OCEANIA

182 posts, 10 pages, 18,489 views

Avatar
#42 • • Juha Vilkamo Guest
Hehe, nominaateista viimeisin _o/

kiitti kaikille 52:lle jotka klikkas huti :D
Avatar
#43 • • kilobitti Guest
unohtui mainita, että henkilökunta oli kyllä harvinaisen yhteistyökykyistä ja....messissä :hah:
Avatar
#44 • • miikkah Guest
hmm... kaveri soitti perjantaina ja tarjosi ilmaista lippua näihin. en ottanut, kun olin ehtinyt suunnitella muuta. pikkasen mietityttää...
:(
Avatar
#45 • • murQla Guest



Eli joku sai salakuljetettua nipsuja laivalle.

hyvä niin.

;)



eihän semmost paskaa muuten pysty kuuntelee ;)
Avatar
#46 • • Nigel Guest
täytyypi myöntää ettei ollut risteily mun makuun. Humalatilaa, kavereita ja tuttuja ilman olisin ollut aika hukassa. tässä plussat ja miinukset omalta osaltani.

+ kaikki ne jotka oli niinkin mukana ja jorailemassa settini aikana. kiitos! (playlist löytyy muuten täältä jostain, if interested)
+ laivan henkilökunta
+ Suscin alku- ja loppupää meininki
+ pietarin vähintääkin yllätyksellinen setti. hauskaa kasarii ja muutama loistavakin biisi. jossain puolessavälissä tosin jouduin poistua.
+ päätös mennä pousaa rivieralle 2. ja 3. vikojen biisien ajaksi. kultasi koko edellisen illan auringolla, tunnelmalla ja piano-riffillä.
+ radio-dekki toimi välillä erittäin mukavasti

- kokonaisuuden musiikillinen yksipuolisuus (isoiso miinus)
- en päässyt hulkkosta katselee

..ja pari muuta juttua. varmaan enempi myöhemmin.
Avatar
#47 • • Edited sixtus Guest



Eli joku sai salakuljetettua nipsuja laivalle.

hyvä niin.

;)



eihän semmost paskaa muuten pysty kuuntelee ;)



:laugh: :laugh: :laugh:
:king: :king: :king:

edit: kuvista päätellen ei oo ollu muuten mitkää kovin ihmeelliset bileet. Hyvä niin ei harmita ku tuli missattua :cool:
Avatar
#49 • • Nigel Guest
nii joo mut silti pakko lisätä että iso kiitos kaikille, järkkäreille ja eritoten Klubitukselle!
Avatar
#50 • • Inditm Guest
Sanotaanko, että odotus palkittiin. Ehdottomasti hyvät kemut, vaikka potentiaalia olisi ollut parempaankin.

+musa
+ihmiset. En törmännyt yhteenkään ääliöön, kaikki olivat iloisella ja ystävällisellä mielellä liikkeellä

-hilusti lattea meininki joillain areenoilla, luulisi että tällä risteilyllä hauskaa olisi pidetty nimenomaan rafloissa eikä pelkästään hyteissä piilossa
Avatar
#51 • • Wayne G Guest


(p.s. mul ei oo musta nenä)



btw, noilla tuntomerkeillä sua kuulutettiin. kuulix?? :D
Avatar
#52 • • kilobitti Guest

Kuvia :)



hienoja olivat (vaikkei mun tuttuja juuri näkynytkään).
Avatar
#53 • • omniholic Guest
Ei ole ollut noin hauskaa niin pitkään aikaan, etten edes muista! Kiitos kaikille, jotka tekivät töitä tämän eteen! Ensi vuonna uusiksi.
Avatar
#54 • • Saskia Guest
KIITOS.

Hitto vie mikä reissu.

Oikeastaan kaikki alkoi jo tosi hyvin kun laivan henkilökunta osoittautui todella, todella ystävälliseksi ja palvelualttiiksi.

Bileet nousi pystyyn ja dekotettiin sitten meidänkin hytti.

Mä olen kyllä oikeasti syntynyt bikinit päällä, niin kiva taas altaassa vaihteeksi oli. Viinirypäleitä altaan reunalla. Ankkasotaa :hah: Muuten sori Pinnie jos sulla oli liikaa vettä keuhkoissa jälkeenpäin kun me suistettiin sua jatkuvasti pois siitä pelastusrenkaan päältä. :D

Me taidettiin olla Annen kans ekat jotka meni uimaan siihen altaaseen, onneksi sinne rohkaistui sitten pian tulemaan muitakin. Vesi oli kuin linnunmaitoa, varmaan jotain +30 astetta tjsp. Shame on you jotka ette tulleet uimaan!

Harmi vaan ettei oltu tajuttu ottaa enempää appelsiineja mukaan, ne siivut meni tarjottimelta kahdessa sekunnissa. Sori Ville ja Vaavu, mun piti tulla tarjoilemaan niitä teidänkin hyttiin, mutta ne loppui ennen kuin mä pääsin sinne asti.

Kiitos uusille ja vanhoille tutuille. UUDESTAAN!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Avatar
#55 • • nenna- Guest
Huippu Risteily! :hearts:

:heart: Homegrove&OlliS
:heart: allasarenan soundi! ..sekä fiilis, eritoten Slusnikin ja Orkidean aikana..sekä nyt su aamulla Dallas Superstarsin aikaan :excellent:


..mieleen jäi myös Kolinan soittelu Entropy arenalla, hyvää soundii kyl!..sekä JussiS:n tähtihetket Stardustissa la illalla ja H&P:n ja Hulkkosen soitannot, myös la illalla.
Jareakin tuli todistettua, ja siitä sitten nukkuun kolmen maissa, ja ylös aamulla klo11


..tuntu vaa jotenki et reissu loppu kesken?!?

..enivei, oikein kivaa oli, Kiitokset järjestäjille!

:panic: "autohotellin" 40e:n maksu 20h:n säilytyksestä..nooh olipahan auto tallella kun tultii takas.. :)

..kuvia ensviikon kuluessa..
Avatar
#56 • • anskuli Guest


Bileet nousi pystyyn ja dekotettiin sitten meidänkin hytti.

Me taidettiin olla Annen kans ekat jotka meni uimaan siihen altaaseen, onneksi sinne rohkaistui sitten pian tulemaan muitakin. Vesi oli kuin linnunmaitoa, varmaan jotain +30 astetta tjsp. Shame on you jotka ette tulleet uimaan!



Joo tosiaan, voidaan kyllä olla ylpeitä meidän hytistä ja rohkeudesta pousailla ekoina altaassa! :) Altaassa oli kyl aika luksusta.. niin pinnie, hävisit meil kuitenkin loppupeleissä ihan 16-0!!

Risteily oli aivan mahtava ja kaikki toimi hyvin. Siljan henkilökunta tosiaan ansaitsee myös kiitoksen. Ja suuri kiitos tietty kaikille muillekin järkkäreille ja hyvälle bileposselle!

Ihmeen hyvin sitä energiaa riitti jopa kamojen purkuun ja roudaukseen - kello oli (vasta) n. 15 kun kaikki oli kamat oli rekassa. Tulipahan kehitettyy omaakin habaa vielä lisää..

:heart: *KIITOS* :heart:

-Anne-
Avatar
#57 • • astiasto Guest
Oli kivaa

Aurinko + riviera = :heart:
Avatar
#59 • • Manksi Guest

Iha hullut bileet omast mielest ainaskii... Ei voi muuta ku toivoo ja ootella seuraavaa risteilyä..Tuli otettuu kameral jokunen kuva ja videopätkä.... Vajaa kolmesataa kuvaa ja ehkä 15 filmii... kuvat o huippuja. Watch
TICO TICO
http://img33.photobucket.com/albums/v101/Itikkaa/OCEANIA_162.jpg
http://img33.photobucket.com/albums/v101/Itikkaa/OCEANIA_232.jpg
http://img33.photobucket.com/albums/v101/Itikkaa/OCEANIA_194.jpg
http://img33.photobucket.com/albums/v101/Itikkaa/OCEANIA_167.jpg

Avatar
#60 • • yana Guest

Sääli vaan että on jo tullut oltua niin monessa paremmissa laivakemuissa...ne olis ehkä pitänyt jättää väliin ni olis sitten tästäkin jotain ennemmän kehuttavaa



mun mutsil o isommat henxelit ku su mutsil!