OCEANIA

182 posts, 10 pages, 18,487 views

Avatar
#101 • • Homegrove Guest
Niin oma palaute...

Oli kyllä ihan järjetöntä... Ei pysty vielä järkevämpään kuin plussien ja miinusten kirjaamiseen.

+ Pääsi taas pitkästä aikaa soittamaan Ollin kanssa ja pian taas uudestaan. Oli hyvä se pleksi siinä kun Olli vaan näkyi mutta se nyt onkin mukavampaa katsottavaa... :D
+ Fiilis joka puolella.
+ Hytit oli ihan luksus-luokkaa halvimmassakin päässä.
+ Paarman kanssa soittaminen radiossa (vaikka oli kyllä aika säätämistä).
+ Awards-juonnot
+ Unityn meininki.

- Stardustin äänentoisto (pelkkää keskiääntä)
- Oma humala (missasin Jori Hulkkosen, Hiskin ja Pinnie, JussiS:n jne jne jne... Pääsi vaan unohtumaan)
- Loppui niin lyhyeen...
Avatar
#102 • • Nefertete Guest
:hearts:

-siinähän se tulikin tiivistettynä.
Vois vaikka tonne hehkutusfoorumille käydä erittelemässä tarkemmin.
Avatar
#103 • • Takyon Guest
Pikkuhiljaa alkaa palautumaan ihanasta risteilystä. Kaikki vaan toimi niin loistavasti ja mihin tahansa eksyikin oli vastassa kivoja ihmisiä ja loistavaa musiikkia. 10+

Sitten kysymys johon mä haluan vastauksen! Kuka on se maailman söpoin tyttö joka tanssahteli koko aamun ja päivän, ensin Stardustissa ja sitten Unityn Poolsidellä :hearts: . Muualla en nähnyt tai huomannut, mutta sittenkun näin en enään saanut silmiäni irti. Ja miks mä oon näin helvetin ujo. Yhden epäselvän kuvan olen tapauksesta löytänyt, elikkä tuo keltapaitainen
Avatar
#105 • • olliS Guest

Yhden epäselvän kuvan olen tapauksesta löytänyt, elikkä tuo keltapaitainen


Elinahan se siinä :)
Avatar
#106 • • Tapi T Guest
Voi isä, äiti ja elämä! Oli kyllä sellanen reissu, ettei paremmasta väliä! Feedbackin kirjoittaminen on tosi vaikeaa, koska muistettavia asioita on niin paljon. Mutta yritän silti:

Ensinnäkin iso kiitos ja propsit järjestävälle osapuolelle. Järjestelyt olivat alusta loppuun asti täyttä rautaa. Liput pystyi noutamaan lähes jonottomatta ja kulku laivalle tapahtui moitteetta. Kovin usein epäonnistunut turvatarkastus oltiin toteutettu juuri niin kuin pitääkin; kaksi koiraa haistoivat kaikki laivaan menijät läpi ja homma oli sillä selvä. Toivon todella, ettei tästä tullut niin paljoa tappiota, että tulevaisuudessa tälläisiä tapahtumia ei enää tehtäisi.

Oli aika laittaa tavarat hyttiin - joka oli kyllä ehdottomasti sen 57e:n arvoinen - ja ruveta ihmettelemään mestoja. Sinänsä oli hieman harmittavaa, että esim. yläkerran diskon ikkunat olivat peittämättä, jolloin tunnelma oli paikassa hieman ankea. Lisäksi yläkerran areenan soundi oli aika vituillaan - yläpäät huusivat, mutta bassoissa ei ollut potkua ollenkaan. Ajan myötä soundi kuitenkin korjaantui ja yöllä musiikin kuullosti oikeastaan siltä kuin pitääkin.

Sitten pitikin vilkaista Unityn isännöimä areena, joka oli ehdottomasti reissun parasta antia. Jo heti sisään päästyämme joku kapteenin vaatteisiin pukeutunut herra hoiti pisteet himaan; hän tervehti kädestä, toivotti tervetulleiksi ja ohjasi baariin.
:D
Tässä välissä tuli seurattua hetki paneelikeskusteluita, joista ehdin katsomaan valokuvausta ja musan tekoa käsitelleet sessiot. Molemmissa keskustelu oli mielestäni todella hyvää ja juontajat osasivat hommansa. Harmittaa vaan, että yleisö loisti poissaolollaan.

Seuraavaks syömään - aluruoaksi oli peuracarpacciota ja lämmintä sienisalaattia, pääruoaksi kampasimpukoita ja hummerimakkaraa, jälkkäriksi suklaakakkua. Peura oli kokonaisuutena ainoastaan tyydyttävä koska annokseen oli lipsahtanut aika roimasti suolaa ja liha oli kaiketi liian pakastamisen jäljillä hieman vetistä. Kampasimpukoita oli paistettu hieman liikaa ja niitäkin vaivasi liika suolaisuus, joskin muut annoksen elementit olivat kohdallaan. Jälkkäriksi tarjottu suklaaleivos ja sorbetti olivat täydellisiä, mutta säilykemangosta valmistettu lisäke maistui säilykepurkille. Säilykkeet tosin unohtuivat nopeasti kun maistoin juomaksi tarjottua sherryä, joka oli suoraan taivaasta.

Sitten hytin kautta takaisin palloilemaan. Tässä vaiheessa tuli huomattua, että ihmiset alkoivat pian tulemaan hyttietkoiltaan ihmisten ilmoille ja varsinkin Unity-areenalla alkoi tunnelma tiivistymään. Tapsan setti ei kokonaisuutena ollut oikein omaan makuuni, tosin muutamia killereitä tuli illan aikana bongailtua (Robin - Blue Wax, Tenth Chapter - Wired, Der Dritte Raum - Hale Bopp(kuka muistaa mikä remiksi oli kyseessä?) ). Suurin osa illasta/yöstä tuli sen kaiken pyörimisen lisäksi vietettyä juuri Unityn areenalla lähinnä siksi, koska siellä tuli parasta musaa ja tunnelma oli lähes vertaansa vailla.

Lopun yön ajaksi olikin aika siirtyä Villen ja Vaavun hyttiin jatkoille, joissa tunnelma oli suorastaan välitön ja meininki muutenkin hulvatonta.

Missään vaiheessa ei kerennyt väsähtämään joten nukkuminen tuli skipattua kokonaan - mikä ei tod. ollut huono ratkaisu. Aamulla tulikin todistettua bileiden paras setti, jota valitettavan harva oli kuulemassa. Halo soitti aivan helvetin hyvää musaa lähes täydellisesti säädetystä PA:sta. Bassot möyrivät vatsassa, äänenpaine oli sopiva, soundi kirkas ja biisit rokkasivat todella huolella. Ei voinut kuin hymyillä!

Bilekokemuksen kruunasi lopullisesti seura, joka oli aivan vertaansa vailla. Erityiset propsit Genkille, Triipille, Dixoffille ja Pakanalle - oli todella hauska tutustua.

Lopuksi pitää vielä mainita sekalaisia illan kohokohtia:
  • Samppanja-tasting länsi-rannikon kiksukunkun kanssa.
  • Purtsin "kuka uskaltaa lyödä päänsä koviten pöytään"-kilpailu, jossa hän oli ainoa osallistuja.
  • Ollin käsivarren ja nenän "tatuoiminen".
  • Aamupala ja aamun fiilis muutenkin.
Onko järjestävä osapuoli kuullut mitään kommentteja laivan henkilökunnalta? Useat heistä olivat todella messissä ja heilläkin näytti olevan mukavaa olla töissä.

Viimeisen sanan annan tällä kertaa eräälle helsinkiläiselle nuorelle miehelle, jolla on tällä kertaa aivan erityisen painavaa asiaa. :D
Avatar
#107 • • Dorka Guest
itse en oikein kyl tykänny koko risteilystä. Asenteessa tai väsymyksestä ei ole kiinni vaan et 4:stä "lavasta" ainoastaan poolsidessä on porukkaa, muut 3 näyttää autiotakin autiommalta. On se ihme jos 1000+ porukalla ei saada ihmisiä, kun yhteen paikkaan ja muualla muutama hassu heebo - nekin suurinpiirtein sen hetken soittavan DJ:n tuttuja :scared:

eli itselleni, kun bilefiilis tulee enemmän siitä mikä on yleinen fiilis niin ei ole kovinkaan fiilistä nostavaa todeta et a) jengi vetäyty viettämään "hyttibileitä" (en ymmärrä tätä, jos näin miettii koko risteilyn ideaa ja sen takia jätettiin omat ghettoblasterit ja jukeboxit tuomatta) tai b) naimassa keskenään.

musapuolella unity posselle isot aploodit, pitkästä aikaa tuli itsellenni niin miellyttävää settiä mitä ei oo kuullu pitkään aikaan missään bileissä.

aamulla tabin setti enemmän sitten huvitti, kun nostatti fiilistä. monien parkuma tabin levyvalikoima rupes henk. koht. ottamaan itseänikin nuppiin, kun soi samat kiksu nostatus biisit - mitä itse reilu pari vuotta sitten aloitti bileissä käymisen.

pacifique tapahtuma kyl omalla listalla oli ehdottomasti paljon parempi kuin tämä.
Avatar
#108 • • PiaV Guest


eheheh!! hyvä kun näin eteeni ja sit piti alkaa tuhrimaan ihmisten käsiä.. :cool:


Luojan kiitos olin itse "tatuointisession" aikana kanasandwichin lumoissa joten koko homma meni ohi suun ;)
Kiitos kaikille hulluille jotka jaksoitte mukana menossa, hyttibileiden etsintä aamulla oli railakasta ja sääli niitä keiden hytteihin me eksyttiin... taidettiin aiheuttaa vakavia traumoja useammalle ihmiselle. Huh.
Pissu&Hinkula, te rokkasitte humalan asteesta huolimatta, erityisesti kiitos MN-Pojat viisusta ;) ja kiitos kun annoitte radio dekissä mun laulaa livenä -joku ois voinut toki estää sen! t.Maire
Milla, sordet et jäi sun setit radiosta kuulematta + miljoonasti onnea vieläkin voitosta, juu rok *pus*
Wax oli loistava, rivieralla tuli tanssahdeltua useampaankin otteeseen-ainakin videoista päätellen ja erityiskiitos el paarmasanille-loistosettii radiossa ja hytissä ;)
Kiitos ja kumarrus järjestäjille, ens vuonna uudelleen jookos?
Avatar
#109 • • Wayne G Guest

Der Dritte Raum - Hale Bopp(kuka muistaa mikä remiksi oli kyseessä?)



Oisko ollu Nick Warren:in & Starecase käsialaa??
Avatar
#110 • • messis Guest


Tässä näitä nauhoja on käyty läpi, tällä hetkellä ollaan menossa noin klo 2:00 paikkeilla eli vielä olis reilu 10 h jäljellä. =)



voi apua. ai jotain nauhotettin. onneksi ei jo nolotakkaan tarpeeksi, vaikka muistikuvat ovatkin huterat. voin vaan olla 100% varma, että jutut 05-08 ei ollut paremmasta päästä mulla :(
Avatar
#111 • • kilobitti Guest

Onko järjestävä osapuoli kuullut mitään kommentteja laivan henkilökunnalta? Useat heistä olivat todella messissä ja heilläkin näytti olevan mukavaa olla töissä.



Juttelin aamu-ysiltä Robert's coffeen tiskille kerääntyneen Silja-poppoon kanssa, ja he olivat yksimielisiä tapahtuman oivallisuudesta. Voitamme kuulemma marisevat ja rähisevät 50+ keskivertoasiakkaat mennen tullen, erityisesti koska olimme niin hyvällä tuulella. Tuohon mennessä putkassa oli kuulemma käynyt 3 henkilöä, joka on em. kokoisella risteilyllä vähän.

Ja vaikka olinkin roudaamassa, edustin tätä haastattelua tehdessäni yksittäistä bilettäjää :)
Avatar
#112 • • Timce Guest
Kiitos Oceania-kru, henkilökunta, tutut, tuntemattomat...Mulla oli törkeen kivaa!! Minne katos 1½ casea olutta?
Avatar
#113 • • mekaanikko Guest


Tässä näitä nauhoja on käyty läpi, tällä hetkellä ollaan menossa noin klo 2:00 paikkeilla eli vielä olis reilu 10 h jäljellä. =)



voi apua. ai jotain nauhotettin. onneksi ei jo nolotakkaan tarpeeksi, vaikka muistikuvat ovatkin huterat. voin vaan olla 100% varma, että jutut 05-08 ei ollut paremmasta päästä mulla :(



Haha, näyttää pahasti siltä että ensimmäisenä jakoon lähteekin juuri Messis "ja Erkko" feat. Iwo & MC Mekaanikko 2,5 tunnin setti, sen verran posketonta läpänderiä ja kipeitä biisejä on tuohon pätkään mahtunut. =D
Avatar
#114 • • keisha Guest
Olipahan reissu. Risteily päättyi siihen kun siivooja yrittää tulla oven läpi hytiin ja uhkailee laivapoliisilta. Jäi tuliaisviinat ostamatta kun nukuimme pahasti pommiin :sad: Muuten oli kyl lystiä. Ainakin se minkä muistan. Nyt ei viinaa mulle hetkeen kiitos! :hah:
Avatar
#115 • • Daniel Braun Guest

Haha, näyttää pahasti siltä että ensimmäisenä jakoon lähteekin juuri Messis "ja Erkko" feat. Iwo & MC Mekaanikko 2,5 tunnin setti, sen verran posketonta läpänderiä ja kipeitä biisejä on tuohon pätkään mahtunut. =D



:)
Sitä olikin paikanpäällä hauska seurata...
Sen jälkeen kun allekirjoittanut oli lähes sammahtanut hyttiin, oli pakko liikkua johonkin ja päädyin vahingossa kannelle 5.
Onneksi päädyin sinne, hemmetin hauskaa katseltavaa.
Varsinkin se Erkon pyöriminen ja seilaaminen edestakas.
Tuliks Erkko sit koskaan soittamaan vai?

Radio oli påp! :hearts:
Sitä oli hytissä hauska kuunnella, paikanpäällä vielä parempi...

BTW: hytistähän näkin myös sinne missä Awardsit järjestettiin, ääni+kuva...
Huomasiko kukaan muu kuin minä?
Avatar
#116 • • Paarma Guest


Haluaisin kyllä kuulla Paarman setin featuring uberkänninen Raumalainen mutta pelottaa se tekninen taso.... :hah:



Mielenkiinnolla odottelen itsekin ;) Henk. koht. olen yllättyny jos siinä kunnossa omat vaihdot meni edes sinnepäin, kymmenen tunnin tehokas pohjustus teki tehtävänsä... no onneks tarjolla oli sentään äksyy läppää[tm] aka Eraser vs. Yölinja ~>:-9

Helvetin hauska häröilyreissu toisin sanoen, tuli jauhettua sitä sun tätä uusien ja vanhojen tuttujen kera. Tasokkain bileareena oli legendaarisen radiokäytävän ohella kevyesti unityn puoli, muut alueet oli pikkasen turhan askeettisia.

Itse ehdin soitella striitin&mosson yhteislooshissa pariin otteeseen, lauantaina ~19:45-20:45 ja sunnuntaina 11:30-12:30, biisivalintoja reissulta tulossa charts&listsiin myöhemmin.

t.Buddha Sauri
Avatar
#117 • • NS Guest

Onko järjestävä osapuoli kuullut mitään kommentteja laivan henkilökunnalta? Useat heistä olivat todella messissä ja heilläkin näytti olevan mukavaa olla töissä.



Juttelin aamu-ysiltä Robert's coffeen tiskille kerääntyneen Silja-poppoon kanssa, ja he olivat yksimielisiä tapahtuman oivallisuudesta. Voitamme kuulemma marisevat ja rähisevät 50+ keskivertoasiakkaat mennen tullen, erityisesti koska olimme niin hyvällä tuulella. Tuohon mennessä putkassa oli kuulemma käynyt 3 henkilöä, joka on em. kokoisella risteilyllä vähän.

Ja vaikka olinkin roudaamassa, edustin tätä haastattelua tehdessäni yksittäistä bilettäjää :)



Siljalla on jonkun verran aiempaakin kokemusta samantyyppisistä tapahtumista ruotsalaisten Monday Bar bileiden kanssa. -> www.mondaybar.com
Avatar
#118 • • Jace Guest
Niin no sitä olen silloin tällöin aina kertoillut että tällaisia risteilyjä on todellakin jo järjestetty Silja yli kaksi vuotta, joten kyllä ne tietää tämän kulttuurin ja todellakin on ilo nähdä että laivayhtiö ottaa ilolla vastaa meikäläiset :) Joten en epäile etteikö näitä tulisi lisää, ainakin syksyllä viimeistään :hearts:
Avatar
#119 • • Edited HardS Guest

Mahtaakohan esim. Progeus muistaa edes olleensa laivalla? =)



no tota. :D

alkuilta meni niinkuin pitikin. taxfreesta janojuomaa, ja sit hytin kautta uimaan. ja sit..

EI MITÄÄN HAJUA :D

jotain yksittäisii muistikuvii olis jostain hytist (tais olla mikin&pinkulan) ja maritan kiusaamisesta. ja sit olikin jo aamu ja oltiin radiodekil.

Lompakosta löytyneiden kuittien mukaan oon ostanu :
1l smirnoffii ja pari siduu klo 16.30
2 x 0,5l saaremaa vodka 80% klo 21.50

mut joo, oli kyl ERIkivaa. Tais vaan kaikki järjestetyt "tapahtumat" mennä pikkasen ohi mun tajunnasta.

laivalta löydettyä :

analookia-anan uikkarit :D (kuulemma)

laivalle hukattua :

punainen PARONI UG-paituli(jäi tietääkseni omaan hyttiin kun ei ollu poistuessa hytintarkastuskunnossa)

edit : kello löytyi \0/
Avatar
#120 • • ville Guest

Haha, näyttää pahasti siltä että ensimmäisenä jakoon lähteekin juuri Messis "ja Erkko" feat. Iwo & MC Mekaanikko 2,5 tunnin setti, sen verran posketonta läpänderiä ja kipeitä biisejä on tuohon pätkään mahtunut. =D



Uhjee ... tää on pakko saada :cool: