bemun niin kyllä se M6:nen olis.

--
-Where there is house there is a home-

vinsku

Posts: 749

#1231 • • Edited vinsku huba huba
toyota-yaris-2006-2007.jpg *sydän*

Pääsin tällasella jo ajaankin riksun ajoharjotteluradalla kun olin liukasrataharjottelussa :) ja meitsi tykkäs *joo* vaikken autoista niin välitä, ni tää on kiva ja IHANA! Ja viel neljä ovee, kelpais kultsillekin!

Ainoo miinus ni vähä jäykät vaihteet. Mut ei se haittaa *plur* *sydän*

Ja täs autos soitettas sitte paljon kaikkee kiksusta HHC:een ja psyken kautta száhalaan! *plur*

Edit. Tosin mullei koskaan oo varaa tällaseen, mut haaveilu on ilmasta!

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

crissy

Posts: 1,958

#1232 • • Edited crissy
tahtoo tälläisen!! *kuolaa* c70 volvo!

volvo-c70-2.jpg
crissy

Posts: 1,958

#1233 • • crissy
tollanen löytyy nyt tummanharmaana=)
xl8r

Posts: 2,227

#1234 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Ei oo edelleenkään, joskin mieli on ruvennu tekeen suuresti hankkia auto. Nyt oon kattellut josko Hondan Prelude paikkaisi pahinta autokuumetta...

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

ezzy

Posts: 8,060

#1235 • • Edited ezzy Droid-pappa

krisse, 13.1.2007 22:35:
---

Niin ja auton arvoa mielestäni lisää se kun ajattelee sitä että tolla voi periaatteessa ajaa helposti ihan jokapäivästä ajoa ja perhekin mahtuu kyytiin jos sellaista löytyy ja samalla kuitenkin täyttäisi tehtävänsä leikkikaluna.



Toi on vaan niin karsee ajaa kaupungissa, että huh...mutta hauskuuskerroin nousee kummasti kun pääsee kaupungista pois. Radalla en o päässy ajamaan, se olis varmaan jo aika hubaa. Duunikaverit on käyny nurburgringilla vetelemässä tolla ja oli vissiin hyvä reissu. Laatuvaikutelma itse autosta ei kyllä ollu mitenkään hinnan väärti.

Kohta saaki taas alkaa kaivaa omaa kesäautoa naftaliinista talven jäljiltä ja laittelee ajokuntoon...ens viikko lomaa *sydän*
plink

Posts: 1,405

#1236 • • plink team paska
tollanen on nyt

sportti.jpg


mut tollasen haluisin (ja ostankin ensi kesänä:)

1016983-mazda6_uusi.jpg

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

ezzy

Posts: 8,060

#1237 • • ezzy Droid-pappa

Lindi, 12.1.2007 21:35:
---
hallucinogen, 12.1.2007 21:33:
---
Lindi, 12.1.2007 21:31:
poks

---

SRT-10:ssä on vakiona 500hv eikä mitään 998hv :D

---
http://www.fantasycars.com/derek/cars/svsviperstryker.html
siitä voit mennä kattomaan infot jos niin haluat :D:D
ja hintakin on vain K127$



vuonna 2000 ei o taidettu kyllä tietää vielä SRT-10:stä yhtään mitään :) eli toi on ihan normi viper, mut vaan pajan tuunaama.
maiu

Posts: 328

#1238 • • Edited maiu ..miau..
miulla on mini!! *plur* mitään muuta autoo en oo koskaan tahtonutkaa. Tää on mun äitin vanha, hyvin ja hellästi pidetty ja mun mielestä Maailman Kaunein Auto. Vuosimallikin on sopivasti -69. ja ei värillä väliä, kunhan on punainen.

--
sitä saa, mitä tilaa

Sin_nombre

Posts: 203

#1240 • • Sin_nombre
on auto...mut toivottavasti pian ois uudempi auto.....*justjoo*