OCEANIA

182 posts, 10 pages, 18,504 views

Avatar
#81 • • kytkönen Guest

huhhuh, risteily oli kyl siisti juttu, vaikka mut pakotettiin ottamaan vähän liikaa ryyppyä.

sori milla jos mä sekoilin sulle suu täynnä patonkii siin.

ja sit sunnuntaisessarit åbos ja detaris oli kyl kans ihan kipeetä liekitystä.

en päässy sinne radioon asti soittamaan ku piti joraa suscin keikalla. :)

peace ja respects



saat anteex :hah: ...voi ei mikä känni!





ei siis joo tänx :heart:

eilen oli kyl mun elämän paras sunnuntai, åbo oli niin liekeis ettei mitään rajaa.

roshi: siis mitkä!?
Avatar
#82 • • roshi Guest
mitkä as in hyttisniidailijat?

kaikki ne jotka joi jtn kiksuvesiä hyteissä ja aiheutti sen, että bilelaiva näytti tyhjemmältä kuin perus dokauslaiva. olin odotellu enemmän sambakarnevaalimeininkejä käytävillä ja muissa tiloissa. eihän laivalla oteta pohjia!
Avatar
#83 • • mr.ana Guest
No huh huh olihan kekrut. Millalle ekstrathänksit tatuoinnista;'onks toi ihan oikee emmä tienny etsullon noin iso`?? Hah!!

Ekstraekstra thänksit auringolle joka kruunas kaikella muulla tavalla niin kovin sumuisen klo 10:n aamiais setin.

Pus pus.

-a.
Avatar
#84 • • ville Guest
Tehtiin tällä kertaa bileen luonteesta johtuen poikkeus ja laitettiin levitykseen poikkeuksellisen suuri määrä epäonnistuneita otoksia:

http://www.villevaavu.org/2004/Oceania27032004/

Tullaan varmaan jossain välissä pudottamaan tota kuvamäärä hieman järkevämpiin lukemiin, joten jos haluat kuvan itsellesi niin pyydä sitä mahdollisimman pian :)
Avatar
#85 • • Milla Lehto Guest

No huh huh olihan kekrut. Millalle ekstrathänksit tatuoinnista;'onks toi ihan oikee emmä tienny etsullon noin iso`?? Hah!!




eheheh!! hyvä kun näin eteeni ja sit piti alkaa tuhrimaan ihmisten käsiä.. :cool:
Avatar
#86 • • l'aubergine Guest

oli :hah:



Kuinka niin? ;) Illan aikana jouduimme useaan otteeseen poikkeamaan infopistessä hakemassa esiintymisaikatauluja, sillä entiset tuntuivat tippuvan taskuista aina jonnekin. Ja kotona sitten pienen tutkinnan jälkeen hra pakanan housuista niitä löytyy seitsemän kappaletta. :mad:

Hiski&Pinnie käynnistivät hyvin laivan musiikkitarjonnan ja SUSCin soittaessa meinasikin jo sitten hiukset lähteä päästä. Paneelin avauskeskustelussa päästiin itse aiheeseen kiinni paremmin kuin osasin edes kuvitella, harmi vain että loput keskustelut jäivät näkemättä. Ja Dekki oli kiva, parit valssiaskeleetkin tuli kopin edessä veivattua. :heart:

Kytköselle kiitos lämpimistä sanoistasi, vaikka en olekaan niin varma muistatko meidän edes tavanneen viitaten jo aikaisemmin tässä topikissa todettuun kisakuntoosi :) Hyttijatkot eivät olleet suinkaan huonoimmasta päästä ja kilobitti-isonen sekä dj daniel oli myös mukava tavata.

Vuoden päästä uudestaan?

-Pakanaa talluttanut Helena-
Avatar
#87 • • genki Guest
das b00t!!!

KIITOS kaikille järjestäjille loistavasta reissusta! homma onnistui mun mielestä organisoinnin osalta loistavasti, soundcheck yms. voitiin hoitaa hyvissä ajoin, 'ensimmäinen kattaus' oli enemmän kuin hyvä ja ainakin artistien hytit olivat ensiluokkaiset! ei ois voinu parempaa toivoa!

itse venuet oli vähän hajallaan ja esim. metropolitan bar oli tosi huono tanssikansan viihdyttämiseen.. illan toisiks kovin setti eli J. Hulkkonen meni ihan ohi kun olis tarvittu sille soundille enemmänkin sellanen tiukka ja intensiivinen klubitila eikä tollasta isoa salia missä suurin osa avaruudesta oli tuolien ja sohvien kansoittamaa..

no, nutista voi aina ja 11 kertaa kymmenestä homma on vaan tällasta jälkiviisastelua joten lopetan sen tähän.


isoa rakkautta kaikille kavereille kenen kanssa tuli vietettyä aikaa, ja etenkin kaikille uusille tuttavuuksille - Tapi T, J. Mellin, Quu & co, Diffás... hemmetti ei voi muistaa kaikkia... nii ja tietenki Milla ja Olli - rokataannnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!! :heart: :mad: :angry: :D :cool:


kiitos myös kaikille mua awardseissa äänestäneille, big tings a gwan 2004!!!
Avatar
#88 • • messis Guest
huh.. muisti hieman katkolla kyl tolta reissulta, mutta loistavaa oli sen mitä muistan! :) roxxor kyl!
Avatar
#89 • • Kalle Miettinen Guest
Huomenna Tiistain tanssi-illan ensimmäisellä puoliskolla Finnish Club Awards voittajien kuulumisia ja pari sanasta järjestäjän taholta myös.

Lisää asiasta TTI @ YLEX topicissa musiikkipuolella.
Avatar
#90 • • hiski Guest


heheh!! hyvä kun näin eteeni ja sit piti alkaa tuhrimaan ihmisten käsiä.. :cool:


Mulla näkyy himmeenä vieläki kädessä toi sun piirtämä mustapersepillu ;)

Iso kiitos järkkäreille. Oli todella hauskaa, hirvee känni ja nyt hirvee darra ja rintalastaa pistää (taisin painia Asafin kanssa?!) ja lompakko tyhjä. Hitto, toivottavasti ensvuonna uusiks.

Ja perinteisestä Unikkia perään: Kiitos ja anteeks! :hah:

Edit: Aijuujoo, radio oli loisto ja siel oli mitä hauskinta sekoilla kolmen aikaan yöllä, kun kuntoki oli jo mitä oli.
Avatar
#91 • • Daniel Braun Guest
Tuolla Villen & Vaavun kuvissa olin näkevinäni SubTV:llä näkyvän Sessions ohjelman juontajan...
Olisko kellään tietoa siitä että onkos kys matkasta tulossa mitään TV pätkää tms?

Hitto vieköön, palautuminen arkeen ei ole helppoa.
Ja vielä kaiken lisäksi ikävän flunssan sain krapulan jälkitautina... :(

Mut ens vuonna uudestaan!
Avatar
#92 • • :t:c: : : Guest

Tuolla Villen & Vaavun kuvissa olin näkevinäni SubTV:llä näkyvän Sessions ohjelman juontajan...
Olisko kellään tietoa siitä että onkos kys matkasta tulossa mitään TV pätkää tms?



Kuulemma pienen pätkän taltioivat Awardseja (tai siis näin se juontaja Ville sano alkuillasta, tiiä sit miten kävi lopulta:)
Avatar
#93 • • Moraani Guest
Jeejeejee! Oli huippu risteily ja odotukset palkittiin täysin. Loistavaa seuraa, kiva tavata uusia tuttavuuksia ja SUSC rokkas, varsinkin setin loppupuoli. Harmi vaan että sen jälkeen ei musapuolella ollut enään mitään itseä kiinnostavaa kuunneltavaa, mutta käytävä- ja hyttipousaus myös ihan jees. Puhuttiin tossa että loppuillasta olis ollut hyvä jos olis ns. yhdet pääbileet. Estäisi porukan hajaantumista kunhan se ei olis polkkaa a la Miss Jarea...Pitää vielä antaa propsit laivan hlökunnalle. Uskomatonta että he olivat huomattavasti mukavempia tällaisella bileristeilyllä kuin perusristeilyllä.
Avatar
#94 • • genki Guest

Pitää vielä antaa propsit laivan hlökunnalle. Uskomatonta että he olivat huomattavasti mukavempia tällaisella bileristeilyllä kuin perusristeilyllä.



joo mut jos ajattelee niitten kannalta - onhan se mukavampi palvella nuoria kauniita neitoja vähän friikimmällä risteilyllä kuin jotain keski-ikäsiä kännisikaäijiä peruspuurocruisella.

musta tuntuu että sil henkilökunnalla oli varmasti tän vuoden hauskin risteily! ainakin se virallinen risteilyemäntä näytti olevan tosi hyvällä tuulella koko illan mitä häntä siellä näki kuljeskelemassa.
Avatar
#95 • • Edited Moraani Guest

musta tuntuu että sil henkilökunnalla oli varmasti tän vuoden hauskin risteily! ainakin se virallinen risteilyemäntä näytti olevan tosi hyvällä tuulella koko illan mitä häntä siellä näki kuljeskelemassa.



Totta, on vaan tottunut että tällä genrellä on se tietty maine ja siihen suhtaudutaan sen mukaisesti, mutta hienoa että tällasia yllätyksiä tapahtuu. Luulen että tällasella risteilyllä on myös huomattavasti vähemmän tappeluita ja putkareissuja, koska jengi on tullut pitämään hauskaa ei purkamaan paineita toisiin matkustajiin.
Avatar
#96 • • anri Guest
wau!
oon nyt kyllä aika sanaton. huh. niin hauskaa oli :D
oli ihana tutustua uusiin ihmisiin ja nähdä vanhoja tuttuja..
muistaako joku kuulleensa radiossa "...voittaja on tietenkin Orkidea ja toiseksi tulee Anu" hehheh. omaa kivaa. mutta multa jäi kyllä kuulematta missä mä hävisin Orkidealle, osaako joku valaista asiaa?
Avatar
#97 • • mekaanikko Guest


Muita plussia ehdottomasti Radio Dekille, jonka nauhat taitaa tällä hetkellä pitää jo aika legendaarista statusta siellä jontun ja mekan MD-hyllyllä :D



Tässä näitä nauhoja on käyty läpi, tällä hetkellä ollaan menossa noin klo 2:00 paikkeilla eli vielä olis reilu 10 h jäljellä. =) Valitettavasti ainakin tuolla alkupuolella yli puolet on sellaista että nauhoitus on mennyt vituiksi, en osaa sanoa mistä tarkalleen johtuu mutta jotain tekoa sillä lienee on että jouduttiin aikamoisella kikkakakkosviritelmällä ottamaan toi nauhoitettava signaali moneen kertaan haaroitetusta piuhasta. =(

Eiköhän tosta nauhoituksesta kuiteskin jotain jakeluunkin irtoa ja BTH taisi vissiin itse nauhoittaa oman settinsä kans vai miten se menikään? Näiltäkin nauhoilta se löytyy kyl ensimmäistä 15-20 minuuttia lukuunottamatta mutta äänenlaatu ei kyl oo ihan top notch.

Joka tapauksessa mielettömät kiitokset omasta puolestani (ja Jonttukin varmaan näihin yhtyy) kaikille Radio Dekin vieraileville tähdille, you rawked!! <3 <3 Hyvää settiä tuli oikeastaan kaikilta mutta erityispropsit lähtee kyl Halolle ja MC Iwo Jimalle myös kipeistä läpistä. =D Omat läppäni sitten aamupuolella olivat vähintäänkin väsyneitä mutta lasken sen varaan että kuuntelijatkin olivat niin pihalla ettei kukaan huomannut mitään. =)

Sairaan hauskaa oli itselläni vaikken itse biletysareenoilla koko risteilyn aikana kerinnyt käymään ja vetihän toi 25h työputki toipilaalta vähän muutenkin mehut veks. Toi radiopiste oli kyl loistava mesta spottailla huuruisia ihmiskohtaloita, kadonneiden tavaroiden, ihmisten, muistikuvien ja rotin määrästä päätellen jengillä on ollut todella hauskaa. =D Mahtaakohan esim. Progeus muistaa edes olleensa laivalla? =)

Täytyy toivoa ettei järjestävä seura ottanut keikasta taloudellisesti liian pahasti turpiinsa koska ehdottomasti tämmöistä olisi mahtavaa olla mukana tekemässä ensi vuonnakin. Järjestelyjen toimivuudessa ei ole juuri moitittavaa, jotain pientä teknistä säätöä alkupuolella ja ihan kaikkia kunnianhimoisia ideoitamme radion suhteen ei ollut mahdollista toteuttaa johtuen (aivan ymmärrettävistä) seikoista jotka eivät olleet omissa käsissämme mutta nämä jäävät mitättömiksi kauneusvirheiksi todella loistokkaasti hoidetussa järjestelyssä.
Avatar
#98 • • catt Guest


...Toi radiopiste oli kyl loistava mesta spottailla huuruisia ihmiskohtaloita, kadonneiden tavaroiden, ihmisten, muistikuvien ja rotin määrästä päätellen jengillä on ollut todella hauskaa. =D...



laivaradio<3
just tohon pisteeseen kiteyty kyl koko reissun fiilis. m.m tuli hukattua puhelimet ja valssattua valssit.
huh, miten siisti reissu. haluun takas :(
Avatar
#99 • • olliS Guest

Eiköhän tosta nauhoituksesta kuiteskin jotain jakeluunkin irtoa ja BTH taisi vissiin itse nauhoittaa oman settinsä kans vai miten se menikään?


Joo tuli MD:lle ja onkin jo nyt ämppärinä myös.. huomenna Millan ja Genkin kanssa kriittinen arvioiva kuuntelutuokio ja sitten päätös tuleeko jakoon vai ei ;)

Kiitos vielä Mekaanikko ja Bobby S, olitte varsin mainio host-pariskunta :D

(kipeintä läppää tuli kyllä todellakin halon ja iwon suusta, uskomatonta! :hah: )
Avatar
#100 • • Homegrove Guest


Muita plussia ehdottomasti Radio Dekille, jonka nauhat taitaa tällä hetkellä pitää jo aika legendaarista statusta siellä jontun ja mekan MD-hyllyllä :D


Toi radiopiste oli kyl loistava mesta spottailla huuruisia ihmiskohtaloita, kadonneiden tavaroiden, ihmisten, muistikuvien ja rotin määrästä päätellen jengillä on ollut todella hauskaa. =D Mahtaakohan esim. Progeus muistaa edes olleensa laivalla? =)



Haluaisin kyllä kuulla Paarman setin featuring uberkänninen Raumalainen mutta pelottaa se tekninen taso.... :hah: