onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

1,938 posts, 97 pages, 569,971 views

akir0

#1241 • • akir0 idleRPG champion 2009
Auringonpaiste vähä kuumottelee, että vois kohta ottaa katon pois autosta. Mut taitaa vielä kestää se kuukaus, että pääsee ajelee..
unoha

#1242 • • Edited unoha Lti-/UG Collective
Nissan skyline <--Blubird on tällä hetkellä joka on tosin ruoska auto on 400 avonen ja autohifit abaut 3000 arvoset.. Kesällä Bmw E30 328i Ja unelma auto ois Bmw M5

--
Never Quit !

J-Gear

#1247 • • J-Gear Battle Royale, Brothers in Techno
Ei ole enää autoa... minulla oli joskus aikoinaan vanha kunnon Nissan Sunny vm -88... aivan loistava auto oli.

Minkä haluaisin... no... Nissan Skyline GT-R R34 olis se unelma-auto, mutta tuskin tämä unelma koskaan toteutuu... niinkuin muutkaan unelmat.

Realistisella tasolla mondeo tms olis ihan kiva.

--
Mitä sulle oikein pitää antaa, että sä soittaisit hyvää musiikkia?!?

johnnytys

#1248 • • johnnytys idän pikajuna
mini coopperi

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

_-JackaL-_

#1249 • • Edited _-JackaL-_ Käyntikortissa lukee Asiantuntija
On.
Skoda SupeB

*pahis* Eninten oon jäänyt kaipaamaan ekaa omaa autoani, Ford Taunus STW 1,6 vm-78 'the red hitman'.... Kaikkien festariautojen isä *lmao*

Haaveissa on sellasia autoja ettei niitä ilman VAAAALLLLLTAAAVIA optio voittoja tai jotain muuta, suurempia voittoja, ole mitään mahdollisuutta saada.
*kuolaa*Tyydyn siis märkiin päiväuniin.*kuolaa*

--
_- Elä hetkessä, muuta ei ole -_
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

patis

#1250 • • Edited patis 10
Ostinpa pari viikkoa sitten Corollan kun vanha Carina -89 alkoi mätääntyä käsiin. Samalla elämäni ensimmäinen laina.

Toyota Corolla vvt-i 1,6 vm. 2002

Vain cruise puuttuu ja ilmastointi saisi olla automaattinen.
kid bionic

#1251 • • Edited kid bionic
vm. 98 Corolla oikeanpuoleisella ohjauksella (1,3L automaatti, edellinen postin auto siis väriä myöden) vaihtui saman vuosimallin Avensikseen ihan näin suomalaisittain vasemman ohjauksen malliin ja upgreidautui 2.0 litraiseksi viime kesällä...

Ehkä se kasvaa isona mk4 Supraksi, Lexus Soareriks, GT four Celicaksi tai mk2 MR2 turboksi...

Eli lauantain lottopottia odotellessa...
#1255 • • opmdevil Guest
Auto valitettavasti löytyy. Moottoritiellä päristellessä 120 km/h kulutukseksi olen saanut jotain 12 litraa satasella jos intoutuu ajamaan ylinopeutta eli jotain 140 km/h, niin vetäisee helposti yli 15 litraa. Niin, kyseessä ei ole urheiluauto vaikka kulutuksesta voisi niin päätellä. Ihan citroen Berlingo. Myyn pois ja ostan jonkun mukavemman...
akir0

#1256 • • akir0 idleRPG champion 2009

opmdevil, 30.4.2007 11:00:
Auto valitettavasti löytyy. Moottoritiellä päristellessä 120 km/h kulutukseksi olen saanut jotain 12 litraa satasella jos intoutuu ajamaan ylinopeutta eli jotain 140 km/h, niin vetäisee helposti yli 15 litraa.

No yllättäen pienellä koneella ja lyhyillä välityksillä ajettaessa polttoaineen kulutus nousee aika rankasti kun pitää saada autoon lisää nopeutta. Kandee vaan suosiolla ajella sitä max 120km/h tahi mieluummin karvan alle ni pysyy kulutukset järkevyyden rajoissa. (tai sit hankkia auto, jossa on kuudes vaihde)
ezzy

#1257 • • ezzy Droid-pappa

Auto valitettavasti löytyy. Moottoritiellä päristellessä 120 km/h kulutukseksi olen saanut jotain 12 litraa satasella jos intoutuu ajamaan ylinopeutta eli jotain 140 km/h, niin vetäisee helposti yli 15 litraa. Niin, kyseessä ei ole urheiluauto vaikka kulutuksesta voisi niin päätellä. Ihan citroen Berlingo. Myyn pois ja ostan jonkun mukavemman...

Itse otin just kesäauton ajoon ja ajelin loppuviikosta joku 180km ja meni lähes tankillinen gasoa eli n. 55L :D Vähän vois käydä säädättämässä ja öölit vaihtamassa *igor* Normaalisti kun menee kympin pintaan maantiellä, jota tostakin ajosta oli 90%.
#1258 • • opmdevil Guest

akir0, 30.4.2007 11:04:
---
Auto valitettavasti löytyy. Moottoritiellä päristellessä 120 km/h kulutukseksi olen saanut jotain 12 litraa satasella jos intoutuu ajamaan ylinopeutta eli jotain 140 km/h, niin vetäisee helposti yli 15 litraa.
---

No yllättäen pienellä koneella ja lyhyillä välityksillä ajettaessa polttoaineen kulutus nousee aika rankasti kun pitää saada autoon lisää nopeutta. Kandee vaan suosiolla ajella sitä max 120km/h tahi mieluummin karvan alle ni pysyy kulutukset järkevyyden rajoissa. (tai sit hankkia auto, jossa on kuudes vaihde)

Siis koko auto on suunniteltu aivan naurettavaksi. Kun vauhtia on se 60 km/h, niin periaatteessa voi laittaa jo vitosen silmään. Olen huomannut, että jos köröttelee sitä 80 km/h, niin silloin kulutus on jotian 8,5 joka on aika kohtuullinen (just joo) mutta sitten takanatulijat hermostuu moottoritiellä.

Kävin kerran viemässä veljelle Lahteen peräkärryllä tavaraa. Onnistuin jotenkin polttamaan 45 litraa bensaa johonkin noin alle 300 km matkaan. Joo, en ole hirmuisesti enää vehkeellä ajellut.
ezzy

#1260 • • Edited ezzy Droid-pappa

r e m o t i o n, 30.4.2007 15:16:
Tässä suomen paras kuski 2007

Toi oli siis FINAALISSA, ei voittanut sitä. ja tosiaan, taidot jotain aivan käsittämätöntä "on kivaa kun tietää olevan hyvä jossakin" joopajoo