Pääset VARMASTI kuvaajana vielä pitkälle.
todella oli mukava yllätys :eek: kiitos :panic:
ei, mutta kyllä sitä kai nyt hlvete soikoo keksii jotain
parempaaki kohdetta ku mun karvanen perse! ? !
ikävä kyllä muistan vielä ton tilanteen..
182 posts, 10 pages, 19,820 views
Tuolla Villen & Vaavun kuvissa olin näkevinäni SubTV:llä näkyvän Sessions ohjelman juontajan...
Olisko kellään tietoa siitä että onkos kys matkasta tulossa mitään TV pätkää tms?
Hitto vieköön, palautuminen arkeen ei ole helppoa.
Ja vielä kaiken lisäksi ikävän flunssan sain krapulan jälkitautina... :(
Mut ens vuonna uudestaan!
laivalta löydettyä :
analookia-anan uikkarit :D (kuulemma)
laivalta löydettyä :
Kristo voin ainakin sen kertoa että olit ärsyttävimmilläsi ikinä mikä on aika kadehdittava saavutus ottaen huomioon aikaisemmat suorituksesi känniääliöinnissä. :angry:
Kristo voin ainakin sen kertoa että olit ärsyttävimmilläsi ikinä mikä on aika kadehdittava saavutus ottaen huomioon aikaisemmat suorituksesi känniääliöinnissä. :angry:
laivalta löydettyä :
Mä kuulin jotain juttua, että nää olis oikeasti löytynyt sun sängystä. :eek:
Pari kuvaa tästä.
Tahtoo takasin!! :crybaby: :hah: :excellent:
Haha, näyttää pahasti siltä että ensimmäisenä jakoon lähteekin juuri Messis "ja Erkko" feat. Iwo & MC Mekaanikko 2,5 tunnin setti, sen verran posketonta läpänderiä ja kipeitä biisejä on tuohon pätkään mahtunut. =D
Uhjee ... tää on pakko saada :cool:
Kaiken huippuna se, että tulit puun takaa lyömään mua avokkkaalla feissiin (eikä ollut ihan hiljaa) samaan aikaan kun soitin radiossa :mad: :mad: :mad:
menin niin hämilleni että taisin jopa ruveta nauramaan.. no onneksi mekaanikko ja kumppanit antoivat hieman kurinpalautusta puolestani :scared:
Hannu soitti huonosti :)